FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 11. 2024, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
PMDG/Wilco Jeden příspěvek | Celý strom
PMDG/Wilco   3. 6. 2011 / 14:32
Jester
co je podle vás lepší pmdg nebo wilco ?? já osobně sazim na wilco ale zajímaly by mně názory ostatních.....
 

PMDG/Wilco   3. 6. 2011 / 14:40
Pips   
A jak ty fimy budeme poměřovat? Kvalitou addonů, nebo množstvím addonů, které vydali?
 

PMDG/Wilco   3. 6. 2011 / 14:47
Jester
kvalita addonů
 

PMDG/Wilco   3. 6. 2011 / 14:49
SkyTravel 1164
PMDG jednoznacne...
 

PMDG/Wilco   3. 6. 2011 / 16:10
Algy   
PMDG jednoznačně...
 

PMDG/Wilco   3. 6. 2011 / 14:52
Pan Letadlo   
Wilco nejsou sice ti největší břídilové na světě (no... i když tak A380 s dynamikou z default bulíka a 4ma reverzama), ale kvalitou addonů je PMDG výše o několik tříd.
 

PMDG/Wilco   3. 6. 2011 / 14:54
Jester
ok díky za odpoved
 

PMDG/Wilco   3. 6. 2011 / 19:11
Helicopter pilot
A teď se to tu semelééééééé.... zarytí narcisi budou hlasovat pro omalovánky a pedanti zas pro ty druhé D Jak asi ta bitka skončí? D
 

PMDG/Wilco   3. 6. 2011 / 19:57
FSPilot   
Tak, že si všeci dají do držky a budou spokojení, že vyhráli
 

PMDG/Wilco   3. 6. 2011 / 20:08
csa258
Tak pokud myslíš 737 Wilco nebo PMDG tak jednoznačně Wilco připadá mi relističtější (skušenosti)
 

PMDG/Wilco   3. 6. 2011 / 20:12
Jester
ja to myslel celkově pmdg má asi ostatní modely lepší ale podle mně je tky wilco 737-300-400-500
 

PMDG/Wilco   3. 6. 2011 / 21:26
Luděk Ch.
Tak Wilco 737 je o dost novější, než PMDG 737, takže se dá čekat, že bude kousek dál. Ale není to rozhodně 100% jistota, protože Wilco sice simuluje o něco více systémů, ale zase ty které PMDG simulované má, fungují spolehlivě. Wilco má různé úlety autopilota. Obecně mě nějak nenadchnul, nakonec jsem se vrátil k PMDG. Nicméně snad již brzy bude nová 737 od PMDG a ta velmi pravděpodobně strčí jakoukoliv 737 a nejspíš i jakýkoliv jiný dodnes vytvořený add-on dopraváku do kapsy. Doufám, že už chlapci finišují
 

PMDG/Wilco   3. 6. 2011 / 21:50
Madvlk   
Omyl nestrčí.....Pt TU154.........nej addon........a to neukecáš
 1x  

PMDG/Wilco   3. 6. 2011 / 22:53
Biker
Souhlas. Ale na vážkách je, že B737 bude pro FSX zatímco TU154 je "jen" pro FS2004.
 

PMDG/Wilco   3. 6. 2011 / 23:04
Luděk Ch.
Pro fanatiky ruské techniky jistě je nejlepší. Pro všechny ostatní určitě ne
 

PMDG/Wilco   3. 6. 2011 / 23:54
Mike2811
Těžko posuzovat, když PMDG vlastně nikdo pořádně neviděl. Dále se dá těžko srovnávat absolutní propracovanost mezi minimalistickým přístupem na prahu 21. století s budíkářským přístupem někdy z 60.- 70 let, kdy se na počet lidí v kokpitu nehledělo a dovolil bych si to parafrázovat slovy čím víc pilotů, tím víc letadlo. Prostě už jen to, že dnes tam sedí dva a v Tučku 5 znamená, že budeš mít pocit nic-nedělání v tom modernějším stroji...

A porovnávat letovou dynamiku už vůbec nejde, protože prvně toho bulíka musí někdo vzít do teplejch. A když to bude Radimmm, tak možná bude mít i alespoň trochu relevantní zpětnou vazbu, protože ne všechno, co se nám zdá reálnější nakonec opravdu reálné je...
 

PMDG/Wilco   4. 6. 2011 / 10:38
kluk ušatá
Co do realnosti dynamiky, dovolim si tvrdit, ze zadny add-on s konvencnim resenim ovladanim NIKDY nedostihne realnost PT 154ky.

I jako rusofil vsak musim priznat, ze PMDG ma proti PT bod navic - propracovanou simulaci poruch. Otazka zni, zda je vubec dobry napad simulovat poruchy u vicepilotniho letadla jako T154.
 

PMDG/Wilco   4. 6. 2011 / 10:52
Luděk Ch.
Samozřejmě to nemůžu posoudit, ale nevidím důvod, proč by placená skupina zkušených vývojářů ve spolupráci s reálnými piloty a výrobcem letadla nemohla být schopna doladit dynamiku alespoň stejně kvalitně, jako skupina nadšenců kolemTu-154. Nebo tomu něco technicky brání?
 

PMDG/Wilco   4. 6. 2011 / 11:22
kluk ušatá
Technicky brani. Proto jsem napsal "konvencim resenim ovladanim"
 

PMDG/Wilco   4. 6. 2011 / 11:28
Luděk Ch.
Technicky brání jak?
 

