|  |  | PMDG 744 přílišné naklánění cestou v hladině. 7. 5. 2011 / 13:55 | |
|  | Hojtě pajloti. Teď letím s PMDG744 ve FL410 v Asii kurzem cca 285 vítr je 265/21 a letadlo se nedokáže absolutně udržet v požadovaném směru kličkuje jako zajíc před hlavní pistole. náklony jsou téměř na hranici únosnosti a pořád zleva doprava a zpět. Podotýkám že FSX i PMDG origoš, a se všemi aktualizacemi. Bez dalších addonů. Čím by to mohlo být? prosím poraďte co s tím.
Petr |
| |
|
 |  |  | PMDG 744 přílišné naklánění cestou v hladině. 7. 5. 2011 / 14:00 | |
|  | Dela to i na HDG SEL? Zkousel si zmensit bank angle? |
| |
|
 |  |  |  | PMDG 744 přílišné naklánění cestou v hladině. 7. 5. 2011 / 14:04 | |
|  | Tak to dělá jen v režimu LNAV. to nechápu a když v LNAV režim změním bank angle tak to na to nereaguje. |
| |
|
 |  |  |  |  | PMDG 744 přílišné naklánění cestou v hladině. 7. 5. 2011 / 14:10 | |
|  | Ahoj,
nepoužíváš náhodou nějaký addon počasí - zejména ASA nebo ASE od hifisim?
Pokud ano, pak zapni mod DCW a vyedituj si FSUIPC.ini a nastav si proměnou ReadWeatherFactor=0
Jinak na forum hifisim je to popsané několikrát pod heslem "plane s-turns" trpí tím komplexní addony, kde s počasím nedokáže poprat autopilot.
S pozdravem
L. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | PMDG 744 přílišné naklánění cestou v hladině. 7. 5. 2011 / 14:33 | |
|  | V tuto chvíli žádne addony v FSce nemám |
| |
|
 |  |  |  |  | PMDG 744 přílišné naklánění cestou v hladině. 8. 5. 2011 / 00:14 | |
|  | 747 má systémy hodně podobné 757/767 - LNAV si řeší bank angle podle svého (velikost změny kurzu, rychlost, atd.), HDG bank angle limiter na to nemá vliv. Důležité je to mít na paměti hlavně u single engine létání, kdy se při výpadku motoru v první fázi zatáčí s max. 15° bank a pokud člověk zvolí LNAV, nakloní to AP klidně na těch 25 a to je při V2 problém.... |
| |
|
 |  |  | PMDG 744 přílišné naklánění cestou v hladině. 7. 5. 2011 / 14:18 | |
|  | FL410 s Jumbom ? To snad mozno prazdny. Mam pocit, ze si moc vysoko na svoju hmotnost. |
| |
|
 |  |  |  | PMDG 744 přílišné naklánění cestou v hladině. 7. 5. 2011 / 14:34 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | PMDG 744 přílišné naklánění cestou v hladině. 7. 5. 2011 / 14:52 | |
|  | Stejne skus klesnut napr. na FL370, ci to bude robit stale problemy.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | PMDG 744 přílišné naklánění cestou v hladině. 7. 5. 2011 / 15:08 | |
|  | FL370 na HDG SEL a pořád stejné vítr do 20 kts bez nárazů |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | PMDG 744 přílišné naklánění cestou v hladině. 7. 5. 2011 / 15:44 | |
|  | Mas zapnuty YAW DUMPER ? Tak nejako sa to vola tusim. Obmedzovac kmitov na smerovke. Viac ma uz nenapada a vzdavam to 
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 744 přílišné naklánění cestou v hladině. 7. 5. 2011 / 16:03 | |
|  | technická:
Yaw Dumper slouží k vyrovnávní tzv. Dutch rollu - viz. např.: http://en.wikipedia.org/wiki/Dutch_roll
To co omezuje výchylku směrovky při vyšších rychlostech je TLU (Travel Limitation Unit)
S pozdravem
L. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 744 přílišné naklánění cestou v hladině. 7. 5. 2011 / 16:08 | |
|  | technicka: s komunalnimi sluzbami to nema moc spolecneho, proto je to YAW DAMPER, od slova DAMPEN, utlumit  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 744 přílišné naklánění cestou v hladině. 7. 5. 2011 / 16:13 | |
|  | eeee Díky  |
| |
|
 |  |  |  | PMDG 744 přílišné naklánění cestou v hladině. 7. 5. 2011 / 18:55 | |
|  | Ale houby. Fl410 s jumbem není nic tak mimořádného. A ani nemusíš být prázdný. A kdyby byl přetížený, tak bude spíš klesat (a stoupat?), ale ne zatáčet doleva a doprava. |
