FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 22. 11. 2024, svátek má Cecílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
ND Mil Mi-24 hind Jeden příspěvek | Celý strom
ND Mil Mi-24 hind   9. 6. 2011 / 13:41
Roberto22
zdravím Vás už asi druhý týžden sa učim lietať na tomto stroji no mám rezervy dost velke chcel by som vediet lepsie ovladat tento stroj... preto sa chcem zopar informacii opytat komu to nerobi na obtiaz tak nech radsej nepise podobne veci ze som zaciatocnik a neviem jake hluposti proste som ucim sa a chcem len zopar rad ... prva otazka smeruje k rolovaniu s tymto strojom... nesom si isty ci to spravne ovladam ale ovladam to packou nasmerovanou dopredu a pedalmi neviem ci to tak ma byt pretoze mam trosku problemy s rolovanim u klasickych lietadiel to ovladam len packou... druha otazka je ako pristat s tymto strojom normalne horizontalne aby som nemusel pouzivat pristavaciu drahu (bol by som vdacny za presny popis a instrukcie pocas pristavania horizontalne) to je asi vsetko co som sa chcel opytat pretoze vacsinu veci uz asi pravdepodobne ovladam aj ked som sa asi 3dni ucil nastartovat no nakoniec som to zvladol dakujem za skoru odpoved S pozdravom
 

ND Mil Mi-24 hind   9. 6. 2011 / 13:54
Kubrt
To chce prostě cvik. Páka cykliky ovládá klopení a klonění, páka kolektivu ovládá stoupání a klesání a rovněž obsahuje řídicí prvky pohonné jednotky (především plynová přípusť), nožní řízení ovládá bočení. Když provedeš vychýlení jednoho ovládacího prvku musíš to kompenzovat zbylými dvěma. Prostě cvičit cvičit cvičit, vis s přistáním je to nejtěžší. Za týden se to asi nenaučíš, já se to teda za něj nenaučil.
 

ND Mil Mi-24 hind   9. 6. 2011 / 13:56
Helicopter pilot
No ale neodpověděl jsi mu v podstatě na nic že? D
 

ND Mil Mi-24 hind   9. 6. 2011 / 14:08
Helicopter pilot
Zcela stručně:

Pojíždění: Přizvedneš páku kolektivu (to je ta na podlaze vlevo od sedačky pilota, co nastavuje "uhel náběhu všech lopatek rotoru stejně" proto kolektiv) tak aby se mírně zvýšil vstlak (konkrétni hodnotu si vyzkoušej nebo najdi, všechno za tebe dělat nebudu ;o) Pak poltač páku cyklického řízení dopředu (je to ta před sedadlem pilota, ta nastavuje úhel náběhu lopatek rotoru v závislosti na jejich poloze) a vrtulník se ti rozjede dopředu... Chce to ještě vyrovnat pedálama, které upravujou úhel náběhu lopatek vyrovnávacího rotru abys jel rovně. přitažení kolektivu má za následek otáčení vrtulníku proti směru otáčení rotoru (důvod si zase najdi sám). Zatáčíš pomocí pedálů jako u letadla... Jen na nižších rychlostech... Případě potřeby si vyrovnávej při zatáčení náklon cyklikou...
 

ND Mil Mi-24 hind   9. 6. 2011 / 14:18
Mike2811
Jinými slovy ano, děláš to dobře. Vrtulník není letadlo a tudíž vektor tahu směřuje vzhůru (a mírně dopředu, jen pár ° ) a nikoliv dopředu jako u letadla, proto je potřeba ten vektor trochu upravit a to se dělá právě cyklikou.
 

ND Mil Mi-24 hind   9. 6. 2011 / 16:10
Snake.d   
Jesli chceš tak ti vysvětlím o té mašině jak materiálku tak i letovou část...... když tak si mě najdi na icq a mužeme to probrat
297 571 184
 

ND Mil Mi-24 hind   9. 6. 2011 / 16:20
Roberto22
dik za odpovede no casti nerozumiem ale prisiel som nato ze musim sa pohrat s pakou, plynom a pedalmi aby som dokazal horizontalne pristat... diky za vsetky odpovede vazim si to
 

ND Mil Mi-24 hind   9. 6. 2011 / 16:22
Roberto22
btw. ICQ nemam take sračky už neriesim
 

ND Mil Mi-24 hind   9. 6. 2011 / 16:27
Helicopter pilot
Jaké sračky??? O
Takovou pomoc co ti tu Sneky nabídnul je pro tebe v tom případě škoda!!!
 

ND Mil Mi-24 hind   9. 6. 2011 / 16:41
Roberto22
prave preto som tu velmi nechcel pytat o pomoc pretoze ludia tu precitaju jedno slovo negativne a vsecko hned obratia proti nemu pozdravujem ta... myslel som ze ICQ je sracka ktoru neriesim... a ci je skoda mi pomoct ci nie prosim ta neries... pokial nechces pomoct tak ani nic nepis... dakujem za ochotu...
 

