| | | Aviatická pouť - realita 4. 6. 2011 / 20:58 | |
| | Za sebe - jsem spokojenej, dokonce hodně spokojenej. Pokud by tam z programu byly jen Curtis, Morane a DC 6, byl bych spokojenej. No a ona tam byla i spousta dalších letadel, navíc bylo vidět, že pilot MiGu 15 ho oproti loňsku má výrazně líp v ruce.
Jediné co jsem opravdu nezvládl, bylo ležet pod křídlem, jednak nás letos šoupli na beton a jednak tam balo asi tisíc kamarádů a pořád jsem běhal od čerta k ďáblu. Takže, pokud jsem se s někým z vás nepotkal, tak se omlouvám. |
| |
|
| | | Aviatická pouť - realita 4. 6. 2011 / 21:21 | |
| | A ten konečnej hromadnej průlet se nekonal... |
| |
|
| | | Aviatická pouť - realita 4. 6. 2011 / 22:24 | |
| | Milan prosím Ťa, nevidel si tam náhodou Z-326 OK-OTE ? (To je tá s čs. vojenskými znakmi a číslom 0610 na trupe) Potreboval by som vedieť, či tam bola.
Díky |
| |
|
| | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 00:54 | |
| | ano byla, tuším že jsem ji tam viděl už v pátek |
| |
|
| | | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 09:57 | |
| | | |
|
| | | Aviatická pouť - realita 4. 6. 2011 / 22:42 | |
| | No program byl supr, statika supr, dynamika supr...
Z jiného pohledu to nemuseli na závěr podělat tím, že vlak sice navozil plné letiště lidí až do areálu, ale nějako už neodvozil, protože pak už nejezdil a muselo se šlapat v tom hycu pěšky, nebo si zacvakat za přecpanou socku ) Tak nějak mi to připadlo divné jedete k nám na pouť? Zaplaťtě... Jó vy byste rádi domů.... šlapejte ;o) |
| |
|
| | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 00:51 | |
| | a to jsi to šel jen jednou......já sem v tom hycu pěšky šel z plochy k bráně jenom za dnešek 7x a sem živej |
| |
|
| | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 07:51 | |
| | No pokud mám napsat něco co asi úplně nevyšlo, tak nepochopitelná diverze skupiny Treneru a ukončení letového programu kvůli bouřce, která nepřišla a po odchodu většiny návštěvníků letový program pokračoval. Z pohledu pilotů Trenérů někde v polích (snad museli do Chrudimi?) bylo ještě šlapání na vlak docela dobrou alternativou |
| |
|
| | | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 08:27 | |
| | Tak z ty buriny nakonec nic nebylo? Pekne... Ale jinak vubec nevypadala hezky... |
| |
|
| | | | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 12:57 | |
| | Pršelo všude okolo, jen ne na letišti! |
| |
|
| | | | | Aviatická pouť - stála (stojí) za to 5. 6. 2011 / 09:39 | |
| | Já tam včera byl a pro mne to bylo perfektní. Nejen programem, létajícími staříčky (BH-5 je absolutně nejlepší pochrochtávadlo ) ale pro mne hlavně dakotou, do které jsem se vetřel a i když po mně šli i jiní, já byl ten, kdo ty anglány ukecal, aby otevřeli plot
Co ale bylo (pro mne) sukces, že se mi poprvé povedlo funkčně rozchodit odposlech dvou frekvencí, aniž by se mi z toho rozskočila hlava. Z bondovky jsem poslouchal věž - a pokud byla frekvence pro něco jiného (skupinová frekvence pro zliny nebo display redbuláků na 131,3 nebo kolik to bylo) - z druhé krabičky jsem současně poslouchal to druhé. Letecký den získal novou dimenzi
Sledovat čtyřku zlinských padesátek a přitom slyšet ing. Máchovou a její tygry v době, kdy jsou jen sami spolu se svými obraty doleva a doprava - to byl ten nejlepší koncert. Samozřejmě hovory "v podpalubí" mají své kouzlo a je vidět, že Máchová svou čtyřku drží pevnou rukou pod krkem - a je to tak správně. Redbuláci jsou prostě absolutní špička a byl to zážitek. Hláška dne: před posledním souvratem, kdy už se skupina "svolává" zpátky dohromady se sólistou se někdo ozval do této diapslay frekvence - myslím, že MiG. Na anglickou výzvu k opuštění frekvence nereagoval a přihlásil se znovu, okamžitá reakce mužského hlasu "Nekecej nám do toho !!!" už pro něj byla srozumitelná, po asi 15 sekundách se zahlásil (správně) na frekvenci věže.
Takže kdo měl možnost v rádiu průběžně poslouchat korespondenci, mohl taky sledovat dramatický boj mezi meteorem, věží a režijí před pozastavením představení, pak při jeho zastavení, znovuspuštění a nakonec definitivním ukončení.
Meteor totiž neustále popisoval, jak ve městě (PU) střídavě slejvákově prší a/nebo padaj kroupy - a jak rychle ta věc postupuje nebo nepostupuje směrem k letišti. V zásadě první info byla, že se to letišti vyhne, pak že nevyhne a jsou v tom kroupy, při předpovědi postupu čela buřiny 15-20 minut před spláchnutím letiště byl program přerušen a staříčci zastrčeni do úlů - aby se za dalších 40 minut konstatovalo, že kovadlina trčí stále nad městem, kroupy poďobaly perník a otočil se vítr, takže byl program znovu spuštěn, ale pouze v okně 30 minut - to byla ta cesna a MiG - a pak šlus.
