| | | Jak hodnotíte P.M.D.G 16. 5. 2011 / 22:12 | |
| | Dobrý večer,Chtěl bych se zeptat jak hodnotíte P.M.D.G Boeingy celkově,zajímá mě váš názor,děkuji moc ! |
| |
|
| | | Jak hodnotíte P.M.D.G 16. 5. 2011 / 22:20 | |
| | Já osobně je celkově hodnotím kladně |
| |
|
| | | Jak hodnotíte P.M.D.G 16. 5. 2011 / 22:25 | |
| | Velmi dobře a těšíme se na vydání 737NGX, což bude s velkou pravděpodobně nejlepší model dopravního letadla pro domácí počítače, jaký byl kdy dosud vytvořen. |
| |
|
| | | Jak hodnotíte P.M.D.G 16. 5. 2011 / 23:11 | |
| | Spis by ses mel zeptat na konkretni kousek ktery te zajima, protoze treba 737 neni spatna, ale je uz trosku letita a na trhu jsou lepsi alternativy. |
| |
|
| | | Jak hodnotíte P.M.D.G 16. 5. 2011 / 23:45 | |
| | Ve srovnání s MD80 od Leonardo mají ještě co dohánět |
| |
|
| | | Jak hodnotíte P.M.D.G 17. 5. 2011 / 00:22 | |
| | Lítam 737-700 a nestěžuju si. Svý mušky to samozřejmě má, ale umí to spoustu systémů. Na svoji dobu to byl luxusní addon, kterej vyučil slušnou řádku virtuálních pilotů. iFly neznám, ale myslim, že PMDG se za 737 nemusí stydět ani dneska.
Nicméně, slyšel jsem i negativní názory. |
| |
|
| | | Jak hodnotíte P.M.D.G 17. 5. 2011 / 07:10 | |
| | celkově jsou slyšet spíš kladné ohlasy a co se týče modelů, tak 737dmy, tak na dnešní poměry jsou už poněkud systémově chudé, ale i přesto, že byly tvořeny pro FS2002 mají své místo i dnes (v FS2004 a v dobách X-Plane a FSX), což si zaslouží rozhodně úctu tvůrcům. |
| |
|
| | | | Jak hodnotíte P.M.D.G 17. 5. 2011 / 16:58 | |
| | co se týká Komplexnosti např MCDU ,ale i ostatních systému např simulace přetlakování kabiny,a co fizika letadla a letový model ? |
| |
|
| | | | | Jak hodnotíte P.M.D.G 17. 5. 2011 / 17:32 | |
| | Existují i propracovanější modely, ale nic podstatného nechybí. A hlavně to co tam je, funguje dobře, což se o některých detailnějších modelech říct nedá. Mě se s PMDG 737 lítá skvěle. Ale těším se na 737NGX, to bude pecka |
| |
|
| | | | | Jak hodnotíte P.M.D.G 17. 5. 2011 / 17:58 | |
| | Pokud si pamatuju, tak zrovna 737 je ohledn přetlakování a dalších systémů vcelku osekaná. To už radějí 747 (i stará se toho snažila simulovat docela hodně).
Fyziku letadla a letovy model nemá snad pomalu ani u těchto velkých "krav" řešit. Akrobacii s tím neděláš, prudký obraty taky ne. |
| |
|
| | | | | | Jak hodnotíte P.M.D.G 17. 5. 2011 / 18:00 | |
| | No ale kdyz to lita jako default cessna, tak to taky poznas |
| |
|
| | | | | | | Jak hodnotíte P.M.D.G 19. 5. 2011 / 20:18 | |
| | Tragéd? |
| |
|
| | | | | Jak hodnotíte P.M.D.G 19. 5. 2011 / 20:22 | |
| | Na tak velké letadlo je to prý hodně hbité (mám reference od kolegy, který to porovnával se zážitky ze simu 737my ČSA). Já to kdysi někde zkoušel, ale přišlo mi to na dnešní poměry hodně strohé na systémy, ale na to, co potřebuješ pro IFR let s takovým letadlem je to dostačující. Stejně neexistuje model, který by stoprocentně simuloval systémy nějakého letadla (Tu-154 je tomu možná nejblíž, ale100% to asi nebude, ne?) a např. u Wilco 737dmy classic některé věci fungují jinak, než by měly, ale je tam možnost víc klikání, takže je to víc letadlo |
| |
|
| | | | | | Jak hodnotíte P.M.D.G 19. 5. 2011 / 21:46 | |
| | TU-154M is even certified by Tupolev company to be used as an official training software for TU-154M flight crew. |
| |
|
|