ND Mil Mi-24 hind   9. 6. 2011 / 16:42
Roberto22
este jeden dotaz... skusal som tento repaint co tu mate pre OS SR na Mi-24 a robil som to presne podla navodu a robi mi to zmätky... vrtulu mi zle vykresuje a v 3D cockpit je cely šedy... neviem niekto co som zle spravil? diky za odpoved
 

ND Mil Mi-24 hind   9. 6. 2011 / 18:58
Fishbed   
s největší pravděpodobností (nevím, nezkoušel jsem to) repaint obsahuje pouze základní textury. musíš nakopírovat ten zbytek z default repaintu od Nemethů
 

ND Mil Mi-24 hind   10. 6. 2011 / 10:04
Maverick24
zkus vypnout reflections na letadlech v nastavení grafiky v menu FS
 

ND Mil Mi-24 hind   10. 6. 2011 / 11:39
Fishbed   
podle toho co píše to spíš vypadá že tam nemá textury
 

ND Mil Mi-24 hind   9. 6. 2011 / 16:55
ice
 

ND Mil Mi-24 hind   9. 6. 2011 / 16:59
Roberto22
wtf???
 

ND Mil Mi-24 hind   9. 6. 2011 / 17:07
ice
Tvá reakce na nabídku Snaked mi přijde prostě při nejmenším k smíchu promiň
 

ND Mil Mi-24 hind   9. 6. 2011 / 17:48
Helicopter pilot
1) Se nauč vyjadřovat...Ať už pravopisně a nebo morálně správně!
2) Kdybych ti nechtěl pomoct, tak jsem ti nepopisoval jak pojíždět!
3) Na hrubý pytel hrubá záplata aneb jak se do lesa volá tak se ozývá.
4) Teď už ti já pomoct nechci... ;o)
 

ND Mil Mi-24 hind   9. 6. 2011 / 19:53
Priskac   
...chlape, clovek ktory lieta na 24rke Ti chcel sam dobrovolne z vlastnej iniciativy pomoct a ty si si to takto zaklincoval. Ostatny by skakali dva metre ak by sa im pri ich otazkach ozval niekto takyto z realu a s tolkymi skusenostami.

...Ach jo...
 

ND Mil Mi-24 hind   9. 6. 2011 / 20:06
Helicopter pilot
Co naděláš...
Asi je to hráč, který chce vzlítnout a pak s tím přistát nic víc, nic míň. A né Virtuální pilot, kterého zajímá co dělá tenhle spínač a co tenhle... Jak správně navigovat... Nebo jak třeba správně lítat. Nám nezbývá než respektovat, že i hráči se dostanou k FSce... Jejich právo na zábavu i když nechápeme mnohdy jejich důvody a někdy bohužel i chování. Tohle není jen tenhle případ.

Jen mi v tom případě nejde narozum proč si pro účel arkády koupil ND čtyřiadvacítku!
 

ND Mil Mi-24 hind   10. 6. 2011 / 12:06
Tragédie v JRD
Někde si přečetl, že ICQ je sračka, a přes to nejede vlak Tohle je fakt komické
 

ND Mil Mi-24 hind   9. 6. 2011 / 19:03
Snake.d   
No tak sorry že jsem ti chtěl pomoct.... tvoje smůla....
 

ND Mil Mi-24 hind   9. 6. 2011 / 21:04
Johnny pilot   
Znáš to, nejdřív prosí o pomoc, člověk chce vyhovět a on tě kopne do prd...
 

ND Mil Mi-24 hind   9. 6. 2011 / 20:05
Rychlokvaška
Tak tomu říkám střelit se do nohy

Jooo pane já být tebou, tak si tuhle "sračku" honem rychle nainstaluju a zeptám se ještě jednou slušně, protože jestli chceš opravdu něco vědět o Hindech a lítání vrtulníků, tak někoho povolanějšího než Snejky budeš hledat velmi těžko

Ale pokud si přijdeš moderní a pokrokový a ICQ ti přijde jako něco včerejšího, tak to opravdu asi nemá cenu, aby s tebou ztrácel čas ;o)

P.S.: Ahoj Snejky, vítej online
 

ND Mil Mi-24 hind -MM   10. 6. 2011 / 01:26
Buffus
Ahoj, neznáme se (i když z IVAa si Tě pamatuju), ale už roky sleduju s obdivem Tvůj životní příběh... mohl bych poprosit o aktualizaci Tvého profilu, někdy, až si najdeš čas. Dík.
 

