FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 23. 11. 2024, svátek má Klement Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
LKPR A OKL Jeden příspěvek | Celý strom
LKPR A OKL   13. 6. 2011 / 14:49
zofak
Nazdar kluci prosím o radu když chci přistát na LKPR a dám VOR OKL tak jsem při sestupu a přistání mimo dráhu nevíte čím to muže být . Dříve mi to nedělalo díky všem za radu
 

LKPR A OKL   13. 6. 2011 / 14:54
Tragédie v JRD
Sice nevím, co si mám představit pod tím "dám VOR OKL" nicméně nemůžeš jaksi letět na ten OKL On je jaksi trošku bokem. Ty musíš naladit lokalizer příslušné dráhy.
 

LKPR A OKL   13. 6. 2011 / 15:13
zofak
Vždy jsem dal na NAV1 109.100 a NAV2 OKL 112.60 ,VOR locator OKL jsem měl v ose drahy .
 

LKPR A OKL   13. 6. 2011 / 15:19
Luděk Ch.
OKL je maják VOR, který je umísťen mimo osu dráhy, takže logicky memúžeš letět na něj, když chceš být v ose. Musíš naladit ILS příslušné dráhy, ten v ose je. OKL s tím nesouvisí.
 

LKPR A OKL   13. 6. 2011 / 15:40
Tragédie v JRD
109.100 je frekvence lokalizeru dráhy 24 a ano, mohl jsi mít v ose dráhy břevínka naladěná na tento LOC. Ale určitě ne na OKL. Navzájem se to vylučuje - pokud jsi letěl na VOR OKL tak jsi nemohl být v ose dráhy.

Pokud jsi letěl v ose dráhy, tak ti nemohlo být signalizováno, že letíš na VOR OKL.
 

LKPR A OKL   13. 6. 2011 / 15:19
Hermann   
Proc by musel ladit lokalizer drahy? Proste VOR/DME se leti mimo osu a pak dotoci
 

LKPR A OKL   13. 6. 2011 / 15:37
Tragédie v JRD
To je samozřejmě pravda, ale vzhledem k dotazu jsem nepředpokládal, že bychom se mohli bavit o této variantě (když si stětuje, že když letí na VOR OKL, tak je mimo osu dráhy)...
 

LKPR A OKL   13. 6. 2011 / 15:41
Hermann   
No prave .. kdo vi co vlastne chtel .. standardni odpoved od nas ze supportu je:
Pokud naladite OKL, tak priblizeni mimo osu je v souladu s tim jak toto priblizeni bylo navrzeno a ma fungovat.


 

LKPR A OKL   14. 6. 2011 / 12:42
Balooo   
vietnamsky prosím, takhle nerozumnět.
 

LKPR A OKL   14. 6. 2011 / 15:45
Hermann   
Nếu bạn điều chỉnh OKL, sau đó phương pháp tiếp cận trên trục-off là phù hợp với cách tiếp cận về cách thức này được thiết kế và làm thế nào nó cũng làm việc
 

LKPR A OKL   14. 6. 2011 / 18:14
OKMAR
... já teda nevím, ale máš tam chybu :=)))))
 

LKPR A OKL   14. 6. 2011 / 18:36
Pips   
Že on si zase nedal bacha na skloňování? )))
 

LKPR A OKL   15. 6. 2011 / 19:30
Fabo™   
To vis, Nemci, oni to nesnaj, jaa?
 

LKPR A OKL   13. 6. 2011 / 15:26
Cirrus/Pindra
doporučuji si nastudovat zjednodušené návody pro přístrojová přiblížení ILS a VOR/DME od FSpilota:
http://www.flightsim.cz/article_list.php
 

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