|  |  | L-200 Morava 8. 5. 2011 / 14:31 | |
|  | Zdravím,
Prosím vás jen jsem se chtěl optat zda teď nikdo létá v reálu na dvoustovce nejlépe ,,A,,. Měl bych dotaz jak funguje propojování nádrží u L-200. Nejlépe s postupem.
Díky zatim ahoj |
| |
|
 |  |  | L-200 Morava 9. 5. 2011 / 17:21 | |
|  | Ahoj, no v podstatě je to jednoduché. V Moravě máš 4 nádrže, 2 hlavní v bacích na koncích křídla (každá 115l) a přídavné v křídlech (každá po 95l, ale budík ti ukáže jen do 60l). Přepínání nádrží viz. obrázek, páka v horní poloze je hlavní nádrž, ve střední přídavná nádrž a ve spodní je palivo zavřené. Všeobecně platí jako na jiných érech, vzlet a přistání lítáš na hlavní, při letu v hladině čerpáš nejdřív z přídavných. Za letu samozřejmě můžeš brát např. z levé přídavné a z pravé hlavní. Co se týče propojování nádrží, tak při zapnutí spínače propojení nádrží odebírají motory palivo z jakékoliv otevřené nádrže, čili i z druhé strany. Takže ty zapneš propojování nádrží, otevřeš nádrž, ze které chceš brát palivo a druhý palivový kohout zavřeš. Je potřeba si pohlídat, aby nebyl některej kohout nastavenej na prázdnou nádrž, protože by motor nasál vzduch. |
| |
|
 |  |  |  | L-200 Morava 9. 5. 2011 / 17:49 | |
|  | Pockej baky se berou jako hlavni nadrz, a kridla jako pridavne?
Jestli ano, tak udelame deal - ja nepolezu do Moravy a ty nepolezes do Finista, protoze jinak bychom se asi pozabijeli  |
| |
|
 |  |  |  |  | L-200 Morava 9. 5. 2011 / 18:05 | |
|  | Jo to je myslím rozumnej návrh!  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | L-200 Morava 10. 5. 2011 / 16:31 | |
|  | A proč to tak je? Když je palivo na koncích, tak to má větší setrvačnosti při natáčení (v ose letu). |
| |
|
 |  |  | L-200 Morava 9. 5. 2011 / 18:06 | |
|  | | |
|
|