ND Mil Mi-24 hind   9. 6. 2011 / 17:17
Johnny pilot   
Jak kdysi řekl jeden pilot, jméno si už nepamatuju, cituji: "létat umí každý blbec, ale přistát jen opravdový mistr neboť přistání je nejtěžší fází letu! "
 

ND Mil Mi-24 hind   10. 6. 2011 / 11:39
Roberto22
Koko to mate rokov? co tu riesite? preboha prepacte ked som urazil vas oblubeny program "ICQ" a hlavne neviem preco to tu riesite s optimizmom som napisal ze ICQ je hlupost ktoru nemam v kompe a ani nechcem mat pretoze mi to sposobuje problemy... a potom sa na mna naviazu chlapci ktori asi maju 15rokov... sorry mozno som zase urazil osadenstvo ale fakt mi to tak pripada... ked si chlap tak sa porozpravas opytas ako som to myslel ale iba 15rocny fagani daju hlavu dole a urazia sa... sorry fakt ak som zase niekoho urazil... chcel som len par raaad ohladom tohto stroja lebo si sam neviem pomoct namiesto toho sa tu rozobera priblble ICQ a posraty itelekt... aj tak diky za pomoc
 

ND Mil Mi-24 hind   10. 6. 2011 / 11:43
Roberto22
to že som nazval ICQ nieakou sračkou som snaď nikoho nechcel uraziť je to moj osobny pohlad ktory mi nikto nezoberie na tento program... existuje X lepsich programou na nieaku debatu... sorry ze propagujem iny program ako vy... ale tato cela debata je o itelekte vasom i mojom... dakujem jednotlivcom ktori sa zbytocne nezapajaju do detskej debaty ale chceli mi pomoct... VELKE DAKUJEM VAM S pozdravom
 

ND Mil Mi-24 hind   10. 6. 2011 / 12:02
Johnny pilot   
Já se tu do tebe vůbec nenavážím , jen mi příjde divné, že odmítneš pomoc od takového profesionála přes Hindy, jako je David, kterej je s něma v kontaktu každý den. Naučit se létat s mašinou znamená naučit se taky něco o ní! Já kdybych neměl ICQ a takovej borec, jako je Snejky, mi nabídl, že mi vše o těchto strojích vysvětlí, okamžitě bych daný komunikační program instaloval! Toť můj názor.
 

ND Mil Mi-24 hind   10. 6. 2011 / 12:43
Létající myš   
Kolik máme roků ? Mneje třeba 56 z toho 31 jako pilot. A takových tu je víc.
A sakra dobrejch a i na velkých mašinách, často jako kapitáni. Takže, když ti někdo nabídne pomoc a schodou okolností člověk co má vrtulník zmáklej a ty reaguješ , tak jak si předvedl, tak jsi právě spáchal informační sebevraždu. každý jiný by se olizoval blahem, že dostane info od zdroje.
Na to, co jsi předved chce mít fakt talent. Gratuluju.
 

ND Mil Mi-24 hind   10. 6. 2011 / 12:57
ice
Ty absolutně netušíš o co tu jde a proč se do tebe někdo "naváží" O kvalitu ICQ tady rozhodně nejde
 

ND Mil Mi-24 hind   10. 6. 2011 / 13:35
Hermann   
papa
 

ND Mil Mi-24 hind   10. 6. 2011 / 13:37
Tragédie v JRD
Lálá
 

ND Mil Mi-24 hind   10. 6. 2011 / 13:37
Tragédie v JRD
No, za toho uraženýho 15ti letýho fagana jsi tu teď ty...
 

ND Mil Mi-24 hind   10. 6. 2011 / 15:47
Roberto22
 

ND Mil Mi-24 hind   10. 6. 2011 / 15:52
Roberto22
Dik tím čo mi pomohli ostatní nech si berú z tohto dialógu čo len chcu... pomoc som neodmietol od nikoho kedze som tu pisal o pomoc... Dakujem za pozornost
 

ND Mil Mi-24 hind   10. 6. 2011 / 16:30
Pavel Mácha
Pocuvaj Roberto22, nechcem sa pliest do Tvojich osobnych veci ako su mentalno-rozhodovacie procesy , schopnost akceptovat nutnost postupnosti vyuky, sirka ramien a velkost sebavedomia. Tvoj nick je velmi blizky nazvu polo-vrtulnika Robinson R22, na ktorom byt Tebou by som sa ucil ovladat zakladne prvky az potom by som s velkou uctou a hlbokou pokorou oslovil vrtulnikove kapacity velkosti Snake.d Nezda sa Ti moj navrh ako lepsie a logickejsie riesenie??
 

ND Mil Mi-24 hind   11. 6. 2011 / 00:08
kluk ušatá
omgwtf? o_O

also: Roberto: Kdybys nebyl debil, tak bys neco zdedil... ne. To se mi plete Landa. A stejne debil nejses (modri vedi), ale kdybys nebyl magor, tak vis, ze ICQ neni jen program, ale i protokol. Hromada lidi nepouziva program ICQ, o kterem si ja osobne taky nemyslim, ze by byl nejak skvely. Ale protokol je rozsireny, je na nej celkem dost ruznych (i webovych) klientu, a mel bys ho zacit vyuzivat, uz jen kvuli tehle ponuce.
 

