FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 12. 12. 2024, svátek má Simona Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Gauges: Jde proniknout do .gau? Jeden příspěvek | Celý strom
Gauges: Jde proniknout do .gau?   3. 5. 2011 / 22:46
FSPilot   
Je možné se podívat, co je v tomhle napsané?

Právě jsem otestoval Mobile control tower odsud http://www.simviation.com/fs2004utilities6.htm a nesmíně mě zaujal radar použitý z F-16tky, který je free, ale jako F16.gau a tím pádem se neumím podívat, jak to chlapci vyřešili.

Jinak vřele doporučuju, je tam ukazatel směru a síly větru a ten radar, který funguje i na IVAO provoz! Dokonce při kliknutí na konkrétní cíl to ukáže jeho hladinu, vertikální rychlost, horizontální rychlost, vzdálenost a volací znak!
 

Gauges: Jde proniknout do .gau?   3. 5. 2011 / 23:26
Priskac   
ne
 

Gauges: Jde proniknout do .gau?   3. 5. 2011 / 23:59
Lejzy
Pokus si rozumis s assemblerem, tak asi ano. Propadne jsou taky udelatka, coho převádějí na ekvivalent v C.
 

Gauges: Jde proniknout do .gau?   4. 5. 2011 / 06:35
happypetr   
To by se chtělo zeptat Kulínskýho,ten už hodněkrát pronikl do 16ky!
 

Gauges: Jde proniknout do .gau?   4. 5. 2011 / 16:40
FSPilot   
Díky všem za odpovědi.

V SDK jsem je popis, jak uplácat v C++ TCAS, tak možná časem...
 

Gauges: Jde proniknout do .gau?   4. 5. 2011 / 16:51
Aardvark   
cože? cože? Kde že je TCAS?
 

Gauges: Jde proniknout do .gau?   4. 5. 2011 / 17:00
Aardvark   
Aha, pardon, už jsem to našel... Pro stejný blby jako já, je to obsažený v rámci packu FS 2004 SDK, panels and gauges SDK. Já to ze zvyku hledal v FSX SDK)))
 

Gauges: Jde proniknout do .gau?   4. 5. 2011 / 17:02
Blackrat
Budeš dělat radar do Migu?
 

Gauges: Jde proniknout do .gau?   4. 5. 2011 / 17:03
Aardvark   
...
 

Gauges: Jde proniknout do .gau?   4. 5. 2011 / 17:25
FSPilot   
Jo, přesně tam, ale viděl jsem to zatím jen "jako nadpis", ale budu se muset zaobírat ještě jinýma věcma, nicméně radar a jiné vymoženosti do té mojí věžky už možná nejsou jen vysněné záležitosti Otázka je, jestli tu věžku na LKMT do té doby nezboří a nepostaví novou
 

Gauges: Jde proniknout do .gau?   4. 5. 2011 / 18:11
Priskac   
Ale prezradim Ti nieco. Skus FSUIPC SDK...
 

Gauges: Jde proniknout do .gau?   4. 5. 2011 / 19:04
FSPilot   
To už podle názvu zní mnohem lákavěji, ale stejně předpokládám, že se C++ nevyhnu :/
 

Gauges: Jde proniknout do .gau?   4. 5. 2011 / 19:12
FSPilot   
Ale koukám, je tam nějaký FS-Interrogate2std.exe. Po spuštění to vypadá jako nějaký prográmek pro tvorbu něčeho(?)

že bych se dostával k jádru pudla?
 

Gauges: Jde proniknout do .gau?   5. 5. 2011 / 20:49
Priskac   
no C++ sa nevyhnes, ale prave cez ten FS-Interogate zistis ake su premenne. Takto, samotna FS je dost v SDK blbo popisana, resp. ma malo moznosti, a prave FSUIPC je prepojenie, ktore Ti dokaze dat viacej funkcii ktore mozes vyuzit. Ber to asi tak ze FSka je ako pomaranc, FS SDK je ako supka pomaranca, ktora sice nieco poskytuje (myslim ako funkcie), ale nieje to vsetko, a cez FSUIPC dokazes ist hlbsie az do k duzine pomaranca, do funkcii ktore ponukaju podstatne viacej moznosti. To je napriklad dovod, ze vsetky lepsie addony (PMDG, Wilco, LevelD, PSS, CS... atd.) maju v ramci svojej instalacie aj FSUIPC (aj ked samozrejme nelicencovanu verziu), ale funguje to tak, ze tvorca, si pomocou FSUIPC, napriklad v C++, a jeho premennych urobi gauge (syntax a filozofia pristrojov je rovnaka ako v FS SDK) ale ako premenne nepouzijes FS SDK (ktorych je podstatne menej) ale pouzijes premenne z FSUIPC. A gauge funguje tak ze nevysle prikaz FSke (alebo neprijme prikaz z FSky), ale ako Gauge -> FSUIPC -> FS (pripadne opacny postup FS -> FSUIPC -> Gauge).