Mezitím to přežehlily gripeny - boží byla hláška: -Průlet za 1 minutu. -Mají informaci o místním počasí? Jestli odlétají domluvený program? -Těm počasí nevadí! - VŽŽŽUUUM !
No a v tom se plácali zlini, kteří už se řadili na vyčkávacím - a dostali pokyn odletět do Chrudimi (kde bylo hezky), tam počkat a pak případně za 30 minut znova přiletět - ale na komunikační frekvenci zliňáci remcali a chtěli se rovnou rozprchnout každý jinam, dlouho čekali na povolení, zda vůbec mohou do té Chrudimi letět - a pak zmizeli v uspořádaném packu. Až úplně, úplně na konec, když hosté kteří měli slot na odlet odletěli, tak se přiblížila trochu vyhublá smečka zlinů - asi jen aby na noc nebyly úly prázdné. Diváci už skoro žádní nebyli.
Po skončení programu žádala DC-6 povolení k místnímu vyhlídkovému letu - a dali jí 45 minut odklad se zdůvodněním: "předáváme si směnu!" Pak i Radka Máchová musela žebrat o slot na odlet Redbuláků - a odlet hostí byl nakonec nejlepší školou telegrafické vífrové radiokomunikace - tomu věžníkovi fakt nezávidím.
A připomínka mimo vlastní program: docela mne překvapilo, že když skončil display, všechny pohyby na letišti visely na jedné frekvenci na jednom maníkovi, každé nahazování, pojíždění, vyčkávání - a současně odlety, přílety, dráha (vlastně dvě dráhy - lítalo se od dvou pojížděček z 09 a 27 - o to hůř, než kdyby měl dvě paralelní). I na takovém blbém letišti, jako jsou mé milované Drážďany, od nahození než dojedu na vyčkávací a mohu ladit věž, tak si mne předávají tři dispečeři, kteří mne zpracovávají, aby věžník neměl starost o nic jiného, než "finále", "dráhu" a "po startu". Tady to ten chudák dělal všechno sám, fakt nevím proč.
Takže jsem moc rád, že mne Milan vyprovokoval, abych zvedl svůj tučný zadek a do Pardubek dojel - stálo to za to !!!
PS.: omlouvám se za to poslední foto z plochy, ale ješitnost je silnější... ) |
| |
|
| | | | | | Aviatická pouť - stála (stojí) za to 5. 6. 2011 / 10:08 | |
| | Tož, dochtore, mal si si nasadiť aj sluchátka, vypadalo by to celkom reálne....... Alebo realisticky? |
| |
|
| | | | | | Aviatická pouť - stála (stojí) za to 5. 6. 2011 / 10:35 | |
| | Jeee, sem si neuvědomil že to seš ty. Potkali sme se u stánku Dnes, s kamarádem jsme řešili jestli 205ku s reklamou zatáhnout do hangáru, nebo přeletět do Chrudimi |
| |
|
| | | | | | Aviatická pouť - stála (stojí) za to 5. 6. 2011 / 11:14 | |
| | Doktore, teraz som si všimol, že na tej fotke čo si fotil v hangári je v pozadí (na 99%) 326-ka OK-OTE (0610) Hneď prvá fotka a za tým Buckerom. Nevieš náhodou kto to pri nej stojí? |
| |
|
| | | | | | | Aviatická pouť - stála (stojí) za to 5. 6. 2011 / 11:26 | |
| | ja tam vidim meta sokola |
| |
|
| | | | | | | | Aviatická pouť - stála (stojí) za to 5. 6. 2011 / 11:35 | |
| | No, je to možné. Ja mám teraz pokazené obidva počítače a komunikujem iba na ženinom noteboku s uhlopriečkou 10 palcov, takže tam to dobre nevidieť (ešte pri mojich slepých očiach) takže je možné, že som zle videl. Ale neznamená to, že nerozoznám Meťáka od 326-ky... |
| |
|
| | | | | | | | | Aviatická pouť - stála (stojí) za to 5. 6. 2011 / 11:46 | |
| | moze byt na lavo v zivote som tu 326 nevidel |
| |
|
| | | | | | | | | | Aviatická pouť - stála (stojí) za to 5. 6. 2011 / 11:53 | |
| | neni, za 104kou je metak, vzadu to vypada na BH1 a mezi ni a stearmanem je jeste nejaky zluty dvouplosnik, mozna nejaky pitts? |
| |
|
| | | | | | | | | | | Aviatická pouť - stála (stojí) za to 5. 6. 2011 / 11:56 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | Aviatická pouť - stála (stojí) za to 5. 6. 2011 / 12:54 | |
| | Byly tam (zepředu) žlutomodrý Stearman, 2x C-104, vlevo červená Hanhart, vpravo stríbrná Peřina, za nimi vlevo žlutý Stearman, vpravo Sokol, vlevo vzadu BH-5 a BH-1 a úplně vzadu žlutá nádrž na palivo na nějakém vozíku. Z těcvh fotek to není moc vidět, ale tyhle éra tam byla, celkem mne zaskočilo, kolik se toho tam vešlo. |
| |
|
| | | | | | | Aviatická pouť - stála (stojí) za to 5. 6. 2011 / 12:50 | |
| | Je to Sokol M1D, jestli se nepletu - a kdo tam je to nevím - to je jako náladovka "předčasně skončeného programu...." |
| |
|
| | | | | | Aviatická pouť - stála (stojí) za to 5. 6. 2011 / 13:18 | |
| | Jo, s tou komunikací s tebou naprosto souhlasim. Bylo to supr, akorát jsem nepochopil, proč TWR slyšim na všech frekvencích od 120 až po 130 MHz???
