První větu jsem neopochopil.
Konec konců celý tento tvůj příspěvek mi připadá, jako po dvou jointech.
Co se týče simkits, tak tudy bych se ubíral já, pro kusovou výrobu nejsnazší řešení, ale rozhodně bych k tomu nerozebíral žádný joy, to by bylo zbytečné, Stačí dokoupit pár potenciometrů a kabílek (pokud bych ovšem měl tu mechaniku, ale tak znělo zadání). A ano, s touto kartou se bez problému dá udělat celý ovladač (kolektiv, cyklika), i když na vícemotorové letadlo je i toto málo.
Nerozumím konfliktu autorských práv ve FS. Pokud použiješ pro kolektiv a cykliku jiný joystick, pak konflikt nenastane. Odzkoušeno. Vůbec co se týče "autorských práv" tak tvé obavě nerozumím, pokud ovšem nechceš tu věc vyrábět a prodávat v sérii.
Pokud chceš vyrábět 1 kus, tak je programování vlastní eprom skutečně hodně (zbytečné) práce. Pokud ale bys chtěl dělat sérii na prodej, pak je to autorsky nejčistší řešení (když máš tolik obav z porušení autorských práv...)
Nevím co myslíš výkřikem "Wabank!!", ale to beru s rezervou, s těmi termíny a jejich významy máš odkjakživa problémy ;P. Materiál na domadělaný ovladač s Halovými sondami lze nakoupit po součástkách. Nevím kdo ti radil kuchat Thrustmaster, ale pokud myslíš, že to je moje doporučení, pak je zjevné, žes nic nepochopil.
Kolektiv "aaka R-22" asi mnoho lidí mít nebude. Z diskuse vyplývá, že kolegové v simu létají častěji jiné vrtulníky. Ostatně proč mít věrný kolektiv - a k tomu nějakou cykliku? Pokud by někdo dělal "věrný" R-22, pak cyklika je z konstrukční´ho hlediska (pro domácí simulátor) mnohem praštěnější - kolektiv samotný nemá smysl dělat jinak, než univerzální.
Ostatně - že by šlo zas nějaké rotorové listy? |
|