| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 14. 6. 2011 / 13:46 | |
| ![](img/nic.gif) | Tak dneska měl mít první let.
Schválně, jak dopadl? ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 14. 6. 2011 / 15:45 | |
| ![](img/nic.gif) | Osum přejetých svišťů na dráze, dva střety s ptákem, třikrát stall, instruktor se dvakrát modlil, jednou narušení vojenského prostoru, úžasný výhled a blažený pocit ![](images/smile/01.gif)
Samozřejmě pr.el gratuluju, ať to lítá!! |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 14. 6. 2011 / 16:27 | |
| ![](img/nic.gif) | No, ty si děláš prdel, ale ono (asi?) nejsi daleko od pravdy. Mácha na svym blogísku píše, že se mu při pojíždění zatáhl podvozek a nikam se neletělo... (ale Mácha je zatím jedinej, kdo to píše, takže důveryhodnost je asi taková, jako že má FAA papíry)... |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 14. 6. 2011 / 17:26 | |
| ![](img/nic.gif) | Já měl nachstanou odpověď, že to dopadlo na čumák ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 a aeronoviny 14. 6. 2011 / 18:23 | |
| ![](img/nic.gif) | Co se týče EV-55, nemyslím, že by mohl znamenat skutečnou konkurenci L-410...
Ale co se týče Aeronovin, myslím, že výpovědní hodnota je nula. Já prý reprezentuji názory vedení Aeroklubu ČR, se kterým jsem prý provázán ( ), Jirka Duras z Karlových varů je prý krysa a i my tady na péráku už nejsme plebs, ale kriplové a paraziti (doporučuju Máchovi namastit trochu počítadlo a ten poslední článek si přečíst )
Vypadá to, že tady asi někdo panu PM fakt asi dost silně šlápnul na nohu... že by mu tady někdo smáznul nějaké příspěvky, které mi, bohužel, mezitím unikly?
![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 a aeronoviny 14. 6. 2011 / 18:27 | |
| ![](img/nic.gif) | Ale ne.. v podstatě tu jen zpropagoval blogísek odkazem na aktuální článek na téma "mám komplex z kumy" ... kde si pro jistotu ocitoval svý nedělní noční perákový výžblebty. Asi poslední kapička ![](images/smile/01.gif)
Nejvtipnější na tom celým ale je, že ten svůj výžblebt končí slovy
Lidé, kteří nedokáží pochopit ani základy slušného chování a jednoduchá pravidla diskuze, namají na leteckých forech co dělat
.. ano, nemají |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 a aeronoviny 14. 6. 2011 / 20:13 | |
| ![](img/nic.gif) | Ale asi by mu to mel nekdo polopatisticky vysvetlit ;o))) |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 14. 6. 2011 / 16:07 | |
| ![](img/nic.gif) | jaj, to je ta faceliftovaná 410? ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 14. 6. 2011 / 17:33 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 14. 6. 2011 / 19:48 | |
| ![](img/nic.gif) | ..jestli je to otázka na mně tak jsem to éro na obrázku viděl. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 14. 6. 2011 / 20:52 | |
| ![](img/nic.gif) | No a při vší úctě, připadá ti jako L-410? L-410 je skloubením funkčnosti a krásného průmyslového designu, EV-55 dle mně není ani jedno... |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 14. 6. 2011 / 20:55 | |
| ![](img/nic.gif) | ...ano, připadá mi to jako tvrdě obšlehnutá 410 se soudobým faceliftem - a srandu si nedělám. K funkčnosti atd se nevyjadřuju ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 14. 6. 2011 / 21:04 | |
| ![](img/nic.gif) | tvrdě obšlehnutá ? to je dle mého tvrdá urážka tak krásného letadla, jakým 410-ka je ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 14. 6. 2011 / 21:04 | |
| ![](img/nic.gif) | Když pominu jak je to éro oproti L-410 menší, celkově takové jiné, tak možná jo. ono asi v ejektoru pracuje pár lidí z letu, řekl bych Ale ono kdybys to viděl naživo, tak si řekneš, že vizuélně možná z L-410 vcházeli, ale konstrukčně je to celkem jiné... |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 14. 6. 2011 / 21:07 | |
| ![](img/nic.gif) | no vždyť já mluvím o vizuálním vjemu a ještě k tomu z obrázku... naživo jsem ji neviděl a prostě podle fotek mi to připadá tak, jak jsem napsal - faceliftovaná 410. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 14. 6. 2011 / 21:09 | |
| ![](img/nic.gif) | Kdepak Majore, už i ta koncepce ocasu, je to fakt malinké, spíš mi to stranšě ale strašně /trup)přippomíná piaggio avanti, ale s normálním uspořádáním motoru...
