FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 30. 11. 2024, svátek má Ondřej Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Zajímavý článek o managementu letového provozu. Jeden příspěvek | Celý strom
Zajímavý článek o managementu letového provozu.   17. 6. 2011 / 10:47
Štěpán Obrovský
Na pilotinfo vyšel zajímavý a svérázně napsaný článek týkající se rozvržení příletů a odletů na velká letiště. Myslím, že stojí za přečtení a zanechání komentářů, abychom se dočkali dalšího pokračování.

http://www.pilotinfo.cz/z-kokpitu/doprava/o-tom-jak-cesky-honza-z-letecke-pece-slezl
 

Zajímavý článek o managementu letového provozu.   17. 6. 2011 / 10:56
Tragédie v JRD
Tož dobře se to čte
 

Zajímavý článek o managementu letového provozu.   17. 6. 2011 / 18:23
Milan Mikulecky
Možná proto, že je z toho cítit, že to psal člověk z oboru, který o věci něco ví, ne někdo kdo vykradl cizí článek, v minulosti lítal sotva ppl a dnes poučuje všechny v českém letectví jak dělaj všechno blbě
 

Zajímavý článek o managementu letového provozu.   18. 6. 2011 / 13:14
Tragédie v JRD
Tos zabil On si to přečetl Mácha a rozhodl se, že bude CDM, AMAN, DMAN a pod. implementovat na česká svazarmovská letiště Ja si nemůžu pooct, ale to mě sejmulo
 

Zajímavý článek o managementu letového provozu.   18. 6. 2011 / 17:41
Rychlokvaška
Nejenom to, on si to chce otevřít jako vysokoškolský obor, pravděpodobně na své soukromé univerzitě Musím říct, že po přečtení posledních článků na téma Oxford, ČNA a teď tohle, když si to člověk drobně znalý dílčích elementů a souvislostí spojí dohromady....

No poté co jsem se vyplazil z pod stolu a uklidnil bránici, tak musím konstatovat, že su klidný Nejen že mu konečně definitivně přeskočilo, ale zdá se i že to bude energeticky náročné A protože se věřím bude počet spolunadšenců blížit limitně nule, znamená to pokoj od "redakce", protože čím míň odezvy, tím větší Máchův pocit, že dělá správnou věc...

No ty voe to je teda matroš V Maastrichtu budou mít radost )
 

Zajímavý článek o managementu letového provozu.   18. 6. 2011 / 17:44
AJS
Já na to taky čumim jak husa do flašky. Je tohle možný myslet vážně? Pavle...?!?

P.S. příště bychom mohli otevřít debatu na téma přidělování CTOT větroňům na přeletech
 

Zajímavý článek o managementu letového provozu.   18. 6. 2011 / 18:12
Tragédie v JRD
Mě by skutečně zajímalo, který pochod v jeho hlavě ho obdařil myšlenkou, že zavedením CDM na svazarm - letištích zabrání rozkrádání jejich majetku a zneužívání dotací
 

Zajímavý článek o managementu letového provozu.   18. 6. 2011 / 18:22
Hermann   
ty porad ctes aeronoviny? se ti divim ...
 

Zajímavý článek o managementu letového provozu.   18. 6. 2011 / 18:42
Tragédie v JRD
Jo, ctu Clovek se tam obcas fakt pobavi
 

Zajímavý článek o managementu letového provozu.   18. 6. 2011 / 18:44
Hermann   
hmm, kdyz se chci pobavit, znam kvalitnejsi zdroje ...
 

Zajímavý článek o managementu letového provozu.   18. 6. 2011 / 17:48
Lejzy
Oni říkají frontě stack? No toto! (a ještě k tomu "stoh" )
 

Zajímavý článek o managementu letového provozu.   19. 6. 2011 / 08:51
Hory1989   
Ona to fakt není moc fronta (v té stojí lidi za sebou, nikoli nad sebou). Stack je publikovaný hold, se kterým můžeš ve špičkách počítat. Na každém "busy" letišti na to narazíš.

Jenom tak pro ukázku a zajímavost
http://www.youtube.com/watch?v=GLNbYqraTgE
 

Zajímavý článek o managementu letového provozu.   19. 6. 2011 / 09:35
-AG-
Ty asi neprogramuješ, co?

Myslím že lejzy nařáží na to, že fronta (queue) a zásobník (stack) jsou zavedená označení pro dvě naprosto odlišné věci.

Kdo první do fronty vstoupí, ten z ní taky první vystoupí (a z tohodle pohledu je jedno, jestli stojej prostorově za sebou, nebo nad sebou, nebo jestli vůbec nějak v prostoru stojej)

Kdežto zásobník - stack, je otevřená tuba od multivitamínu. První co z ní vyndáš je to, co tam bylo hozeno jako poslední.
 

