| | | A380 na LKPR -) 7. 6. 2011 / 12:45 | |
| | | |
|
| | | A380 na LKPR -) 7. 6. 2011 / 13:24 | |
| | Zrovna sem to sem chtel dat ....Asi si vezmu 20teho volno |
| |
|
| | | | A380 na LKPR -) 7. 6. 2011 / 13:24 | |
| | taky nad tim premyslim |
| |
|
| | | | A380 na LKPR -) 7. 6. 2011 / 16:26 | |
| | | |
|
| | | | | A380 na LKPR -) 7. 6. 2011 / 21:57 | |
| | jeste neni potvrzeny ani to datum .... |
| |
|
| | | A380 na LKPR -) 7. 6. 2011 / 14:01 | |
| | To bude u plotu asi hoodně narváno. Možná víc než na AF1 |
| |
|
| | | | A380 na LKPR -) 7. 6. 2011 / 14:42 | |
| | no ono i na AN225 tam byla slusna koncentrace ) |
| |
|
| | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 09:03 | |
| | A co Beluga? tam bylo málo lidí? |
| |
|
| | | A380 na LKPR -) 7. 6. 2011 / 16:47 | |
| | Aby jste se z toho nePO... ;oD |
| |
|
| | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 08:52 | |
| | Tak zase vidět na vlastní oči nejvěší létající hnus na světě, to může být celkem zážitek |
| |
|
| | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 09:23 | |
| | Nehaň.. |
| |
|
| | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 09:28 | |
| | Kdybych měl cestu, tak bych se moc rád přišel sám podívat, že něco tak hnusného fakt může lítat |
| |
|
| | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 09:38 | |
| | Cessna Skymaster a Beluga jsou daleko hnusnější a taky lítaj! |
| |
|
| | | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 09:44 | |
| | Však já netvrdím, že nemůžou, jen bych to rád viděl |
| |
|
| | | | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 10:04 | |
| | Jenomže jsi právě ty eroplány urazil, určitě je to mrzí, že jim říkáš hnus a tak prej do Ostravy jako na truc nepřiletěj |
| |
|
| | | | | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 10:13 | |
| | Nejenom, že jsou škaredé, ale ještě se aj urážejí... no to mi snad už ani nestojí za to se na ně jet podívat |
| |
|
| | | | | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 10:14 | |
| | Upřímně by mě zajímalo, co by tady A380 dělala, odvezla půlku Ostravy ?
A FSpilot není z Ovy, je z Třinca a tam stejně nikdy nepřiletí... |
| |
|
| | | | | | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 10:49 | |
| | Už nějakou dobu nejsem z Třinca |
| |
|
| | | | | | | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 11:11 | |
| | Z Třince jsi, a kde jsi momentálně zakotvil, to nevím... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 11:14 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 11:27 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 11:27 | |
| | Víš vůbec, co to slovo znamená? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 11:56 | |
| | No to je všechno to okolí kolem Ostravy a Třince, ne? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 12:09 | |
| | Pro Tragéda všechno, co je za přeškrtnutou cedulí "Hlavní město Praha" |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 12:36 | |
| | no přesně řečeno..obec jako obec. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 12:36 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 12:40 | |
| | Jojo. Pěkné město. 30 let jsem tam žil. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | A380 na LKPR -) 10. 6. 2011 / 07:57 | |
| | Dávej bacha co píšeš, nebo Tě s tím Echem sfouknu |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 11:25 | |
| | Jak můžu být z Třince, když tam nebydlím? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 11:38 | |
| | Tím se netrap A kde teda teď kempuješ ? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 11:45 | |
| | To nebudu radši zveřejňovat Každopádně celkem daleko |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 11:53 | |
| | Ale v Ostravě nejsi ? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 12:10 | |
| | ne |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 12:54 | |
| | Hmmm, takže střední morava ? Tipl bych to tak na Olomouc Prostějov ? |
| |
|
| | | | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 12:34 | |
| | snad se taky v Mošnově jednou dočkáš. Docela se divím,že přistane na LKPR a né na LKMT. |
| |
|
| | | | | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 13:11 | |
| | Proč mi tu furt vnucujete, že bych chtěl aby přiletěla do mošnova? Vždyť by to tam nebyli schopni odbavit
A v praze jsem min. jednou ročně, takže to, že bych ten krám rád viděl znamená, že bych přijel do prahy... |
| |
|
| | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 09:38 | |
| | Zato ty jsi nepochybně krasavec. |
| |
|
| | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 09:44 | |
| | | |
|
| | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 09:56 | |
| | Není to největší dopravní "hnus"? Není největší hnus AN225? |
| |
|
| | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 09:58 | |
| | 225 je celkem pěkné éro |
| |
|
| | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 10:16 | |
| | Jo, on je pro mě elegán i A380, ale když už byl ve hře tem podmět hnus... |
| |
|
| | | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 10:50 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 13:24 | |
| | Docela bych rad vydel designovej skvost od konstrucni kancelare FSpilot & FSpilot .. ......
kdebys mel nhrhnout letadlo pro 800 lidi ...nejakou tu ekonomiku provozu .....a pak sou tu dalsi kriteria proc to letadlo vypada jak vypada (jako napriklad evakuace tolika lidi do 90sec ?) Asi bys nakonec taky skoncil u podobneho tvaru tyhle pro tebe obludy
Podobne mel vypadat i MD 12 ikdyz ten ma na navrzich hezci cumak
Kazdopadne mi jako vetsi hnus pripada quasimodo 747 |
| |
|
| | | | | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 14:16 | |
| | Já se bavím jenom o tom, jak to vypadá po estetické stránce, co furt máte? Někdo taky říká, že Cessna je hnus a někomu se to líbí Je to prostě názor... odsuzujete tu totalitu, jak člověk nesměl říkat co si myslí a teď tu člověk svůj názor taky říkat nesmí, tak kde jsme? |
| |
|
| | | | | | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 14:29 | |
| | Myslim ze sam vis kde sme ...V ritnim otvoru .....Nastesti rok 2012 a konec sveta se nam uz blizi a jestli ne budu pekne nasranej ......