Redbully jsem slyšel nejlíp na 123.300, ale stejně do toho o sto šest kecala věž s režií (krom toho Migu, kterýho okřikly.) Jinak Redbully kecaj vetšinou na 123,475 ale tam jsem je včera skoro neslyšel.
Jinak vůbec poprvé, jsem se setkal s hláškou: režie, režie, já věž... |
| |
|
| | | | | | | Aviatická pouť - stála (stojí) za to 5. 6. 2011 / 16:01 | |
| | Myslím že jde o nižší selektivitu tvého přijímače, který byl zahlušen silným vysílačem při pobytu pod věží. Co používáš? Já měl starý DelcomAir 960 a k tomu Vertex Pilot-III (obě vysílačky) - a s přetékáním frekvencí jsem problémy neměl. Věž na 121.500 a Redbuláky si už nepamatuju, ale bylo to buď 133.1 nebo 131.3 nebo tak nějak. |
| |
|
| | | | | | | | Aviatická pouť - stála (stojí) za to 5. 6. 2011 / 16:08 | |
| | Mám Uniden UBC30XLT (klasický scanner - jen přijímač). faktem je, že jsem stál přímo pod věží (ale nikdy dřív jsem se s tim nesetkal). TWR jsem chytal nejlíp na 120,150.
Na Redbulláky jsem musel dokonce přepnout na krok 8,33 abych je slyšel zřetelně. |
| |
|
| | | | | | | | | Aviatická pouť - stála (stojí) za to 5. 6. 2011 / 16:26 | |
| | Sorrÿ, přepsal jsem se, bylo to fakt 120.150 nějak jsem tam vynechal tu nulu. |
| |
|
| | | | | | Aviatická pouť - stála (stojí) za to 5. 6. 2011 / 20:08 | |
| | Odlety návštěvníků (včetně naší OK-DOD) byly takové maso, že jsem si okamžitě vzpomněl na IVAO C1 zkoušky, v nichž se 20 IFR odletů snažilo dostat s žádostí o povolení na frekvenci TWR, který se snažil řešit ještě přistání, pojíždění a různé předstírané problémy... Podobnost byla dokonalá... |
| |
|
| | | | | | | Aviatická pouť - stála (stojí) za to 5. 6. 2011 / 20:31 | |
| | Sem tě slyšel....
- vážení vítr 090 11 uzlů, QNH 1017
- které je to první letadlo na charlie? identifikujte se
- oskar kilo delta oskar delta
- oskar oskar delta povolen vstup na dráhu 09 a vzlet
bylo to fakt maso.... |
| |
|
| | | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 20:28 | |
| | No, jako jeden z toho svazu Trenérů musím říct, že jsem chvílema doslova úpěl. Nicméně ve finále jsme se všichni zúčasnění shodli, že byť z pohledu diváků na AP to bylo na nic, tak pro nás byla ta diverze a obsazení letiště v Chrudimi nečekaným a příjemným zpestřením, dostatečně akčním. Šest čtveřic v proudu za sebou se před přistáním organizovaně rozdělilo na dvanáct dvojic a posedalo za sebou v Chrudimi, čímž část leteckého dně přesunula tam. Pamětníci říkali, že tolik Trenérů v Chrudimi nebylo přes čtyřicet let. Bylo to jak v Biggin Hill při operaci Jubilee
Nicméně z důvodu výstrah na kroupy došlo k rozhodnutí rozestrkat éra do hangárů, proto po zrušení našeho čísla se éra po dvojicích, trojicích a čtveřicích rozletěla všude, kde to jen trochu šlo hangárovat, neboť v Pardubkách moc místa nebylo. To je důvod, proč se tam nakonec vrátil jen malý zbytek. Chápu, že to musel být smutný pohled, jak v Bitvě o Británii, odletí dvě perutě po dvanácti letadlech a vrátí se žalostný zbytek...
|
| |
|
| | | | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 20:35 | |
| | Ano, bylo to stylové, měl jsem podobnou představu.