ND Mil Mi-24 hind   11. 6. 2011 / 12:09
Roberto22
prepac ale nikto mi bezokolkov nevysvetlil co je to za program
 

ND Mil Mi-24 hind   10. 6. 2011 / 21:21
Helicopter pilot
Takže Robertku...
Myslím že je na čase tuhle diskuzi uzavřít, pokud ti to už někdo tady napsal, tak si to přečti ještě jednou, jedině ti to prospěje...

To že máš problem s vyjadřováním je evidentní a to jak ve stylu, pravopisu tak i ve zdvořilosti. Evidentní je taky fakt, že to že sračka je jistý program a né to, co ti chtěl poskytnout Snaky (tedy vědomosti a zkušenosti) jsi pochopil pouze ty, což potvrzuje jedině tvoji neschopnost se přesně a kvalitně vyjadřovat. To že máš problémy s chováním je taky patrné na první pohled. Krom absolutního neakceptování zaběhlých postupů zdejší komunity, do které jsi vstoupil a namachrované chování, jsi vůbec nepochopil, že tady v žádném případě nejsi JEN mezi sobě rovnýma, ale že se tu vyskytují i kvalifikovaní lidi, ochotní pomoci téměř každému s minimem volného času, aby ještě museli číst namachrované řečičky...

A promiň, ale tohle není slušné, ať už to patřilo Snakymu nebo kecacímu programu. Cituji:
"btw. ICQ nemam take sračky už neriesim "

Třeba jsi mohl napsat:
"Nemám "kecálek" o další poučení nemám zájem"
"Nemám "kecálek" ale rád bych se dozvěděl víc, je nějaká možnost?"
"Děkuji o další podrobnosti zájem nemám"
"Díky za nabídku, rád se poučím"

Ale né tys napsal: "btw. ICQ nemam take sračky už neriesim "
Kdože tu je děcko? ;o)

Takže si myslím, že jsi opravdu neměl tady psát, spousta lidí je tu vzdělaných a chytne se jednoho slova, protože se jim nelíbí. Proto ti s klidným svědomím říkám, že podle mě, nesji přínosem zdejšího fóra a klidně se bez tebe tady obejdu, neb mě pohoršuješ ;o) D




 

ND Mil Mi-24 hind   10. 6. 2011 / 21:59
Roberto22
Ospravedlnujem sa vsetkym ktorych som urazil (neurazil som nikoho) budem rad ak uzavries tuto debatu pretoze tu uz ide o nieco ine ako o pomoc... btw. preto som tak povedal pretoze mam dlhorocne a velmi zle skusenosti s tymto programom a preto som povedal ze taketo zle (sračky s prepacenim) programy ktore sa prizivuju na celom pocitaci a spomaluju (ak sa troska vyznate do pocitacoch tak mi date za pravdu ak nie zase tu bude debata o tomto programe ako stale) tym chod celeho systemu tym padom aj FS proste uz nemam v pocitaci a ani za cenu nieakej rady nenaistalujem! To vsak neznamena ze nechcem radu alebo ze som niekoho odbil! Som vysokoskolsky vzdelany (resp. budem pretoze som v 4. rocniku filozofickej fakulty) takze mne tu neslo o to niekoho niekam poslat co som ani tak neurobil. Zopar ludi si to zobralo k srdiecku (taketo slovo ako je sračka co si budeme hovorit aj ked si krestan si mnoho takych slov este dokonca horsich povedal a denno-denne zhresis tak sa nehrajme na neviniatka) a preto vznikla takato debata ako teraz tu! Nesiel som do tejto diskusie do tejto debaty s tymto umyslom! Len tak na okraj poviem este tolko ze som si prezeral niekolko debat a skoncili presne takto isto ako tato! Niekto chcel s niecim poradit nieco napisal v inom zmysle ako to tristvrtina tejto komunity pochopila a ohen bol na streche! Takze nie je to vonkoncom jedina a neostane jedina debata na tomto fore to som si isty z minulosti. Ja tu uz viac ohen nechcem rozduchavat a je to moje posledne vyjadrenie k tejto debate. Znova mi neda nepodakovat ludom ktori mi pomohli s tymto strojom. btw. gramatika na CZE a SVK je rozdielna... kto si to nemysli tak prosim Vas mate kniznice a je k dispozicii aj Google dakujem
 

ND Mil Mi-24 hind   10. 6. 2011 / 22:16
Helicopter pilot
Takže jsi si jistý, že třeba dáváš čárky mezi věty v souvětí ;o) Ona ta věta pak bez těch čárek, je věčinou těžce pochopitelná ;o) Krom toho ses prostě vyjádřil nešťastně a to je fakt ;o)
 

ND Mil Mi-24 hind   10. 6. 2011 / 22:19
Tragédie v JRD
1) ICQ počítač nespomaluje
2) Už jsem ti to psal po SZ. ZKUS PROSÍM POUŽÍVAT VE VĚTÁCH INTERPUNKCI. Pokud nevíš co to je, tak se jedná o tečky a čárky na konci vět a v souvětích.
 