Ale ja ti prece nenapsal nemas pravdu .....nebo tvuj nazor je spatnej Nebo aby si ho nevyjadroval .... Jen sem podotkl ze asi u stroje teto kategorie neni moc prostoru na to aby to taky vypadalo (A presto vypada )...uvazovalo se taky nad tim ze by to mel bejt Ultra wide-body neco jako dva hodne siroke trupy vedle sebe ... Ale tam byl zase problem s tou evakuaci |
| |
|
| | | | | | | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 14:35 | |
| | já vím vznik 380 jsem trošku sledoval Mě se prostě některé érbusácké typické znaky nelíbí, toť vše
No ještě, že už to do toho roku 2012 není daleko. Nějaký mamlas předpovídá už teď v říjnu, tak nevím, možná nebudem muset čekat tak dlouho |
| |
|
| | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 10:24 | |
| | Tady je pro srovnání pár opravdovejch divnoplánů. Některejch exemplářů je mi až vyloženě líto... |
| |
|
| | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 10:32 | |
| | Ten minivětroň mě dost zaujal! Výkony to asi moc velký mít nebude, vývrtka na tom bude asi taky ďáblovo dílo, ale vyzkoušet si ho, to bych asi neodolal |
| |
|
| | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 10:57 | |
| | To neni minivětroň, to je vlečnej cíl s posádkou. Piloti se pak víc snažej, když jim ten cíl uhýbá. |
| |
|
| | | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 11:00 | |
| | No vzhledem k rychlostem, jakýma to běžně lítá to bude tak či tak víceméně stacionární cíl |
| |
|
| | | | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 11:18 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 11:26 | |
| | Ale může to být fajnové polítání |
| |
|
| | | | | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 12:34 | |
| | Neměli ho prát na 90° !!! |
| |
|
| | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 10:55 | |
| | Některé kousky, to je fakt extrém Ale jako Pipse mi příjde ten větrůňek jako celkem drsná hračka Tež bych asi zkusil
Mi se třebas hrozně líbí tahle sranda |
| |
|
| | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 12:00 | |
| | To éro s čumákem z 737 jsem vážně nepochopil.. Co to je? |
| |
|
| | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 12:10 | |
| | To je podle podvozku spíš 707, ono to má výraz stejnej. Bude to možná nějaká gumácká úprava - elektronickej boj, tanker, nebo tak něco? |
| |
|
| | | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 13:37 | |
| | Asi spise myslel toho Convaira 580 s cumakem z 707...
Je to Convair 580 TIFS Total In-Flight Simulator |
| |
|
| | | | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 14:10 | |
| | Tak u toho jsem si vůbec neuvědomil ten přední boeingovskej čumák, asi jak mě začaly slzet oči ))) Díky za korekci. |
| |
|
| | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 12:13 | |
| | | |
|
| | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 10:34 | |
| | Byl bych rád, kdyby přiletěla třistavosma, sic jsem ji prohlédl už na ILA 2006. Jsem k tomu ale skeptický, nemá se náhodou někdy teď uzavírat 06/24 na Ruzyni? A pochybuji, že přistane na 13/31... |
| |
|
| | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 10:43 | |
| | 1) Proboha, PROČ by nemohl přistát na 13/31? umí přistát i na podstatně kratší dráze...
2) ne, 6/24 se uzavírat nebude, protože je zavřená 13/31... |
| |
|
| | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 11:30 | |
| | jj 6/24 bude zavřená příští rok |
| |
|
| | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 13:45 | |
| | Na 13/31 sedala 225, C5, 747, A346 proc by to nemela (nejspis poloprazdna ) 380 dokazat |
| |
|
| | | | | A380 na LKPR -) 9. 6. 2011 / 08:25 | |
| | 225 pristavala na 24 kdyz jsem tam tenrkat byl.... |
| |
|
| | | | | | A380 na LKPR -) 9. 6. 2011 / 10:52 | |
| | ja ale myslim kdyz tu byla v r 89 ......... je fotka na planes jak seda na 31 |
| |
|
| | | | | | | A380 na LKPR -) 9. 6. 2011 / 11:06 | |
| | | |
|
| | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 13:59 | |
| | Mohl by se cestou stavit ve Varech, to by byla zajímavější podívaná. |
| |
|
| | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 14:05 | |
| | mozna tak v meritku 1/2 |
| |
|
| | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 14:32 | |
| | Ve Varech přistát nemůže, protože tamní pojížděčky nejsou konstruované na takovou váhu. |
| |
|
| | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 14:35 | |
| | Kdyby jenom pojížděčky, to by zas nebyl takový problém. |
| |
|
| | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 14:38 | |
| | Myslis ze pojizdecka by byla jedinej problem ? Jenom do prostoru mezi hlavnim VNEJSIM podvozkem by se vesly dva trupy 737 nebo 3 ATR (bez kridel) |
| |
|
| | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 15:34 | |
| | | |
|
| | | | | | | A380 na LKPR -) 8. 6. 2011 / 15:54 | |
| | Tak sem to ted testoval na zmenseninach a ta 737 by se tam vesla 3 a pulkrat ....takze tech jater tak 5 |
| |
|
|