| | | A.FLOOR 25. 5. 2011 / 11:14 | |
| | Ahoj orlové, chtěl bych poradit s Airbusem 320 od Wilca. V průběhu každého letu se mi v zapne A.FLOOR a letoun začne nekontrolovaně stoupat (asi to samé co se stalo Air France).
Jednou už jsem tento dotaz měl, vyřešilo se to tím, že v nastavení Active Sky se zaškrtlo políčko Prevent All Icing a byl klid. Nyní po reinstalaci počítače mám toto zaškrtlé a problém trvá,stane se to každý let. Nenapadá Vás jak toto odstranit?
Prosba č.2- moc bych ocenil obrázek Vašeho nastavení ASv6.5
Díky moc a letu zdar
Libor |
| |
|
| | | A.FLOOR 25. 5. 2011 / 12:45 | |
| | Předpokládám, že toto se ti stává při vzletu v režimu autoflight (zapnutý AP i A/T). Jak máš nastavený trim na vzletu, jaké máš zadané V rychlosti pro vzlet a omezení výkonu FLEX teplotou?
Zkoušel jsi vzlet provést až do akcelerační výšky ručně pouze podle flight directoru? Pokud ne, vyzkoušej, pokud budeš postupovat podle něj ručně a stane se to samé, je chyba buď v nastavení parametrů vzletu nebo v AS, ale s ním zkušenosti nemám. |
| |
|
| | | | A.FLOOR 25. 5. 2011 / 13:26 | |
| | Stává se to v různých letových režimech (při stoupání do hladiny,v hladině,při sestupu).Odhaduji to na nastavení v active sky, nevím.
Ale co se týče vzletu,máš pravdu,něco musím dělat blbě, jelikož ručně pomocí flight directoru je vzlet nemožný. Musím zapnout autopilota hned po vzletu, protože když to neudělám tak se Airbus vzedme jak Šemík a nelze vůbec potlačit. Flex temp se vyplní automaticky na 41, V rychlosti podle hmotnosti/paliva se mi vyplní také automaticky a co se týče trimování, to se musím kát-vůbec nevím kde se to nastavuje |
| |
|
| | | | | A.FLOOR 25. 5. 2011 / 13:37 | |
| | oprava, vím kde ale nevím jak |
| |
|
| | | | | | A.FLOOR 25. 5. 2011 / 13:51 | |
| | Co se tyce toho vzletu, dela ti to i u defaultniho dobreho pocasi? Muzem kdyztak udelat experiment, poslu ti load a spravne nastaveni parametru vzletu, jestli to udela taky...
|
| |
|
| | | | | | | A.FLOOR 25. 5. 2011 / 13:56 | |
| | Počasí vliv na ten problém při vzletu myslím nemá (svou roli asi bude hrát ale při tom A.Floor).
U toho vzletu spíš myslím,že mám něco špatně nastaveno a to asi ten trim |
| |
|
| | | | | | | | A.FLOOR 25. 5. 2011 / 14:00 | |
| | tak to udelame takhle, posli mi prosimte na mail aircraft.cfg 320ky...
|
| |
|
| | | | | | A.FLOOR 25. 5. 2011 / 14:37 | |
| | úhel nastavení trimovatelného stabilizátoru se nastavuje podle centráže (polohy těžiště) a konfigurace (úhel nastavení slotů a vztlakových klapek) letounu.
Zkus použít nastavení +1° |
| |
|
| | | | | | | A.FLOOR 25. 5. 2011 / 14:41 | |
| | Nejlíp to lítá na 12° |
| |
|
| | | | | | | | A.FLOOR 25. 5. 2011 / 18:54 | |
| | nepovídej a kterej model "lítáš"? |
| |
|
| | | | | | | | | A.FLOOR 25. 5. 2011 / 21:09 | |
| | Nejraději Urquell, od PlzeňSimu... |
| |
|
| | | | | | | | | | A.FLOOR 25. 5. 2011 / 21:17 | |
| | | |
|
| | | | | | | A.FLOOR 25. 5. 2011 / 15:20 | |
| | Díky,problém při vzletu vyřešen Ted ještě aby se vyřešilo to a.foor. To myslím trimem nebude...
|
| |
|
|