ND Mil Mi-24 hind   10. 6. 2011 / 22:24
Roberto22
preto ked nedavam ciarky a bodky vo vetach som nevzdelany? Nebudte smiesny... ked pisem denno-denne listy, telegramy a sukromne listy ako na praxi tak som rad ze nemusim aspon niekam pisat. Zato sa teraz mozem ja citit urazeny ze ma nazivate nevzdelanym alebo akym to, tak ako vy za tu "sračku"
Prepacte no nikam nespeje tato debata budem rad ak ju niekto vymaze
 

ND Mil Mi-24 hind   10. 6. 2011 / 22:22
Fishbed   
no já vám nevím pánové ale ja budu asi stát za Robertem.....už při tom inkriminujícím příspěvku mi bylo jasný, že "sračkou" myslí ICQ a ne rady od Snejkyho. Ti co mě znají vědí že ICQ používám jen v případě že něco chci, nebo chce někdo něco po mě. Další věc kvůli které mam ICQ respektive QIP nainstalovaný je to, abych mohl čas od času pokecat s jedním z nejlepších lidí co jsem přes pérák poznal. Jasný, kdybych lítal ND Mi-24 a snažil se to co nejvíc přiblížit realitě (a já bych fakt chtěl ale počítač nechce) a Snejky mi nabídnul pomoc tak se snažim i o jinou možnost spojení jako je ICQ. Ale z žádného příspěvku od Roberto22 podle mého názoru nevyplynulo to, že by tu radu odmítal. To že to někdo zle pochopí to tu taky nikdo nemůže mít za zlý....je to prostě forum.
btw. Pamatuju doby kdy se tu snad i vyhrožovalo kudlou do zad a pod a po nějaký době vidíš Tragéda a Kendyho u stolu s pívem. to samí Zunnus s Airbus320....ačkoliv u Zunnuse (vzhledem k tomu že jsem s ním rok chodil do třídy) bych těm výhružkám možná i věřil. Houk domluvil jsem, můžete mě začít kamenovat
 

ND Mil Mi-24 hind   10. 6. 2011 / 22:26
Roberto22
konecne niekto kto to tu cele pochopil. dakujem ti a respektujem tvoj nazor ako aj vsetkych ostatnych na tomto fore
 

ND Mil Mi-24 hind   10. 6. 2011 / 22:31
Fishbed   
prostě tu občas lidi rádi slovíčkaří....vid Tragéde na to si tu musíš hold zvyknout. Taky jsem jeden čas chodil pro rady jinam protože ses tu chtěl něco dozvědět a věděl jsi leda tak to, co měl kdo včera k obědu a pod.
 

ND Mil Mi-24 hind   10. 6. 2011 / 22:32
Roberto22
uplne s tebou suhlasim... presiel som si zopar diskusii na tomto fore a dopadlo to podobne ako tuto... neviem o co tu komu ide...
 

ND Mil Mi-24 hind   10. 6. 2011 / 22:44
Fishbed   
říkám, zvykej si pérák má i druhou stranu a to že já se občas i pěkně zasměju....doporučuju kontrolovat nějaký ty simpíva a učastnit se, když ty lidi poznáš osobně je to hned o něčem jiném ještě tě upozorním na jednu situaci.....lidi jsou tu hákliví ( a k nim patřim i já) na stupidní dotazy.....nejdřív se používá google, pa se teprve ptá
 

ND Mil Mi-24 hind   10. 6. 2011 / 22:48
Roberto22
no vies ja som pouzival google no na moju problematiku som nic nenasiel co by mi pomohlo tak som to skusil prihlasenim sem a aj ked mi to pomohlo tak to vo mne zanechalo nieake stopy
 

ND Mil Mi-24 hind   10. 6. 2011 / 22:49
Fishbed   
ber to tak, ses tu chvíli a už o tobě ví celej pérák to je reklama k nezaplacení
 

ND Mil Mi-24 hind   10. 6. 2011 / 22:51
Roberto22
lewbo to tak... babka k babce a budu kapce... sme Československý národ a ten sa nezaprie... samozrejme nehcem tym nikoho urazit ved patrim k nim tiez... ale je to pravda odveka...
 