(a záviděl jsem ti, protože i když mám v plánu se letos konečně na 205 přeškolit, už teď mohu s jistotou prohlásit, že pro podobný podnik mi domovský aeroklub ani v budoucnu naši jedinou vlečnou jistojistě nepůjčí...) |
| |
|
| | | | | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 21:06 | |
| | Mě přišlo, že většina těch Trenérů na Pouti už nebyla aeroklubových, ale soukromých či od jiných provozovatelů. Takže to nebude jen problém tvého mateřského klubu, ale většiny, koneckonců kdo by se v rozpuku sezóny zbavoval na víkend vlečných
Ideální by bylo takovéhle skupinové létání několika rojů nedělat jednou - dvakrát ročně na leteckém dni, ale jednou do měsíce, jenže to se dá sotva do kupy. Ale jeden - dva roje, to už se dá a koneckonců už na tom pracujeme
|
| |
|
| | | | | | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 21:16 | |
| | Safra... a nováčky - náhradníky berete? |
| |
|
| | | | | | | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 21:22 | |
| | S radostí, ale cvičenec musí mít základní věc, a tou je letadlo - Zlín řady 26. Jinak v létání skupin rád budu fungovat pro nováčka jako instruktor, jak interní (sedící se cvičencem v letadle), tak externí (jako za války v OTU na Spitfirech, instruktor v jednom, žák ve druhém. To preferuju). |
| |
|
| | | | | | | | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 21:24 | |
| | OK, jak někde vyšmejdím něco, co mi bude někdo ochotnej půjčit, dávám ti echo! |
| |
|
| | | | | Aviatická pouť - realita 6. 6. 2011 / 09:40 | |
| | JJ skončili v Chrudimi, myslím že Chrudimáci zažili slušné Crowded Skies |
| |
|
| | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 11:34 | |
| | Myslím, že toho tam nefungovalo víc - ještě větší "fórek" si pořadatelé vymysleli tím, že v 17,45 ohlásili že silnice na Chrudim, která fungovala jako odstavné parkoviště bude od 18,00 otevřená pro běžný provoz a auta z ní budou policií odtahována.
Takže chudáci lidi - za 15 minut se k autu dostat asi nedalo :=((
Jinak super akce |
| |
|
| | | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 13:02 | |
| | No, mluvil jsem s hlídkou federálů, co hlídali vstup na VIP bráně - a ti nepokrytě kritizovali město Pardubice - za absenci směrníků a informačních tabulí na příjezdových cestách, nedostatečně řešené parkování atd. atd, musím říct, že měli pravdu, jel jsem přes vstupní Rohovládovu Bělou ( ) a Valy - a po cestě nebyla ani jedna (!) informační tabule, šipka směrem ke vchodu či parkingu a kromě jednoho již opršeného bilboardu na této cestě přímo k letišti prostě VŮBEC NIC. Na vině je pořadatel - tedy zřejmě skutečně Pardubice... |
| |
|
| | | | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 13:09 | |
| | No doktore, jako nepardubičák mě celkem zarazilo, když už zrušili ten vlak co nás tam hromadně navozil, že aspoň neoznačili cestu zpět k autům... Odpověď na otázku jak se dostanu k autu "děte po kolejích" mě rozesmála D |
| |
|
| | | | | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 13:26 | |
| | Já když jsem se zeptal kudy se dostanu k tý silnici tak, abych to nemusel celý obcházet okolo koníčků, mi odpověděl, že neví!
Vloni to bylo lepší, to jsem nějak zabloudil ve městě a přijel jsem (ve 12:00hod!!!) rovnou před hl. bránu, kde jsem využil jediný parkovací místo co tam bylo. Letos, protože jsem přijel o dvě hod. dřív, jsem si alespoň mohl postát půl hodiny v koloně a obejít si celý letiště. |
| |
|
| | | | | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 16:04 | |
| | No, našel jsem místečko asi 250 m od vjezdu na terminál mezinárosního letiště - ale nežeknu kde, protože doufám, že příště tam bude škvírka taky. Myslím, že v nouzi by se tam tak 2-3 auta vešla, ale když to vykecám, bude to plný od rána |
| |
|
| | | | | | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 16:09 | |
| | Jestli pojedu někdy příště, tak alespoň den předem! |
| |
|
| | | | | | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 16:17 | |
| | Očekávám soukromou zprávu s přesnou pozicí toho místa D |
| |
|
| | | | | | | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 21:22 | |
| | Tak to si v tom případě dovolím dát předem jasnou cenu:
Pokud mi někdo sežene (daruje či zajistí darování, anebo zprostředkuje koupi - rád zaplatím, pokud bude cena rozumná) zachovalé origo Logarex "LNP-1", své místečko mu přepustím !!
