| | | Eaglesoft CIRRUS SR-22 vs. realita - dotaz... 2. 6. 2011 / 22:43 | |
| | Zdravím chlapy,
kdo z vás má prosím zkušenosti s reálným eroplánem a také s addonem do FS od Eaflesoft SR-22jkou?
Chtěl bych si jen ověřit, jak moc je tento model reálně zpracovaný a zda avionika uvnitř je totožná se stejnými funkcemi jak je tomu u reálného eroplánu.
Děkuji za info
Radim |
| |
|
| | | Eaglesoft CIRRUS SR-22 vs. realita - dotaz... 3. 6. 2011 / 12:35 | |
| | Dobrej dotaz, přidávám se s prosbou o info.. |
| |
|
| | | | Eaglesoft CIRRUS SR-22 vs. realita - dotaz... 3. 6. 2011 / 12:47 | |
| | taktéž,občas stím lítám a nějaké info navíc by se hodilo. Je to dobrej stroj..... |
| |
|
| | | | | Eaglesoft CIRRUS SR-22 vs. realita - dotaz... 3. 6. 2011 / 15:35 | |
| | | |
|
| | | | | | Eaglesoft CIRRUS SR-22 vs. realita - dotaz... 3. 6. 2011 / 16:44 | |
| | Jo, něco tam je, díky, šlo mě spíš o to zda je v FS ta avionika reálná, jelikož si budu chtít asi udělat typovku na tento eroplán....
Jinak to považuji za malý Airbus, akorát to má vystřelovací padák a nemá to WC
|
| |
|
| | | | | | | Eaglesoft CIRRUS SR-22 vs. realita - dotaz... 3. 6. 2011 / 17:43 | |
| | U FS absolutně netuším, pro XPL tohle vypadá odborně:
http://www.flythissim.com/
Cirrus SR20, SR22 and SR22 Turbo with the Avidyne Entegra, Garmin GNS430, and S-TEC 55X autopilot with AATD and PCATD panels
L. |
| |
|
| | | | | | | Eaglesoft CIRRUS SR-22 vs. realita - dotaz... 3. 6. 2011 / 20:24 | |
| | U general aviation nema moc smysl porovnavat FS s realitou.
Ja jsem pred par dny neco polital s SR22T. Je to docela fajn musim rict, na "sidestick" se zvykne rychle. Hezky to posloucha, celkem stabilni, dobre ovladatelny a tahle 22ka verze T ma snad 315 koni a dve turba, takze si s tim clovek uzije i trochu legrace.
Avioniku neres, G1000 je easy, ale ty to predpokladam budes litat na Avidyne, correct? Ten je uplne na pohodu, uz jen proto, ze vstup jsou dve obyc GNSky. |
| |
|
| | | | | | | Eaglesoft CIRRUS SR-22 vs. realita - dotaz... 5. 6. 2011 / 23:37 | |
| | ty jo tak to seš docela při prachách, páč tohle éro stojí na hodinu, víc jak spousta dvoumotorovejch mašin... |
| |
|
|