ND Mil Mi-24 hind   10. 6. 2011 / 22:28
Tragédie v JRD
Tak to snad každej pochopil, že ta sračka je icq, ne?
 

ND Mil Mi-24 hind   10. 6. 2011 / 22:30
Roberto22
no tak naco tu nieco ine riesit? naco to vsetko potom bolo? preco ste to nenechali tak ale navazali sa do mna?
 

ND Mil Mi-24 hind   10. 6. 2011 / 22:37
Mike2811
Ne, Tragéde, každý ne...
 

ND Mil Mi-24 hind   10. 6. 2011 / 22:35
Mike2811
Já to pochopil taky tak, holt už začíná léto a některým zase začínají zapalovat saze. Pro ty, kteří se tu vyřádili - když už vám leží ta daná zpráva ( o které nepochybuji, že byla jen nešťastně formulovaná), zkuste si pročíst i pár předešlých zpráv. Z toho každému myslícímu tvorovi jasně vyplyne, že dotyčný buď musí mít na mysli to ICQ (které bych zase tak neodsuzoval, ale to je na každém) a nebo by musel snejka znát osobně a nesnášet ho. Za prvé taková zpráva by nejspíš vypadala trochu jinak a především by asi snejk nenabízel v takovém případě pomoc. Takže klíd, studené pívo, zmrzlinu a dejte se do pohody, jinak se tu přes léto zase sežerem...
 

ND Mil Mi-24 hind   10. 6. 2011 / 22:40
Roberto22
som strasne rad ze aspon dvaja ludia z tohto kvanta pochopilo o co islo...
 

ND Mil Mi-24 hind   10. 6. 2011 / 23:57
Snake.d   
Čauky....
Tak jsem se po delší době zase přihlásil a žasnu co se tu semlelo.....
Moje reakce asi taky byla přehnaná , taky jsem pochopil že ta zmiňovaná SRAČKA bylo ICQ ale .....
Nejsem zase nějakej pedant ale počítal jsem s tím že navrhneš nějakou jinou alternativu jak se domluvit na radě.
Takže co navrhuješ ......
Podle mě je vysvětlování tady na péráku dost nešťastný zabírání web místa a je tu dost jiných pilotú co vysvětlování vrtulníku MI-24 nechce moc pročítat..
 

ND Mil Mi-24 hind   11. 6. 2011 / 00:17
Mike2811
Já bych si to třeba rád přečetl, rozhodně víc, než boje osazenstva proti PM nebo vrtání některých přitomných do všeho možného...
 

ND Mil Mi-24 hind   11. 6. 2011 / 00:26
Fishbed   
tak napiš článek ocení to určitě hodně lidí
 

ND Mil Mi-24 hind   11. 6. 2011 / 00:56
Biker
Taky bych se přimlouval za napsání článku, případně klidně i za vysvětlování tady na Péráku. Po dlouhé době by to byl zase příspěvek k obohacení znalostí nás, nevědoucích. A od "mistra", který má co do činění s letadlem, tedy v tomto případě vrtulníkem přímo v reálu by to bylo nejen poučné, ale věřím, že i zajímavé. Stejně, jako jsou příspěvky Míry Dušínůj, tondeho, Radimmma a dalších.
 

ND Mil Mi-24 hind   11. 6. 2011 / 07:10
Stew
Piš sem! Piš sem!
My vrtulníkáři ti budem vděční a navíc aspoň pomůžeš na péráku upravit skóre obrovské převahy hádacích plků ve prospěch těch užitečných příspěvků. Tím spíš, když se jedná o Hind!
 

ND Mil Mi-24 hind   11. 6. 2011 / 09:49
Helicopter pilot
Zas by to bylo poučné pro ty, co by to mohlo zajímat ;o)
 

ND Mil Mi-24 hind   11. 6. 2011 / 00:22
ice
Tak jasně, že snad všichni pochopili, že sračkou myslí ICQ Spíš jde o způsob odmítnutí nabídky pomoci od člověka co tu mašinu lítá
 

ND Mil Mi-24 hind   11. 6. 2011 / 09:32
Snake.d   
1.....prva otazka smeruje k rolovaniu s tymto strojom... nesom si isty ci to spravne ovladam ale ovladam to packou nasmerovanou dopredu a pedalmi neviem ci to tak ma byt pretoze mam trosku problemy s rolovanim u klasickych lietadiel to ovladam len packou.