Snad som Ti to trocha objasnil formou aku pochopis.
 

Gauges: Jde proniknout do .gau?   5. 5. 2011 / 20:59
FSPilot   
aha, něco takového jsem předpokládal, což je velmi pěkné, ale než se naučím ten C++, tak to bude ještě nějaký ten pátek trvat. Po státnicích si s tím začnu hrát asi hlouběji a budu shánět nějaké vzory, jak na to Zatím to nechávám ladem.
 

Gauges: Jde proniknout do .gau?   5. 5. 2011 / 21:23
Premek
Myslím, že by Ti bohatě stačil C#, je výrazně přívětivější a ce plusem si jako nezkušený naděláp víc paseky.
A myslím, že omezení v rychlosti C sharpu nemáš šanci vůbec poznat. Nakonec Radar Station byl taky v C#
 

Gauges: Jde proniknout do .gau?   5. 5. 2011 / 21:35
Lejzy
Objective C FTW.
 

Gauges: Jde proniknout do .gau?   5. 5. 2011 / 23:32
Tragédie v JRD
Fuj
 

Gauges: Jde proniknout do .gau?   5. 5. 2011 / 21:38
Lejzy
Ale vážně, nevím o tom vůbec nic, ale nestačilo by normální C?
 

Gauges: Jde proniknout do .gau?   5. 5. 2011 / 21:58
Premek
No, právě to obyčejný cečko je ještě větší maso.
 

Gauges: Jde proniknout do .gau?   5. 5. 2011 / 22:02
Lejzy
Jak na co, potrebujes pro FS objekty?
 

Gauges: Jde proniknout do .gau?   5. 5. 2011 / 22:25
Premek
Samozřejmě záleží na rozsahu, ale myslím, že objekty využiješ
 

Gauges: Jde proniknout do .gau?   5. 5. 2011 / 22:44
FSPilot   
Sice vaší hře s céčkama moc nerozumím, protože jsem céčka nehrál už hodně dlouho, ale pro mě za mě je mi jedno v čem budu dělat. Důležité pro mě je, aby to fungovalo a abych pochopil, jak to dělat
 

Gauges: Jde proniknout do .gau?   5. 5. 2011 / 23:32
Tragédie v JRD
Ne.
 

Gauges: Jde proniknout do .gau?   5. 5. 2011 / 23:35
Tragédie v JRD
nepředstavuj si, že si sedneš a naučíš se C/C++ za odpoledne (pro účely fsuipc je v podstatě jedno, jestli tam bude žádný nebo dva plusy).

Nicméně, není důvod stahovat kalhoty, když je brod ještě daleko. Mezi podporvanými je i Delphi/VB, takže tím se rozsah použitelných jazyků výrazně rozšiřuje (on teda by byl podstatně šiřší i bez toho, ale s mnohem větší námahou).
 

Gauges: Jde proniknout do .gau?   5. 5. 2011 / 23:55
FSPilot   
psal jsem snad někde, že se C++ naučím za odpoledne?
 

Gauges: Jde proniknout do .gau?   7. 5. 2011 / 10:01
RabbiT_CZ
Zaujalo mě, že tady píšeš, že s FSUIPC se dá dostat mnohem hlouběji do FSky. Nevíš, jak je na tom v porovnání SimConnect v FSX? FSUIPC jsem nikdy podrobněji nezkoumal, ale mám za to že SimConnect bude hodně podobný (nevím jestli náhodou Peter Dawson nespolupracoval s MS).

Pro starou FSku (FS9) už nic nedělám a v FSX používám právě pouze SimConnect.
 

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