(pro upřesnění: LOGAREX 27732 není totéž, co LNP-1) |
| |
|
| | | | | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 21:07 | |
| | No tak já jsem přijel cca. v deset od města (= Hradce Králové), odstavil na silnici za nadjezdem hned vedle zastávky Závodiště, skočil do "vlaku" a za pět minut jsem svíral pivo. Zpátky to bylo podobný, mizel jsem cca. něco po čtvrtý, když hlásili to přerušení. Skočil do vlaku a za chvíli byl u auta. Jinak směrem zpátky do města jsem potkal asi tak tři z těch pěti kapek, co tam spadlo. |
| |
|
| | | | | | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 21:10 | |
| | A zbylé dvě kapky jsme potkali asi dvě minuty po vzletu ... |
| |
|
| | | | | | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 21:14 | |
| | Akorát že "po přerušení" byl ještě program a ne úplně k zahození (pokud se člověk teda nachystal druhej den na repete) |
| |
|
| | | | | | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 21:15 | |
| | Hoši, Vaše problémy na mé ostny. Pro motonávštěvníky (sraz v 10:00 vzadu) vjezd + vstupné + parkování na ploše zdarma. Otočil jsem si svůj šestiválec čumákem k dráze, naladil jsem si kmitočet režie a věže a v leže pohodlně sledoval program. Dokonalý servis! Jen jsem podcenil ochranný faktor... jsem spálenej jak zvíře. |
| |
|
| | | | | | | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 21:19 | |
| | Hele, ja poprvé v životě dodržoval patlací režim, a dopadlo to (na to, že jsem ten typ, co v létě vystrčí ruku ze stínu na sluníčko a spálí se) na výbornou. Sežehlý mám jenom lejtka (na ty jsem zapoměl). Do včerejška jsem běžně aplikoval režim "spálím se, a pak to řeším pantenolem". |
| |
|
| | | | | | Aviatická pouť - realita 6. 6. 2011 / 21:38 | |
| | ... před rokem stály auta na silnici před letištěm, letos to nebylo možný, tak se pomahačů a chráničů ptám, jestli lze na letišti parkovat na vyhrazeném parkovišti pro ZTP/P, na to mi řekl, že takové parkoviště neexistuje,tož to mě namýchl a volám měšťákům a řekli mi kudy a opravdu jsem dojel přímo na letiště bokem asi 100 m za starou věží - bylo tam parkoviště pro VIP i pro ZTP/P.
Pak už bylo jen rožnění na slunci :=) a jak psal tragéd, taky jsem se napatlal ... :=D |
| |
|
| | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 19:26 | |
| | Čistě za zajímavosti - není to někdo z Vás?? |
| |
|
| | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 21:20 | |
| | Podpěrnej systém na druhé fotce je hodně dobrej |
| |
|
| | | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 21:22 | |
| | Jen ty fotky nevystihují to slunečné peklo. Po včerejšku jsem se zařekl, že na letecký dny se v budoucnu vypravím jen za splnění podmínek bude konán v době od září do března, letiště bude orientováno směrem k severu, bude dostatek objektů poskytujících stín |
| |
|
| | | | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 21:25 | |
| | Já na Pouti teda sice nebyl, ale stejně jsem z lítacího víkendu přismahlej tak, že se teď skoro nemůžu hejbat |
| |
|
| | | | | | Aviatická pouť - realita 6. 6. 2011 / 09:54 | |
| | O tom vedru mi ani nemluv. Na FB za chvíli založím skupinu Panthenol. Ale VIP členy mohou být jen Ti, co tam byli v SO i v NE.
Já nemůžu ani mluvit, jak mám sesmahlou budku. |
| |
|
| | | | | | | Aviatická pouť - realita 6. 6. 2011 / 10:23 | |
| | Víš jaké je slunko sviňaa?
Já patlal, patlal, byl jsem celkem ve stínu a stejně jsem jak indián! |
| |
|
| | | | | | | Aviatická pouť - realita 6. 6. 2011 / 10:30 | |
| | Byl jsem jen v neděli,ale také vypadám jak reklama na kečup.Hlásím se do klubu
Jak foukal ten větřík tak to vůbec nebylo cítit,doma pod sprchou už jsem věděl |
| |
|
| | | | | | | Aviatická pouť - realita 6. 6. 2011 / 12:28 | |
| | fotodokumentaci jsem sem dával... |
| |
|
| | | | | | | Aviatická pouť - realita 6. 6. 2011 / 17:57 | |
| | Taky se hlásím, byl jsem tam v sobotu i v neděli. Myslím, že už vím jak se cítí františek co ho doma pálíme na vánoce, trochu začínám mít i jeho odstín. Na letišti nepomáhá proti sluníčko nic, tohle jedna z velkých výhod sim lítání - nespálíš se. |
| |
|
| | | | | | | | Aviatická pouť - realita 10. 6. 2011 / 13:59 | |
| | Pár fotek z pouti-a dotaz na Milana.M-to je běžná předletová procedura jak tam cvičíš záda?
