| | | PMDG/Wilco 3. 6. 2011 / 14:32 | |
| | co je podle vás lepší pmdg nebo wilco ?? já osobně sazim na wilco ale zajímaly by mně názory ostatních..... |
| |
|
| | | PMDG/Wilco 3. 6. 2011 / 14:40 | |
| | A jak ty fimy budeme poměřovat? Kvalitou addonů, nebo množstvím addonů, které vydali? |
| |
|
| | | | PMDG/Wilco 3. 6. 2011 / 14:47 | |
| | | |
|
| | | | | PMDG/Wilco 3. 6. 2011 / 14:49 | |
| | | |
|
| | | | | PMDG/Wilco 3. 6. 2011 / 16:10 | |
| | | |
|
| | | PMDG/Wilco 3. 6. 2011 / 14:52 | |
| | Wilco nejsou sice ti největší břídilové na světě (no... i když tak A380 s dynamikou z default bulíka a 4ma reverzama), ale kvalitou addonů je PMDG výše o několik tříd. |
| |
|
| | | PMDG/Wilco 3. 6. 2011 / 14:54 | |
| | | |
|
| | | PMDG/Wilco 3. 6. 2011 / 19:11 | |
| | A teď se to tu semelééééééé.... zarytí narcisi budou hlasovat pro omalovánky a pedanti zas pro ty druhé D Jak asi ta bitka skončí? D |
| |
|
| | | | PMDG/Wilco 3. 6. 2011 / 19:57 | |
| | Tak, že si všeci dají do držky a budou spokojení, že vyhráli |
| |
|
| | | | | PMDG/Wilco 3. 6. 2011 / 20:08 | |
| | Tak pokud myslíš 737 Wilco nebo PMDG tak jednoznačně Wilco připadá mi relističtější (skušenosti) |
| |
|
| | | | | | PMDG/Wilco 3. 6. 2011 / 20:12 | |
| | ja to myslel celkově pmdg má asi ostatní modely lepší ale podle mně je tky wilco 737-300-400-500 |
| |
|
| | | | | | | PMDG/Wilco 3. 6. 2011 / 21:26 | |
| | Tak Wilco 737 je o dost novější, než PMDG 737, takže se dá čekat, že bude kousek dál. Ale není to rozhodně 100% jistota, protože Wilco sice simuluje o něco více systémů, ale zase ty které PMDG simulované má, fungují spolehlivě. Wilco má různé úlety autopilota. Obecně mě nějak nenadchnul, nakonec jsem se vrátil k PMDG. Nicméně snad již brzy bude nová 737 od PMDG a ta velmi pravděpodobně strčí jakoukoliv 737 a nejspíš i jakýkoliv jiný dodnes vytvořený add-on dopraváku do kapsy. Doufám, že už chlapci finišují |
| |
|
| | | | | | | | PMDG/Wilco 3. 6. 2011 / 21:50 | |
| | Omyl nestrčí.....Pt TU154.........nej addon........a to neukecáš |
| |
|
| | | | | | | | | PMDG/Wilco 3. 6. 2011 / 22:53 | |
| | Souhlas. Ale na vážkách je, že B737 bude pro FSX zatímco TU154 je "jen" pro FS2004. |
| |
|
| | | | | | | | | PMDG/Wilco 3. 6. 2011 / 23:04 | |
| | Pro fanatiky ruské techniky jistě je nejlepší. Pro všechny ostatní určitě ne |
| |
|
| | | | | | | | | PMDG/Wilco 3. 6. 2011 / 23:54 | |
| | Těžko posuzovat, když PMDG vlastně nikdo pořádně neviděl. Dále se dá těžko srovnávat absolutní propracovanost mezi minimalistickým přístupem na prahu 21. století s budíkářským přístupem někdy z 60.- 70 let, kdy se na počet lidí v kokpitu nehledělo a dovolil bych si to parafrázovat slovy čím víc pilotů, tím víc letadlo. Prostě už jen to, že dnes tam sedí dva a v Tučku 5 znamená, že budeš mít pocit nic-nedělání v tom modernějším stroji...
A porovnávat letovou dynamiku už vůbec nejde, protože prvně toho bulíka musí někdo vzít do teplejch. A když to bude Radimmm, tak možná bude mít i alespoň trochu relevantní zpětnou vazbu, protože ne všechno, co se nám zdá reálnější nakonec opravdu reálné je... |
| |
|
| | | | | | | | | | PMDG/Wilco 4. 6. 2011 / 10:38 | |
| | Co do realnosti dynamiky, dovolim si tvrdit, ze zadny add-on s konvencnim resenim ovladanim NIKDY nedostihne realnost PT 154ky.