| |
|
 |  |  | PMDG 744 přílišné naklánění cestou v hladině. 7. 5. 2011 / 18:38 | |
|  | Tak dneska ráno po osmé hodině mně to začalo dělat nad Čínou při letu do Prahy také, rovněž s PMDG 747, plně naložený, FL 320. Chvilku jsemzkoušel letět místo LNAV pomcí HDG, ale ani tak nebylo schopné udržet kurz. Náklony byly větší a větší. Když jsem to zkusil bez autopilota, ručně, tak to bylo jako při slalomu . Vůbec nebylo možné udržet přímý kurz ( připadal jsem si jak v zahřívacím kole při závodech F1, když zahřívají pneumatiky ...). Po další čvrthodině ručního řízení jsem to vzdal, protože představa dalších 9ti hodin letu v takových podmínkách mně vůbec nelákala ( asi bych ukroutil berany ). |
| |
|
 |  |  |  | PMDG 744 přílišné naklánění cestou v hladině. 7. 5. 2011 / 18:40 | |
|  | Nadrze boli rovnomerne plne ? Chlapi, co s tymi erami robite ?  |
| |
|
 |  |  |  |  | PMDG 744 přílišné naklánění cestou v hladině. 7. 5. 2011 / 18:41 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | PMDG 744 přílišné naklánění cestou v hladině. 7. 5. 2011 / 18:42 | |
|  | Mám pocit, že by v tom mohlo mít prsty divné IVAO počasí. Poslední dobou hlásilo několik lidí problémy všeho druhu, hlavně špatné updatování, nebo neustálé turbulence, včetně naprosto divného chování letadel... |
| |
|
 |  |  |  |  | PMDG 744 přílišné naklánění cestou v hladině. 7. 5. 2011 / 20:28 | |
|  | Tak tak...mne z niceho nic LD 767, ktera nikdy nic nevyvedla, zacala ztracet vykon motoru, rychlost klesala az ke stallu. Kdyz sem zacal klesat abych se nepropadl uplne, musel sem jit az na 400 knotu overspeed a furt sem byl ve stallu. Potom sem se uz nedostal vys jak FL250, proste to nemelo vykon. Predchazel tomu nekolikahodinovy let v docela silnych turbulencich a mam pocit, ze to byl ten duvod proc se to ero chovalo divne.
Kazdymu komu se deje neco divnyho, at to nejdriv vyzkousi bez pripojeni na IVAO, aby se eliminoval tento duvod anomalii. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | PMDG 744 přílišné naklánění cestou v hladině. 7. 5. 2011 / 21:04 | |
|  | Nebyly to zamrzly pitotky? 
Teda urcite jsi vyhrivani mel zapnuty, ale myslim ze ActiveSky to nekdy stejne prekonalo. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | PMDG 744 přílišné naklánění cestou v hladině. 7. 5. 2011 / 21:28 | |
|  | No, prave mluvim o IVAO pocasi, zadne externi  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 744 přílišné naklánění cestou v hladině. 7. 5. 2011 / 21:30 | |
|  | Nejvíce humorné mi přišlo, když někomu to údajně díky chybnému IVAO počasí hlásilo požár na palubě  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 744 přílišné naklánění cestou v hladině. 7. 5. 2011 / 23:26 | |
|  | No, ona tomu pry predchazela rotace letadla kolem vlastni osy  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | PMDG 744 přílišné naklánění cestou v hladině. 8. 5. 2011 / 09:28 | |
|  | Mě se stalo něco podobného, chovalo se to jak kdyby zamrzly pitotky. Letěl jsem, a altimetr, i tachometr... ... si pořád ukazoval co chtěl, pořád skákal, za Offline to už nedělalo. |
| |
|
 |  |  | PMDG 744 přílišné naklánění cestou v hladině. VYŘEŠENO!!! 8. 5. 2011 / 00:18 | |
|  | Potvrzuji že Pí*ují servery s počasím, při offline letu za různých podmínek z default FS se letadlo chová normálně. |
| |
|
 |  |  |  | PMDG 744 přílišné naklánění cestou v hladině. VYŘEŠENO!!! 8. 5. 2011 / 12:56 | |
|  | Ahoj, jen tak pro zajimavost zkus to ONLINE, ale vyedituj si FSUIPC.ini, najdi si promenou ReadWetherFactor a nastav ji na 0 (pres GUI to nejde). Pak si restartni sim a zkus to. Mohlo by to pomoci.  |
| |
|
|