http://www.rc-pilot.cz/
|
| |
|
| | | | | | | | | Aviatická pouť - realita 10. 6. 2011 / 15:29 | |
| | jj, vzhledem k tomu, že boska nemá brzdy a nemá ani ostruhové kolečko (jen kluznou botku) tak se s ní fakt blbě pojíždí. Takže nejlepší je, ji vždy odtlačit na místo startu, teda tlačit nejde protože nemá to kolečko, takže vždy jeden dobrovolník musí vít ostruhu do rukou a ostatní tlačí. Jinak koukám, že jsi to vyfotil i s mojí dcerou na palubě |
| |
|
| | | | | | | | | | Aviatická pouť - realita 10. 6. 2011 / 16:08 | |
| | No já byl přesvědčenej že všechny ty ukázky s Boskou lítala ona a Ty jí jenom taháš na start
Jinak jsem takhle zkoušel otočit tu Dakotu,ale asi jsem málo snídal nebo co |
| |
|
| | | | | | Aviatická pouť - realita 7. 6. 2011 / 16:09 | |
| | No nevím, normální člověk si zajde do drogerie, koupí si opalovák s faktorem 100 a v sobotu večer je normálně bílej jako stěna. Jenom si nesmíte zapomenout namazat i uši na tý straně, co je směrem k hlavě. |
| |
|
| | | | | | | Aviatická pouť - realita 7. 6. 2011 / 17:37 | |
| | Zakládám zde na foru skupinu "Nenormálních lidí" Kdo se přidá? |
| |
|
| | | | | | | | Aviatická pouť - realita 7. 6. 2011 / 17:50 | |
| | Jsem s tebou rudý bratře. |
| |
|
| | | | | | | | | Aviatická pouť - realita 7. 6. 2011 / 18:38 | |
| | Já jsem mého vzhledu využil a splnil si tak svůj dlouholetý sen.Zašel jsem za piĺotem P-51D a povídám: "I am Indian" Ihned pochopil a pustil mne do kabiny svého Hátatitly |
| |
|
| | | | | | | | | | Aviatická pouť - realita 7. 6. 2011 / 21:20 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | Aviatická pouť - realita 7. 6. 2011 / 21:38 | |
| | Aha pak už chápu jeho zděšenej výraza já myslel že za to může moje angličtina |
| |
|
| | | | | | | | Aviatická pouť - realita 7. 6. 2011 / 17:54 | |
| | To sme tu snáď všetci, nie? (aspoň podla jedného môjho kamaráta suseda) |
| |
|
| | | | | | | | | Aviatická pouť - realita 7. 6. 2011 / 20:19 | |
| | Jo, já se jenom rád liším. |
| |
|
| | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 22:00 | |
| | Kolem pánu s podpěrným systémem jsem šel, ale tebe neznám a tudíž jsem ti nemohl potřást končetinou.. |
| |
|
| | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 21:22 | |
| | Tajdle mate foto z plochy
zleva: Zaremba, Jaakov, Frujko, Brácha, Krechi, já, Štěpán, Fishbed |
| |
|
| | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 21:25 | |
| | Sem myslel, že jsi odlétal s tím finistem, nebo co to bylo po 18. hodině
ale jinak najs obrázek! |
| |
|
| | | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 21:27 | |
| | Jo odlital, ale pak jsem se autem fofrem vratil kvuli hangar party |
| |
|
| | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 21:26 | |
| | ....když vidím tu sestavu - to zas bude v álejích nablito....
Fotka a nápad super |
| |
|
| | | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 21:33 | |
| | Myslim, ze to dopadlo bez ztraty kyticky... tedy az na drobne vyjimky. |
| |
|
| | | | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 21:34 | |
| | ...a vvvvvvoooo ttttttooom ttttttttttttttttttttttto jéééééééééééééééééé ............ DDDDDDDD |
| |
|
| | | | | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 21:48 | |
| | Nevyspání + celodenní smažení se na slunci + alkohol + zarembova čepice = |
| |
|
| | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 21:27 | |
| | | |
|
| | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 22:02 | |
| | Zdá se mi to, nebo má Fishbed novej sestřih? |
| |
|
| | | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 22:17 | |
| | On jen nemá svou typickou "bekovku" proto jsem ho skoro nepoznal! |
| |
|
| | | | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 22:22 | |
| | Nene, ma fakt novy haircut |
| |
|
| | | | | | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 22:37 | |
| | No, já neznám ten starý, když ho dycky vidim jen s čapkou. |
| |
|
| | | | Aviatická pouť - realita 6. 6. 2011 / 14:04 | |
| | Borci, vy nám ho dočista nosíte na ruchách |
| |
|
| | | Aviatická pouť - realita 5. 6. 2011 / 21:40 | |
| | Dnes - neděle to bylo naprosto super. Jak Flying bulls, Mig15, skupiny Zlínů vč. super sólo akrobačky, W3A Sokol měl taky super ukázku, historie s Aviema, Tatrou atd. atd. atd.. Fakt luxus, skvěle strávená neděle!! |
| |
|
| | | Aviatická pouť - realita 6. 6. 2011 / 16:41 | |
| | | |
|
| | | | Aviatická pouť - realita 6. 6. 2011 / 16:55 | |
| | Dík za odkaz. To je libové fórum Na dlouhé zimní večery se bude opravdu hodit |
| |
|
| | | | | Aviatická pouť - realita 6. 6. 2011 / 17:13 | |
| | Taky se u čtení těch výplodů královsky bavim. |
| |
|
| | | | | Aviatická pouť - realita 6. 6. 2011 / 17:57 | |
| | Týýý jo, to je zas maso!!
Stokrát lepší, než aeronoviny!
|
| |
|
| | | | | | Aviatická pouť - realita 6. 6. 2011 / 18:01 | |
| |
V sobotu navečer při procházce se psem jsem byl velmi převapen, když se z letiště Vodochody vznesl obrovský 4 motorový dopravní letoun, který udělal „nádherný“ průlet nad polem mezi Postřižínem a Zlončicemi a pak to vzal nad Zlončicemi opět na letiště. A to vše, počítám tak v cca 100m výšce. Letadlo to bylo americké, historické, dopravní. V té chvíli jsem měl opravdu strach, že došlo k poruše a on přistane uprostřed Zlončic. Dnes jsem se o tom bavil s Liborem Holíkem, který mi potvrdil, že toto dělal pilot i nad PB. Podle vyjádření Libora Holíka mu na následnou stížnost Kačurovi tento odpověděl, že to jsou opravdu Američané, kteří to tak ale neberou (tedy provoz nad obcemi). Tedy pane Kačure, jak mi to vysvětlíte. Chcete snad říct, že na Vodochodském letišti může létat kdejaké hovado bez ohledu na předpisy a zákony?? Zkusil jste jet v USA po dálnici, jak Vás napadne?? Asi ne, že? Nebo neumíte dostatečně anglicky, abyste to těm ichtylům vysvětlil?? Kolik za takovéto exibice LKVO včetně Vás dostává ? A poslední věc, jak zaručíte, že v případě provozu „normálních“ dopravních letadel se toto nestane standartem ??