1..... Když potřebuješ pojíždět tak kolektiv zdvyhneš na 3-4 šaga..(je to budík v levo na palubovce), tím se ti nastaví úhel náběhu listú přitom opatrně vykopáváš pravou nohu aby se ti nezačala mašina stáčet za rotorem pak cyklikou pohneš dopředu pro dopřední pohyb a mírně ji nakloníš do prava aby si eliminoval překlápění na levou stranu.... rychlost pojíždění je lepší menší než pak nahánět mašinu po stranách.. při brždění můžeš použít jak brzdu u kapitána tak kdyby byla závada na brzdovým systému nebo kdyby si seděl u operátora tak se dá i rotorem (kolektiv mírně nahoru cykliku k sobě)

2...druha otazka je ako pristat s tymto strojom normalne horizontalne aby som nemusel pouzivat pristavaciu drahu (bol by som vdacny za presny popis a instrukcie pocas pristavania horizontalne)

2....no tak tady je to těžký radit..... ze začátku totiž nic jinýho než rozjezdy a dojezdy by si neměl trénovat.. na nic totiž zjistíš co ta mašina chce a jak ji pořádně ovládat je to fakt lepší se učit od základu.
rozjezd se dělá tak že kolektiv dáš na 5 šaga necháš to rozjet jako u pojíždění jakmile máš rychlost 80km tak přidáš jemně na kolektivu a mírně přitahuješ cykliku k sobě a elimunuješ náklony necháš jí rozběhnout 130-150 podvozek a letíš
dojezd rychlost 130 kontrola vysunutí a odbrždění a klesáš nad zemí pomalu přibržďuješ a rychlost při dojezdu je kolem 80 a zase eliminuješ cyklikou náhlony na kolektiv pomalu a spíš čekat až plynule dosedne než něco zbrkle urychlovat...

co se týká vzletu z místa a přistání tak je to fakt na to aby si tu mašinu měl v ruce....
pomalu kolektivem přitahuješ mašinu a s pohybem kolektivu jde taky i noha je to lepší dělat vše plynule a mýt všechny pohyby sladěný pak se ti to rozkýve a za začne otáčet a máš s tím víc práce.... jakmile se ti mašina dostane do záběru tak mírně přitáhnout cykliku k sobě a opět eliminovat klopení - klonění
nastoupej a pak cyklikou do předu dostaneš mašinu do dopřednýho letu trochu se ti propadne ale pokud jsi si nastoupal dostatečně tak jsi v poho
a přistání to chce cvičit cvičit cvičit je to to nejhorší na tom všem protože v FS nefunguje vzduchový polštář tak jako ve skutečnosti kterej ti pomáhá a z mašiny jde dost blbě vidět při přistání a dobržďování v klesání ale zase platí to co jsem psal pomalu plynule s klidem dělat pohyby a nechat tu mašinu přistát ...... jak jsem kdesi kdysi psal musíš na ní jako na ženskou v klidu jinak se ti postavý na odpor a máš s ní plno práce hodit ji do klidu...))

Nejlepří je cvičit tohle na okruzích ... nezdá se to ale je to jedno z nejtěžších cvičení vzlet stoupání udržení režimů výšky a rychlosti a než to všechno uveděš tak jak máš tak už vysouváš podvozek a připravuješ se na přistání.....
okruh u nás v LKNA 150km/h výška 700mAGL
 3x  

ND Mil Mi-24 hind   11. 6. 2011 / 09:53
tonde   
kucí, jen ještě kolegovi popište nastavení realism settings, pokud má všechni vyhulený na max, tak si moc nezalítá
 

Mil Mi-24 hind-letová příručka   11. 6. 2011 / 11:49
babka
Zeptám se,určitě existuje na 24 letová příručka,nemáte jí někdo?
 

ND Mil Mi-24 hind   11. 6. 2011 / 12:13
Roberto22
Som ti velmi vdacny ze si to tu znova napisal... fakt sa ti ospravedlnujem no nemyslel som to tak ako ste to tu vsetci pochopili... samozrejme zase nemozem ani ja vediet ze ty si clovek na tento stroj najpovolanejsi, kedze som na tomto fore bol tak maximalne 2hodiny... cenním si tuto radu
 

ND Mil Mi-24 hind   11. 6. 2011 / 12:16
Roberto22
mám len jeden dotaz k tomu horizontalnemu klesaniu. Ja by som povedal ze mam problem s rychlostou v okamihu ked chcem pristat mam velmi vysoku rychlost a neviem ubrzdit. Ako mam ubrzdit stroj okrem toho ze paku budem tahat k sebe? dik
 

ND Mil Mi-24 hind   11. 6. 2011 / 13:04
Snake.d   
na přistání ve čtvrté už měj mašinu stabilní podvozek venku rychlost 130 a klesání 2m a pak si zapamatuj rozpožet na přistání jaká výška taková rychlost pomalu se přibližuj k místu přistání a pokud chceš přibrzdit tak přitáhneš cykliku a koriguješ rychlost klesání a dopředné mírným pohybem kolektivu..... ale jak říkám na ten kolektiv fakt jemně a ona si sedne sama.....
 

