| | | CSA ATR na jeden motor 17. 5. 2011 / 07:47 | |
| | Zdravim panstvo,
hele, chcem sa opytat, ze je podla Vas normalne ked leti jATRo finale na lavy motor, a pravy ma zastaveny a vrtulu zapraporovanu? Pytam sa preto lebo dnes mi okolo 7:20 taky jeden taky prelietal nad hlavou a som sa divil ze ci az tak CSA setria petrak? Dik.
Peto |
| |
|
| | | CSA ATR na jeden motor 17. 5. 2011 / 07:50 | |
| | Třeba to byl real nouzák nebo cvičnej. |
| |
|
| | | CSA ATR na jeden motor 17. 5. 2011 / 07:59 | |
| | Doprčic a to tu koukám na každý éro, ale tohohle jsem si nevšiml |
| |
|
| | | CSA ATR na jeden motor 17. 5. 2011 / 08:03 | |
| | Dost často na játrech u CSA dělají výcviky a tohle bych řekl že patří k programu výcviku.. |
| |
|
| | | | CSA ATR na jeden motor 17. 5. 2011 / 08:37 | |
| | K programu výcviku určitě ne, ATR má narozdíl od L-410 zakázané příručkou praporování vrtule při běžící turbíně, a že by se motor natvrdo chcípnul, to se při výcviku nedělá, jen se nastavuje tzv. režim nulového tahu (kolem TQ 10%, jestli si to pamatuju).
Pokud to tedy nebyla nějaká vifikundace při záletu (což nevěřím, protože když už se při nich chcípou motory, tak vysoko a jen proto, aby se vyzkoušelo jejich nahození, takže se zase sedá na oba), tak to asi byl skutečně nějaký problém. Kachno...? |
| |
|
| | | | | CSA ATR na jeden motor 17. 5. 2011 / 08:54 | |
| | Kachna nám to řekne asi později, vypadá to, že musel narychlo do práce |
| |
|
| | | | | CSA ATR na jeden motor 17. 5. 2011 / 12:00 | |
| | Kachna nemá tušení, Kachna spal po noční,... Co to bylo a letadlo? Malá, velká ATRka? A pak to určitě nebudu moct sdělit,... |
| |
|
| | | CSA ATR na jeden motor 17. 5. 2011 / 09:03 | |
| | Ahoj.
Jednalo se o skutečnou závadu motoru u odletu CSA do Braunschweigu EDVE, letadlo se tedy vracelo zpět do Prahy již po odletu. |
| |
|
|