Hned zítra budu iniciovat na svazku SLV, aby byla napsána co nejdůraznější stížnost na Vás a na celé vedení LKVO včetně žádosti maximálních možných postihů, která bude zaslána na příslušné úřady a žádost celou věc důkladně prošetřit.
Tomáš Bubeníček |
| |
|
| | | | | | | Aviatická pouť - realita 6. 6. 2011 / 18:02 | |
| | hele, to je jako mácha.. ten taky pořád někoho opruzuje dotazy a stížnosmi .) |
| |
|
| | | | | | | | Aviatická pouť - realita 6. 6. 2011 / 18:10 | |
| | Ten to všem nandal
Jiri napsal:
27.5.2011 v 10.39
Dnes jsem si začal vybírat, kam vyrazím na dovolenou. Zároveň jsem si vzpomněl na pondělní debatu p.Holíka a p.Hejla na rádiu Applaus a napadla mě zajímavá myšlenka. Jak odpůrce letiště Vodochody budu se svojí rodinou bojkotovat leteckou dopravu obecně (tedy i tu ruzyňskou) a k moři zvolím jiný druh dopravy.
Nechci být NIMBY (z angl.: not in my backyard, česky: hlavně ne na mém dvorku).
Vyzývám i další odpůrce ke stejnému postupu. Jsou nás tisíce, pokud se spojíme, můžeme toho využít i mediálně, ukážeme tím, že nekážeme vodu a pijeme víno, že nám jde i o lidi, kteří bydlí u jiných letišť.
Co vy na to? |
| |
|
| | | | | | | | | Aviatická pouť - realita 6. 6. 2011 / 18:24 | |
| | To je skvělej nápad, rovnou by on i všichni ostatní STOP jakémukoliv letišti mohli podepsat, že v případě, že se komukoliv z nich (včetně rodiny) něco stane, tak za žádnou cenu nesmějí být transportováni záchranným vrtulníkem, protože ten ošklivý pilot než se s ním naučil pořádně lítat někdy mastil okruhy a tím pracující klid od jeho seriálu a pivka. |
| |
|
| | | | | | | | | Aviatická pouť - realita 6. 6. 2011 / 18:38 | |
| | Jo, mně se to líbí.
Ale otočil bych to.
Pokud někdo chce vystupovat proti letadlům - O.K., má na to právo. Ale požadoval bych, aby prokazatelně neletěl nikam letadlem, ani na dovolenou, služební cestu, prostě absolutní bojkot letecké dopravy. To má logiku. Pokud by porušil toto pravidlo a někam letěl, ztratil by právo demonstrobvat a vykřikovat. Do Hurghady jedině autostopem!
Ale to je samozřejmě nereálné, prostě je jen třeba tiše spoléhat na zdravý rozum a to, že se "venčitelé psíků trpící pod nízkými průlety nezodpovědných američanů" dřív nebo pozdějc znemožní sami.
Konec konců - ještě že ti hnusní američané nad těmi poli nesypali z toho obrovského letadla nějaké brouky !!! |
| |
|
| | | | | | | | | | Aviatická pouť - realita 6. 6. 2011 / 19:46 | |
| | Nebo nedej bože snad chemtrails! |
| |
|
| | | | Aviatická pouť - realita 6. 6. 2011 / 17:27 | |
| | Když jsem tam jednou zevlil (při tréninku Lufhansy) tak jsem tam jednoho takovýho prudiče osobně potkal. Zdá se, že tam vzniká docela sušnej odboj proti lobbystům snažícím se tam vybudovat nákladní letiště, či co.
Prudič prudil, ale na letadlo se šel podívat rád! |
| |
|
| | | | Aviatická pouť - realita 6. 6. 2011 / 18:15 | |
| | Dneska když jsem dorazil na oběd, tak se mě náš recepční, kterej bydlí v Letňanech ptal co to u nás v sobotu lítalo na letišti za divný letadlo se čtyřma motorama Zvláštní je, že lidi, který bydlej u letiště třeba dvacet let jsou rádi vždy když něco letí (i když sami nelítaj) a lidi, kteří se přistěhujou jsou největši prudiči - u nás jich pár taky máme a je to moc pěkná sbírka - estébák na penzi, milicionář na penzi, dva developeři, maník co na letišti postavil načerno golf, Luboš Zahradník, myslivec co rád střílí na Blaníky
(momentálně nemůže) a jeden zločinec na útěku. Někdy nechám naskenovat texty jejich udání, to je teprv Ein Kessel Buntes |
| |
|
| | | | | Aviatická pouť - realita 6. 6. 2011 / 19:50 | |
| | Nebo nedej bože paní co volá policii, když jí lítáte nad barákem a koukáte jí do ložnice!