Ti taky primarne delaji auta, že? ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 14. 6. 2011 / 21:13 | |
| ![](img/nic.gif) | Pokud ty tříkolky, co se vejdou na europaletu nazývaš autama, tak jo. Jinak dělají spíše skůtry... ![](images/smile/06.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 14. 6. 2011 / 17:36 | |
| ![](img/nic.gif) | Takový, jako jseš ty, musej ty konstruktéři milovat. )) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 14. 6. 2011 / 19:42 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 14. 6. 2011 / 22:38 | |
| ![](img/nic.gif) | ..faceliftovaná čtyřistadesítka teprve příjde, pokud se to dotáhne do konce. jmenuje se to L-410 MOSTA. nový mototry, předělaný křídlo s integrálníma nádržema, zvýšenná hmotnost vzletová i nákladu a jiný vylepšení..tahle EV-55 mně připadá jako taková bejby čtyřistadesítka. |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 14. 6. 2011 / 17:56 | |
| ![](img/nic.gif) | Na planes.cz se prý objevila fotka,ale rychle byla zase stažená!!! |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 14. 6. 2011 / 19:52 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 14. 6. 2011 / 19:56 | |
| ![](img/nic.gif) | No, on měl nejspíš na mysli tu fotku po "nehodě" ... Fotek evektoru jako takového je víc, než dost ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 14. 6. 2011 / 21:37 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 14. 6. 2011 / 21:38 | |
| ![](img/nic.gif) | Jako ten pták, ale hezkej. |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 15. 6. 2011 / 16:28 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 15. 6. 2011 / 16:35 | |
| ![](img/nic.gif) | Pěkné ![](images/smile/06.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 16. 6. 2011 / 00:16 | |
| ![](img/nic.gif) | Krásná práce, pane! ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 16. 6. 2011 / 07:29 | |
| ![](img/nic.gif) | čéče, čumím, to je fakt hodně dobrý. I VC děláš ve FSDS? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 16. 6. 2011 / 12:04 | |
| ![](img/nic.gif) | Jojo, zatím je to všechno FSDS, Photoshop a poznámkový blok... na gmax se teprve chystám, ale zatím si v něm netroufnu modelovat takhle složitou věc... třeba u dalšího projektu |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 16. 6. 2011 / 12:14 | |
| ![](img/nic.gif) | FSDS jsem jednou v náhlém hnutí mysli oficiálně zakoupil za 50 americkokreditů a myslím si, že pokud jsi schopen tohle stvořit ve FSDS tak v gmaxu by tvůj model vypadal 10x líp a to je ten tvůj stávající velmi pěkný Gmax mi taky na začátku připadal uživatelsky nepřívětivý, ale rychle jsem si na něj zvykl (ale to je dáno dobrými učiteli a konzultanty - Aardvark a Priskáč ) a oproti němu je teď FSDS pro mne maximálně nepřívětivé a neohrabané...
V každém případě ať to děláš v čem chceš je to velmi slušná práce a držím palec ať to dokončíš do finální podoby ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 17. 6. 2011 / 09:01 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 letová videa 24. 6. 2011 / 23:26 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 letová videa 25. 6. 2011 / 05:47 | |
| ![](img/nic.gif) | Diky pane.
To je dobre ze to dopadlo dobre ;o) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 letová videa 25. 6. 2011 / 09:18 | |
| ![](img/nic.gif) | Krása nádhera ,díky - eštěě aby se to dotáhlo třeba až do seriovky. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 letová videa 25. 6. 2011 / 13:10 | |
| ![](img/nic.gif) | Nechci malovat na zeď,ale i když bych jim tu seriovku přál.....v této zemi.......no nevim nevim![](images/smile/02.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 letová videa 25. 6. 2011 / 11:36 | |
| ![](img/nic.gif) | Nádhera ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 27. 6. 2011 / 12:02 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | EV-55 27. 6. 2011 / 14:05 | |
| ![](img/nic.gif) | A vono to má motory z Trabanta? ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
|