PMDG/Wilco   4. 6. 2011 / 10:57
tonde   
byl jsem jednou v kokpitu Tu-154 na záletu, zrovna měla posádka KTP ze ZPZL a byl to teda fukot, to jsem ještě neviděl MCC jak oči
 

PMDG/Wilco   4. 6. 2011 / 06:03
milo   
Suhlasim.....aspon ma clovek pocit, ze nieco robi za tym PC.......
milo.
 

PMDG/Wilco   3. 6. 2011 / 22:59
Jester
hale to jak řikáš mám oboje addony a autopilot mi občas blbne spíš u PMDG :-/
 

PMDG/Wilco   4. 6. 2011 / 08:09
Luděk Ch.
Jestli ti u PMDG blbne autopilot, tak garantuju, že to není letadlem, ale obsluhou Co ti to dělá?
 

PMDG/Wilco   4. 6. 2011 / 09:03
Jester
občas mi nejde pustit a/t
 

PMDG/Wilco   4. 6. 2011 / 09:13
Luděk Ch.
Tak to je chyba obsluhy nemáš správně pozapínané všechno, co má být na overhead panelu.
 

PMDG/Wilco   4. 6. 2011 / 10:59
Mike2811
Když jsme u toho, jsou nějaké limitace pro zapínání A/P ? Myslím, že mám prostě zapojené všechno, jak má být, akorát třeba nemůžu spustit kvůli tomu, že jsem vzhůru nohama nebo tak podobně ? Ptám se kvůli tomu, že mám PMDG 747, ATR F1 + teď zkouším Ifly, ale zatímco prvním dvěma můžu zapnout A/P fakticky kdykoliv a vypojí se jedině zásahem do řízení (opravdu mezním režimem letu), tak u Ifly se dost často nechce zapnout, třeba hned po vzletu...
 

PMDG/Wilco   4. 6. 2011 / 12:34
FSPilot   
Jojo, jsou tam limitace. Postup po vzletu u 737dmy je takový, že AP se zapíná až při 1000ft AGL. Dřív by to ani nemělo jít. Stejně tak se po vzletu (tuším 400ft AGL) zapíná N1 pro autothrust a to třebas na Wilcu nejde, tam to funguje nějak jinak
 

PMDG/Wilco   4. 6. 2011 / 16:52
kluk ušatá
N1 pro autothrust? Ve 400ft? Nepletes si to s necim? THR RED se dela podle NADP nejdriv v 800ft... nejdriv...
 

PMDG/Wilco   4. 6. 2011 / 20:50
FSPilot   
Je to možné, nepřepisuju to z příručky. Bylo tam několik výšek. Těch 400, 800 a 1000ft AGL. Těch 1000 jsem si jistý, že je pro sepnutí AP a pak ty další dvě jsou jedno se dává N1 a pak se ještě nějak volil nejdřív roll mode a pak pitch mode nebo naopak, to už fakt nevím, to bych si musel osvěžit paměť v příručce
 

PMDG/Wilco   4. 6. 2011 / 19:10
Teflon_490   
u iFly se nechce zapnout, protoze to vyvojari podle mne prepiskli s citlivosti na vychylku beranu. Pokud totiz nemas ero (i v realu) vytrimovane, to znamena na to abys letel na profilu tam musis rucne aplikovat nejakou silu, tak se ti AP nezapne. No a u iFly je to tak trosku zesilene, musis najit polohu, ve ktere ti to AP vezme, spolu s poradnym vytrimovanim, samozrejme. Nehrozi tam teda, ze s tim vzlitnes, ero nechas letet jak chce a zapnes AP at se s tim popere. Ale musim rict, ze ja se zapnutim AP teda problem nemam, kdyz to vytrimuju, maximalne musim pohnout jemne s berany dopredu nebo dozadu, ale AP si to nakonec vezme. Jsou lidi, kterym to nejde vubec, ale tam je sporne, jestli vubec vi co delaji
 

PMDG/Wilco   4. 6. 2011 / 19:33
Mike2811
Jo jo, o vytrimování vím a dávám na něj pozor, ale stejně jsem se raději zeptal, protože občas bych byl ochoten trvdit vytrimováno mám, a letadlo stejně ne a ne sepnout.
 

PMDG/Wilco   4. 6. 2011 / 19:50
Teflon_490   
Jo, to je prave ta mala vychylka vyskovky na jednu ci na druhou stranu. Zkus s ni jemne pohnout a nemel bys mit problem, taky se to da vysledovat, jestli mas nulovou vychylku vyskovky, na SYS displayi.
 

PMDG/Wilco   3. 6. 2011 / 20:17
Pan Letadlo   
V pravidlech by měl by být bod, který zakáže psát příspěvky pod vlivem omamných látek.
 

PMDG/Wilco   3. 6. 2011 / 21:08
Helicopter pilot
Takže tu pak od tebe bude klid? ;o)
 

PMDG/Wilco   3. 6. 2011 / 22:11
FSPilot   
Takových by nás bylo víc Kdo by tu pak chodil na to fórum?
 

PMDG/Wilco   4. 6. 2011 / 06:05
milo   
Osobne, PMDG, ale take TU-154M....co na to dodat...
milo.
 

Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