no C++ sa nevyhnes, ale prave cez ten FS-Interogate zistis ake su premenne. Takto, samotna FS je dost v SDK blbo popisana, resp. ma malo moznosti, a prave FSUIPC je prepojenie, ktore Ti dokaze dat viacej funkcii ktore mozes vyuzit. Ber to asi tak ze FSka je ako pomaranc, FS SDK je ako supka pomaranca, ktora sice nieco poskytuje (myslim ako funkcie), ale nieje to vsetko, a cez FSUIPC dokazes ist hlbsie az do k duzine pomaranca, do funkcii ktore ponukaju podstatne viacej moznosti. To je napriklad dovod, ze vsetky lepsie addony (PMDG, Wilco, LevelD, PSS, CS... atd.) maju v ramci svojej instalacie aj FSUIPC (aj ked samozrejme nelicencovanu verziu), ale funguje to tak, ze tvorca, si pomocou FSUIPC, napriklad v C++, a jeho premennych urobi gauge (syntax a filozofia pristrojov je rovnaka ako v FS SDK) ale ako premenne nepouzijes FS SDK (ktorych je podstatne menej) ale pouzijes premenne z FSUIPC. A gauge funguje tak ze nevysle prikaz FSke (alebo neprijme prikaz z FSky), ale ako Gauge -> FSUIPC -> FS (pripadne opacny postup FS -> FSUIPC -> Gauge).
Snad som Ti to trocha objasnil formou aku pochopis. |
|