Zajímavý článek o managementu letového provozu.   19. 6. 2011 / 22:24
Teflon_490   
Jinymi slovy FIFO a LIFO
 

Zajímavý článek o managementu letového provozu.   24. 6. 2011 / 09:28
Premek
A na svete je druhe pokracovani...

http://www.pilotinfo.cz/z-kokpitu/doprava/o-tom-jak-cesky-honza-z-letecke-pece-slezl-2
 

Zajímavý článek o managementu letového provozu.   24. 6. 2011 / 17:23
Milan Mikulecky
Je to sice zajímavý, ale jak to čtu tak nějak začínám přestávat závidět klukům co lítají u aerolinek. Mám pocit, že poslední období kdy by mě asi opravdu bavilo lítat u aerolinií končí tak rokem 1965.
 

Zajímavý článek o managementu letového provozu.   24. 6. 2011 / 18:47
kuma   
Tak, tak.-.. Jak říká jeden můj kamarád - kapča velkech rour - "Tohle je práce, lítat chodím do aeroklubu"
 

Zajímavý článek o managementu letového provozu.   24. 6. 2011 / 19:20
Rychlokvaška
Není to sice jako za starejch časů, ale pořád to má hodně do sebe, není to zas tak hrozný, jak se o tom většinou píše...
Koneckonců, pořád lepší, než muset kvůli živobytí pracovat )
 

Zajímavý článek o managementu letového provozu.   25. 6. 2011 / 07:52
Létající myš   
Taky jsi tatínkovi loupežníku slíbil, že nebudeš pracovat
Apropo Paříž CDG je fakt na oprávněnou střelbu, jak píše Radim.
 

Zajímavý článek o managementu letového provozu.   24. 6. 2011 / 22:54
AJS
Z počátku mě to CDM taky lezlo krkem, ale časem jsem zjistil, že je to lepší, než stát ve frontě jak v před Mototechnou a popojíždět a pálit palivo. Problém je, že co letiště, to jiné postupy, a speciálně Paříž CDG je napřesdržku.

Těším se, až se tyto postup zavedou v aeroklubech. Třeba poletím ze Slaného do Roudnice. Nejprve den dopředu dám plánek a v něm EOBT. Pak podle toho, jak předpokládám, že se mi podaří natankovat a dojít se vyčůrat, oznámím po dohodě se správcem letiště první TOBT, případně provedu update, pokud se bude lišit o více než 2min od předchozí hodnoty. AFISák si vypočítá, kolik bude mít odletů a kolik navijákových startů proběhne v čase mezi TOBT -25min a TOBT a podle toho mi přidelí TSAT, přičemž vezme v potaz CTOT, který mi přidělí centrála v České Lípě podle předpokládaného počtu letadel prolétávající ATZ Sazené. TSAT nesmím prošvihnout! Mám na to +3/-3 minuty! Stejně tak budu-li mít TOBT větší o víc jak 15min od EOBT, musím poslat DLA message.

Lidé, bděte, do aeroklubů přichází nová doba, postupy CDM! Kdo nevěří, ať tam běží, na Aeronovinách vám to vysvětlí, holoto nevděčná!



P.S. A s tím, že by tě nebavilo lítat u aerolinií, tomu taky nevěř, jaký si to uděláš, takový to máš
 

Zajímavý článek o managementu letového provozu.   25. 6. 2011 / 01:16
kuma   
Hehe, šak mu nevěřím, bys měl vidět, jak mu vždycky svítěj očička, když líčí, co kdy kde zas proletěli, zaletěli, obletěli, doletěli...
 

Zajímavý článek o managementu letového provozu.   25. 6. 2011 / 05:43
Premek
 

Zajímavý článek o managementu letového provozu.   25. 6. 2011 / 07:20
Milan Mikulecky
Ale samozřejmně, že by mně to bavilo , ale nějak se mi líbí ta doba, kdy se servírovalo za letu na porcelánu a sklu, jedlo se stříbrným příborem, v letadle člověk neměl bandu ožralých horníků nebo hokejistů, ale slušné lidi - jsem prostě romantik Ideálně asi tak doba létajících člunů (jinak docela pěkný dokument). Jenom mě v tom článku začal děsit ten počet zkratek, když to přepočtu k těm které si pamatuju z frazeologie, tak před pilotama aerolinek, kteří tohle všecno zvládaj z hlavy? smekám.
 

Zajímavý článek o managementu letového provozu.   25. 6. 2011 / 07:30
AJS
Ve finále tě zajímá jenom TSAT, tedy čas, kdy můžeš zahájit spouštění nebo pushback Víc než pro piloty je to práce navíc pro handlingové agenty. Určitým problémem je, že pro velké mašiny to funguje celkem dobře, v případě bizjetů už je to ale dost naprd a nepružné, proto se tak bavím představou CDM v aeroklubech

A z porcelánu se pořád servíruje, jen si musíš vybrat správnou společnost nebo druh létání
 

Zajímavý článek o managementu letového provozu.   25. 6. 2011 / 09:34
Rožérek   
Týjo, koukám jako blázen. Jsi v podstatě jediný pilot, který má nějaký šajn o CDM. Většina vůbec nechápe, co to je a jak to chodí... Jinak po včerejším testování CDM v Praze jsem utvrzen, že tak, jak se to dělá teďka, je to na houby...
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