FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 22. 11. 2024, svátek má Cecílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Tvorba letiště Jeden příspěvek | Celý strom
Tvorba letiště   13. 6. 2011 / 16:53
Kuba5
Ahoj, chtěl bych si v FS9 (nebo asi spíš Xku, ještě nevím) udělat vlastní letiště a VFR scenery mého okolí (fototextury, to by mi poradil kamarád co to dělá). Ale problém u toho letiště je, že je to soukromý letiště a tak nemá žádný ICAO nic.. takže ICAO bych si vymyslel, ale jak to celý udělat a jestli by to šlo, když je to soukromý letiště (travnatý, malinký). Zkušenosti s 3d modelováním mám..
 

Tvorba letiště   13. 6. 2011 / 17:03
Fabo™   
Jasne ze by to slo, proc ne?
 

Tvorba letiště   13. 6. 2011 / 17:15
leonell
Xku jako FSXku nebo X-Plane?

Pokud X-Plane tak ideálně stáhnout pomocí Podkladníku podklad/ortofoto pod letištěm z GooleMaps.
Ve WED 1.1 definovat lletiště, dráhu, pojezdové prostory, pozice "stojánek" (start pozic), tower view.
Letiště poskladat buď z vlastních objektů daných do OBJ podadresáře (export přes Blender, 3DCanvas, Sketchup) nebo sestavením z knihoven objektů (R2Library, OpenSceneryX). Umísťování objektů ve WEDu nebo v OverlayEditoru.
Podle toho co píšeš to je SLZ plocha, ty často mají nějaké číslo LKxx. Pokud si něco vymyslíš tak se vynasnaž netrefit do existujícího číslování.

viz dole: http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=365404&style=2
 

Tvorba letiště   13. 6. 2011 / 17:18
Kuba5
No.. Xko jsem myslel FSX.. hlavně chci mít co nejkvalitnější ty fototextury.. abych poznal že lítám nad svým barákem . Ale rozhoduju se právě, jestli to udělat pro FSX nebo FS9.
 

Tvorba letiště   13. 6. 2011 / 17:24
Fabo™   
Vacsina programov s ktorymi som mal moznost pracovat ja, dokazu exportovat obe druhy textur z jedneho zdroja... tak preco to nevyuzit?
 

Tvorba letiště   13. 6. 2011 / 18:03
Kuba5
Tak nakonec by to asi bylo pro FS2004. I když nevim, důležitý je, aby byly ty fototextury v co nejlepší kvalitě...
 

Tvorba letiště   13. 6. 2011 / 18:10
Fabo™   
Mno jak ti rikam, udelej to pro oba, vyexportuj orto pro FSX treba v metru a orto pro FS9 v petimetru.

btw. i v FS9 lze v bezprostrednim okoli letiste, resp. do vzdalenosti kterou zahrnes flatten, udelat lepsi orto, ale je to zlozitejsi nez u FSX.
 

Tvorba letiště   13. 6. 2011 / 19:52
Kuba5
Ok, ale nejdřív se stejne musim naučit jak se to celkově dělá..

P.S. Rozhodl, jsem se, že základ udělám pro FSX... Takže si stáhnu FSX SDK.
 

Tvorba letiště   13. 6. 2011 / 20:03
Teflon_490   
No, to si jen tak nestahnes, to mas jen na DVDcku FSX Deluxe.
 

Tvorba letiště   13. 6. 2011 / 20:21
Kuba5
Deluxe mám, už jsem to nainstaloval ... teď se jen naučit vše okolo.. gmax mám, tak zkusím něco tořit a uvidím..

btw. jak se v gmaxu hýbe s kamerou?
 

Tvorba letiště   14. 6. 2011 / 08:05
kluk ušatá
Hmm tak takhle tedy. Moc ocenuji snahu, ale reknu ti hned, ze SDK ti stacit nebude Ovsem to ma cas. Tak studovat tutorialy a s chuti do toho!
 

Tvorba letiště   14. 6. 2011 / 16:27
Kuba5
No tutorialy jsem moc nějak nikde neviděl na tohle..
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