| | | Tvorba letiště 13. 6. 2011 / 16:53 | |
| | Ahoj, chtěl bych si v FS9 (nebo asi spíš Xku, ještě nevím) udělat vlastní letiště a VFR scenery mého okolí (fototextury, to by mi poradil kamarád co to dělá). Ale problém u toho letiště je, že je to soukromý letiště a tak nemá žádný ICAO nic.. takže ICAO bych si vymyslel, ale jak to celý udělat a jestli by to šlo, když je to soukromý letiště (travnatý, malinký). Zkušenosti s 3d modelováním mám.. |
| |
|
| | | Tvorba letiště 13. 6. 2011 / 17:03 | |
| | Jasne ze by to slo, proc ne? |
| |
|
| | | Tvorba letiště 13. 6. 2011 / 17:15 | |
| | Xku jako FSXku nebo X-Plane?
Pokud X-Plane tak ideálně stáhnout pomocí Podkladníku podklad/ortofoto pod letištěm z GooleMaps.
Ve WED 1.1 definovat lletiště, dráhu, pojezdové prostory, pozice "stojánek" (start pozic), tower view.
Letiště poskladat buď z vlastních objektů daných do OBJ podadresáře (export přes Blender, 3DCanvas, Sketchup) nebo sestavením z knihoven objektů (R2Library, OpenSceneryX). Umísťování objektů ve WEDu nebo v OverlayEditoru.
Podle toho co píšeš to je SLZ plocha, ty často mají nějaké číslo LKxx. Pokud si něco vymyslíš tak se vynasnaž netrefit do existujícího číslování.
viz dole: http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=365404&style=2 |
| |
|
| | | | Tvorba letiště 13. 6. 2011 / 17:18 | |
| | No.. Xko jsem myslel FSX.. hlavně chci mít co nejkvalitnější ty fototextury.. abych poznal že lítám nad svým barákem . Ale rozhoduju se právě, jestli to udělat pro FSX nebo FS9. |
| |
|
| | | | | Tvorba letiště 13. 6. 2011 / 17:24 | |
| | Vacsina programov s ktorymi som mal moznost pracovat ja, dokazu exportovat obe druhy textur z jedneho zdroja... tak preco to nevyuzit? |
| |
|
| | | Tvorba letiště 13. 6. 2011 / 18:03 | |
| | Tak nakonec by to asi bylo pro FS2004. I když nevim, důležitý je, aby byly ty fototextury v co nejlepší kvalitě... |
| |
|
| | | | Tvorba letiště 13. 6. 2011 / 18:10 | |
| | Mno jak ti rikam, udelej to pro oba, vyexportuj orto pro FSX treba v metru a orto pro FS9 v petimetru.
btw. i v FS9 lze v bezprostrednim okoli letiste, resp. do vzdalenosti kterou zahrnes flatten, udelat lepsi orto, ale je to zlozitejsi nez u FSX. |
| |
|
| | | | | Tvorba letiště 13. 6. 2011 / 19:52 | |
| | Ok, ale nejdřív se stejne musim naučit jak se to celkově dělá..
P.S. Rozhodl, jsem se, že základ udělám pro FSX... Takže si stáhnu FSX SDK. |
| |
|
| | | | | | Tvorba letiště 13. 6. 2011 / 20:03 | |
| | No, to si jen tak nestahnes, to mas jen na DVDcku FSX Deluxe. |
| |
|
| | | | | | | Tvorba letiště 13. 6. 2011 / 20:21 | |
| | Deluxe mám, už jsem to nainstaloval ... teď se jen naučit vše okolo.. gmax mám, tak zkusím něco tořit a uvidím..
btw. jak se v gmaxu hýbe s kamerou? |
| |
|
| | | | | | | | Tvorba letiště 14. 6. 2011 / 08:05 | |
| | Hmm tak takhle tedy. Moc ocenuji snahu, ale reknu ti hned, ze SDK ti stacit nebude Ovsem to ma cas. Tak studovat tutorialy a s chuti do toho! |
| |
|
| | | | | | | | | Tvorba letiště 14. 6. 2011 / 16:27 | |
| | No tutorialy jsem moc nějak nikde neviděl na tohle.. |
| |
|
|