ND Mil Mi-24 hind   11. 6. 2011 / 12:21
Pavel Mácha
Pánové dle mého názoru jste se vybrali ouplně špatnou cestou. Start a vzlet s rozjezdem normálním nebo afghánským je pokročilou technikou a navíc ho to učit na hindovi je to ouplný nesmysl. Přistání s dojezdem je o tom samém nesmyslu. Kdybys to zkusil někoho takto naučit v reálu, každý přistání by znamenalo ztrátu ocasního rotoru, protože s tim bude přistávat jako s letadlem - tj před dosednutím přitáhne cykliku na břicho místo toho aby odtlačil a postavil to na lyže nebo kola na tři body. Ideál je učit člověka na R22 nebo raději na S300 od nuly. Už přeučovat pilota z křídel na rotor je nebezpečná věc jak při normálních přistáních tak autorotacích a přechodu do nich. Je to stejný efekt jako přeučovat starého rogalistu flex wing na normální éro fixed wing. V rozhodujícím okamžiku ve výdrži potlačí a vylomí přední kolo nebo to postaví totálně na budku.. Prosazujete tady co největší realism tak bych v zájmu všech ostatních, co je vrtulníky zajímají, odkazoval ty, co chtěj hned lítat s B747 (hind) na Cessnu (R22 S300) Když se v reálu "přeučuje" křídlák na "rotora", instruktor musí být v pozoru a v situacích kde zpočátku zcela jistě dojde k záměně smyslu řízení, musí loktem přiloženým napříč k cyklice zezadu tomuto pohybu zabránit a počítat s tím, že podvědomý reflex žáka použije ještě větší sílu když mu to nepude tam kam mu reflex uložený hluboko v podvědomí velí. Po několika zkušenostech už mu stačí jen ťuknout do cykliky když začne ve výdrži-odbrždění tahat a on se hned opraví.. Tolik moje 0.02$ tomuto foru. Snahu a ochotu Snakeho si samože cením, doufám že se neurazí, když napíšu oponenturu z pohledu heli instruktora a bude psát dál..
 

ND Mil Mi-24 hind   15. 6. 2011 / 11:14
Snake.d   
To máš pravdu v reálu se cvičí z uplnýho začátku jen visení a přemisťování u země.... potom okruhy zona a jak je to v ruce tak pomalu přechází na dojezdy ale myslím si že FS je lepší pro zžití s mašinou trénovat na dojezdech protože až tak stabilní ta mašina v simu není.....
Je fakt že uplně nejlepší by bylo cvičit na něčem malím a hlavně s lepším výhledem z mašinky ven... já začínal na Bell 206 co je v FSce nainstalován....
BTW určitě jsem se neurazil.. ale neměl jsem v poslední době moc času ...
 

ND Mil Mi-24 hind - výuka v reálu   11. 6. 2011 / 12:39
Pavel Mácha
Roberto v reálu by to vypadalo takto: U armády jako kadet bys šel na S300 a pak na něco většího. V civilu u komerční školy na R22, u instruktora na volné noze na S300, protože R22 je nestabilní janek - absolutně nevhodný stroj pro výcvik. Výcvik začíná zásadně ve čtverci:
- zaviset sednout zaviset sednout zaviset sednout zaviset sednout až dokud to jakž takž neudržíš aspoň půl minuty ve výšce odpovídající polovině průměru rotoru.
- zaviset a pomalý pohyb dopředu, do boků, dozadu.
- zaviset, let do čtverce
- zaviset, otáčet se ve čtverci na místě nejdříve za bezvětří, pak postupně přidávat sílu větru..
- po všechna výše uvedená cvičení klást důraz na správnou výšku ve visu - půl rotoru
Dělej si tato cvičení s S300 a tak se to rychle a správně naučíš.
 1x  

ND Mil Mi-24 hind - výuka v reálu   11. 6. 2011 / 12:58
Snake.d   
no nevím kde bereš informace ale mladí lítali Mi-2 a po pár hodoiných začínaj lítat na 24 po příchodu na Lkna.... a nezapoměn že 24 je dvoumístná a s interkomem... instruktor to má na starosti a maldík se učí a učí...... a dojezdy jsou furt lehčí než normální vzlet.... 24 má křídla a ty dost pomáhají ..dávají v letu 30% vztlaku.. je to vlastně letadlo...)
 

ND Mil Mi-24 hind - výuka v reálu   11. 6. 2011 / 13:02
Kachna   
Jak s RCéčkem,...
 

ND Mil Mi-24 hind - výuka v reálu   11. 6. 2011 / 15:14
Pavel Mácha
Kachna: By ses divil jak je to podobny ! Když sem se před deseti lety přeškoloval z R22 na RC, docela sem nechápal !! Celé story básník zachytil zde http://heliservis.cz/html/real_pilot.html

Snake: plánoval jsem to na později ale vidim, že musíme sjednotit jazyk a proto neděli strávím pár články o helinách.. - to bude zas flame
 

Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