| | | Jak dekompilovat BGL 2. 1. 2005 / 18:59 | |
| | Ahojky, mám vytvořené vlastní letiště v Afcadu2.21 a na taxi a runwayi mám domečky a stromečky Dočetl jsem se tady že to dělá autogen a že pro dekompilaci a vytvoření Exclude mám použít BGLXML nebo SceneGenX ale ani jedním se nedá můj vytvořený bgl soubor dekompilovat. BGLXMLmam 1.5 a při každém pokusu o dekompilaci my windows hodějí hlášku že v souboru bglxml.exe došlo k chybě a SceneGenX1.32 hlásí toto. Můžete my někdo pomoct jak odstranit ty domečky a stromečky popřípadě jaký soft použít. Díky
|
|
| |
|
| | | Re: Jak dekompilovat BGL 2. 1. 2005 / 19:42 | |
| | Nic nedekompiluj , ve scenegenx si vytvoř BGL , kde bude jenom exclude s paramterem all přes celé letiště , přidej ho do své scenery a mělo by to být v pořádku |
| |
|
|