I jako rusofil vsak musim priznat, ze PMDG ma proti PT bod navic - propracovanou simulaci poruch. Otazka zni, zda je vubec dobry napad simulovat poruchy u vicepilotniho letadla jako T154. |
| |
|
| | | | | | | | | | | PMDG/Wilco 4. 6. 2011 / 10:52 | |
| | Samozřejmě to nemůžu posoudit, ale nevidím důvod, proč by placená skupina zkušených vývojářů ve spolupráci s reálnými piloty a výrobcem letadla nemohla být schopna doladit dynamiku alespoň stejně kvalitně, jako skupina nadšenců kolemTu-154. Nebo tomu něco technicky brání? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | PMDG/Wilco 4. 6. 2011 / 11:22 | |
| | Technicky brani. Proto jsem napsal "konvencim resenim ovladanim" |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | PMDG/Wilco 4. 6. 2011 / 11:28 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | PMDG/Wilco 4. 6. 2011 / 10:57 | |
| | byl jsem jednou v kokpitu Tu-154 na záletu, zrovna měla posádka KTP ze ZPZL a byl to teda fukot, to jsem ještě neviděl MCC jak oči |
| |
|
| | | | | | | | | PMDG/Wilco 4. 6. 2011 / 06:03 | |
| | Suhlasim.....aspon ma clovek pocit, ze nieco robi za tym PC.......
milo. |
| |
|
| | | | | | | | PMDG/Wilco 3. 6. 2011 / 22:59 | |
| | hale to jak řikáš mám oboje addony a autopilot mi občas blbne spíš u PMDG :-/ |
| |
|
| | | | | | | | | PMDG/Wilco 4. 6. 2011 / 08:09 | |
| | Jestli ti u PMDG blbne autopilot, tak garantuju, že to není letadlem, ale obsluhou Co ti to dělá? |
| |
|
| | | | | | | | | | PMDG/Wilco 4. 6. 2011 / 09:03 | |
| | občas mi nejde pustit a/t |
| |
|
| | | | | | | | | | | PMDG/Wilco 4. 6. 2011 / 09:13 | |
| | Tak to je chyba obsluhy nemáš správně pozapínané všechno, co má být na overhead panelu. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | PMDG/Wilco 4. 6. 2011 / 10:59 | |
| | Když jsme u toho, jsou nějaké limitace pro zapínání A/P ? Myslím, že mám prostě zapojené všechno, jak má být, akorát třeba nemůžu spustit kvůli tomu, že jsem vzhůru nohama nebo tak podobně ? Ptám se kvůli tomu, že mám PMDG 747, ATR F1 + teď zkouším Ifly, ale zatímco prvním dvěma můžu zapnout A/P fakticky kdykoliv a vypojí se jedině zásahem do řízení (opravdu mezním režimem letu), tak u Ifly se dost často nechce zapnout, třeba hned po vzletu... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | PMDG/Wilco 4. 6. 2011 / 12:34 | |
| | Jojo, jsou tam limitace. Postup po vzletu u 737dmy je takový, že AP se zapíná až při 1000ft AGL. Dřív by to ani nemělo jít. Stejně tak se po vzletu (tuším 400ft AGL) zapíná N1 pro autothrust a to třebas na Wilcu nejde, tam to funguje nějak jinak |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | PMDG/Wilco 4. 6. 2011 / 16:52 | |
| | N1 pro autothrust? Ve 400ft? Nepletes si to s necim? THR RED se dela podle NADP nejdriv v 800ft... nejdriv... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | PMDG/Wilco 4. 6. 2011 / 20:50 | |
| | Je to možné, nepřepisuju to z příručky. Bylo tam několik výšek. Těch 400, 800 a 1000ft AGL. Těch 1000 jsem si jistý, že je pro sepnutí AP a pak ty další dvě jsou jedno se dává N1 a pak se ještě nějak volil nejdřív roll mode a pak pitch mode nebo naopak, to už fakt nevím, to bych si musel osvěžit paměť v příručce |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | PMDG/Wilco 4. 6. 2011 / 19:10 | |
| | u iFly se nechce zapnout, protoze to vyvojari podle mne prepiskli s citlivosti na vychylku beranu. Pokud totiz nemas ero (i v realu) vytrimovane, to znamena na to abys letel na profilu tam musis rucne aplikovat nejakou silu, tak se ti AP nezapne. No a u iFly je to tak trosku zesilene, musis najit polohu, ve ktere ti to AP vezme, spolu s poradnym vytrimovanim, samozrejme. Nehrozi tam teda, ze s tim vzlitnes, ero nechas letet jak chce a zapnes AP at se s tim popere. Ale musim rict, ze ja se zapnutim AP teda problem nemam, kdyz to vytrimuju, maximalne musim pohnout jemne s berany dopredu nebo dozadu, ale AP si to nakonec vezme. Jsou lidi, kterym to nejde vubec, ale tam je sporne, jestli vubec vi co delaji |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | PMDG/Wilco 4. 6. 2011 / 19:33 | |
| | Jo jo, o vytrimování vím a dávám na něj pozor, ale stejně jsem se raději zeptal, protože občas bych byl ochoten trvdit vytrimováno mám, a letadlo stejně ne a ne sepnout. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | PMDG/Wilco 4. 6. 2011 / 19:50 | |
| | Jo, to je prave ta mala vychylka vyskovky na jednu ci na druhou stranu. Zkus s ni jemne pohnout a nemel bys mit problem, taky se to da vysledovat, jestli mas nulovou vychylku vyskovky, na SYS displayi. |
| |
|
| | | | PMDG/Wilco 3. 6. 2011 / 20:17 | |
| | V pravidlech by měl by být bod, který zakáže psát příspěvky pod vlivem omamných látek. |
| |
|
| | | | | PMDG/Wilco 3. 6. 2011 / 21:08 | |
| | Takže tu pak od tebe bude klid? ;o) |
| |
|
| | | | | | PMDG/Wilco 3. 6. 2011 / 22:11 | |
| | Takových by nás bylo víc Kdo by tu pak chodil na to fórum? |
| |
|
| | | PMDG/Wilco 4. 6. 2011 / 06:05 | |
| | Osobne, PMDG, ale take TU-154M....co na to dodat...
milo. |
| |
|
|