Osobně moc nechápu lidi, co se nastěhujou k letišti (který tam stojí už 50 let) a pak si stěžujou, že tam lítaj letadla. Kdo by to byl řek! |
| |
|
| | | | | | Aviatická pouť - realita 6. 6. 2011 / 19:58 | |
| | No ono to je jednoduché - u nás město prodalo pozemky vedle kynologického cvičiště - ještě ani nekopli základy, ale už byli 3x prudit že jim vadí štěkot psů, a že to tak v budoucnosti nemůže být, protože oni tam budou bydlet a chtějí mít o víkendu klid. Takže když se určuje cena pozemku, to se náramně hodí, že je to neprodejné a za hubičku protože skládka, letiště, psí cvičák apod., ale jakmile se nastěhuješ, začínáš se dožadovat svých práv na klid, čistý vzduch a malebný výhled z okna. Myslím, že se tomu říká pokrytectví a je to pevně zabudované do lidské povahy... |
| |
|
| | | | | | Aviatická pouť - realita 6. 6. 2011 / 20:00 | |
| | Nebo jak říkál kamarád, co lítal Su-22. Bavili se v Náměšti v hospodě piloti, jak jinak, tím klasickým způsobem "...jsem za to vzal, až se mi začaly trhat proudnice...", místní prudiči to odposlouchali, a pak napsali kamsi stížnost, že "se letounům trhají proudnice a padají jim do zahrady" |
| |
|
| | | | | | | Aviatická pouť - realita 6. 6. 2011 / 20:02 | |
| | Však to nas.re, když ti taková utržená proudnice zničí záhon ředkviček! |
| |
|
| | | | | | | Aviatická pouť - realita 6. 6. 2011 / 20:04 | |
| | To byl výbornej kšeftVždycky jak jich byla kůlna plná tak se to odvezlo do sběru a pak se to šlo prochlastat do hospody a poslouchat co že to pilotům zase upadlo
|
| |
|
| | | | | | | | Aviatická pouť - realita 6. 6. 2011 / 20:05 | |
| | To si musel stěžovat náčelník místních dobrovolných hasičů |
| |
|
| | | | | | | | | Aviatická pouť - realita 6. 6. 2011 / 20:08 | |
| | Samozrejme - hned prvni indicie to urcila - chlastal v hospode ;o) |
| |
|
| | | | | | | Aviatická pouť - realita 6. 6. 2011 / 20:08 | |
| | | |
|
| | | Aviatická pouť - realita 7. 6. 2011 / 08:16 | |
| | Letos AP opět parádní.
Ze strany našeho klubu to byla akce o to zajímavější, že jsme to měli spojeno s natáčením dokumentu "Dejte nám křídla", který pro Českou televizi připravuje studio Material. Ukazuje osudy čs. letců od 1914 do 1945 s důrazem na některé významné osobnosti (Peřina, Vašátko, František, Korda, Kuttelwascher, Hlaďo, Smik,...). Bude to pět dílů, které jsou komponovány z dobových záběrů, animací a dotočených scén. V TV by se měl objevit v listopadu. |
| |
|
| | | | Aviatická pouť - realita 7. 6. 2011 / 08:30 | |
| | | |
|
| | | | Aviatická pouť - realita 7. 6. 2011 / 14:27 | |
| | Jedna momentka z natáčení ;o) |
| |
|
| | | | | Aviatická pouť - realita 7. 6. 2011 / 14:55 | |
| | To pozadí je dobou trochu napřed |
| |
|
| | | | | | Aviatická pouť - realita 7. 6. 2011 / 15:10 | |
| | Právě proto píšu "z natáčení" ;o)
Tohle samozřejmě neni pohled kamery, ale jen úlovek kolegy
Něco trochu dobovějšího: |
| |
|
| | | | | | | Aviatická pouť - realita 7. 6. 2011 / 15:29 | |
| | Hezké, hezké, záslužná práce !!!
Jen se přimlouvám, aby "dobová patina" nebyla přeháněna. Fotky ze 40. let (často na kvalitních filmech 35mm, často už na barevném materiálu fy. Agfa Gavaert) byly mnohem kvalitnější, a na první pohled rozeznatelné od fotek bratří Wrightů, kam photoshopové "postaršování" fotky strká... Uznávám, že jsem hnidopich, ale přijde mi to dost nápadné...
Ale jinak: jen houšť a větší kapky !!! |
| |
|
| | | | | | | | Aviatická pouť - realita 7. 6. 2011 / 21:06 | |
| | Díky za názor. Udělal jsem jen takovou rychlou úpravu jedním free editorem... abych vyhověj vaší touze po něčem dobovějším |
| |
|
| | | | | | | Aviatická pouť - realita 7. 6. 2011 / 17:35 | |
| | Souhlas s Kumou už se moc těším až to bude hotové
To s tím pozadím jsem si jen rýpnulPřišlo mi to jak když má rudý bratr Vinetou digitálky na ruce |
| |
|
| | | | | | | | Aviatická pouť - realita 7. 6. 2011 / 21:07 | |
| | Jo, kdyby tam holt ty lidi ve vestách nebyli vidět, vypadá to hned mnooohem líp
Viděl jsem už první verzi traileru, vypadá pěkně ;o) Poptám se, jestlii to nedají nějak online. |
| |
|
| | | | | | | | | Aviatická pouť - realita 7. 6. 2011 / 21:40 | |
| | To by bylo superuž se těším |
| |
|
|