| | | Gauges: Jde proniknout do .gau? 3. 5. 2011 / 22:46 | |
| | Je možné se podívat, co je v tomhle napsané?
Právě jsem otestoval Mobile control tower odsud http://www.simviation.com/fs2004utilities6.htm a nesmíně mě zaujal radar použitý z F-16tky, který je free, ale jako F16.gau a tím pádem se neumím podívat, jak to chlapci vyřešili.
Jinak vřele doporučuju, je tam ukazatel směru a síly větru a ten radar, který funguje i na IVAO provoz! Dokonce při kliknutí na konkrétní cíl to ukáže jeho hladinu, vertikální rychlost, horizontální rychlost, vzdálenost a volací znak! |
| |
|
| | | Gauges: Jde proniknout do .gau? 3. 5. 2011 / 23:26 | |
| | | |
|
| | | Gauges: Jde proniknout do .gau? 3. 5. 2011 / 23:59 | |
| | Pokus si rozumis s assemblerem, tak asi ano. Propadne jsou taky udelatka, coho převádějí na ekvivalent v C. |
| |
|
| | | Gauges: Jde proniknout do .gau? 4. 5. 2011 / 06:35 | |
| | To by se chtělo zeptat Kulínskýho,ten už hodněkrát pronikl do 16ky! |
| |
|
| | | Gauges: Jde proniknout do .gau? 4. 5. 2011 / 16:40 | |
| | Díky všem za odpovědi.
V SDK jsem je popis, jak uplácat v C++ TCAS, tak možná časem... |
| |
|
| | | | Gauges: Jde proniknout do .gau? 4. 5. 2011 / 16:51 | |
| | cože? cože? Kde že je TCAS? |
| |
|
| | | | | Gauges: Jde proniknout do .gau? 4. 5. 2011 / 17:00 | |
| | Aha, pardon, už jsem to našel... Pro stejný blby jako já, je to obsažený v rámci packu FS 2004 SDK, panels and gauges SDK. Já to ze zvyku hledal v FSX SDK))) |
| |
|
| | | | | | Gauges: Jde proniknout do .gau? 4. 5. 2011 / 17:02 | |
| | Budeš dělat radar do Migu? |
| |
|
| | | | | | | Gauges: Jde proniknout do .gau? 4. 5. 2011 / 17:03 | |
| | ... |
| |
|
| | | | | | Gauges: Jde proniknout do .gau? 4. 5. 2011 / 17:25 | |
| | Jo, přesně tam, ale viděl jsem to zatím jen "jako nadpis", ale budu se muset zaobírat ještě jinýma věcma, nicméně radar a jiné vymoženosti do té mojí věžky už možná nejsou jen vysněné záležitosti Otázka je, jestli tu věžku na LKMT do té doby nezboří a nepostaví novou |
| |
|
| | | | | | | Gauges: Jde proniknout do .gau? 4. 5. 2011 / 18:11 | |
| | Ale prezradim Ti nieco. Skus FSUIPC SDK... |
| |
|
| | | | | | | | Gauges: Jde proniknout do .gau? 4. 5. 2011 / 19:04 | |
| | To už podle názvu zní mnohem lákavěji, ale stejně předpokládám, že se C++ nevyhnu :/ |
| |
|
| | | | | | | | | Gauges: Jde proniknout do .gau? 4. 5. 2011 / 19:12 | |
| | Ale koukám, je tam nějaký FS-Interrogate2std.exe. Po spuštění to vypadá jako nějaký prográmek pro tvorbu něčeho(?)
že bych se dostával k jádru pudla? |
| |
|
| | | | | | | | | | Gauges: Jde proniknout do .gau? 5. 5. 2011 / 20:49 | |
| | no C++ sa nevyhnes, ale prave cez ten FS-Interogate zistis ake su premenne. Takto, samotna FS je dost v SDK blbo popisana, resp. ma malo moznosti, a prave FSUIPC je prepojenie, ktore Ti dokaze dat viacej funkcii ktore mozes vyuzit. Ber to asi tak ze FSka je ako pomaranc, FS SDK je ako supka pomaranca, ktora sice nieco poskytuje (myslim ako funkcie), ale nieje to vsetko, a cez FSUIPC dokazes ist hlbsie az do k duzine pomaranca, do funkcii ktore ponukaju podstatne viacej moznosti. To je napriklad dovod, ze vsetky lepsie addony (PMDG, Wilco, LevelD, PSS, CS... atd.) maju v ramci svojej instalacie aj FSUIPC (aj ked samozrejme nelicencovanu verziu), ale funguje to tak, ze tvorca, si pomocou FSUIPC, napriklad v C++, a jeho premennych urobi gauge (syntax a filozofia pristrojov je rovnaka ako v FS SDK) ale ako premenne nepouzijes FS SDK (ktorych je podstatne menej) ale pouzijes premenne z FSUIPC. A gauge funguje tak ze nevysle prikaz FSke (alebo neprijme prikaz z FSky), ale ako Gauge -> FSUIPC -> FS (pripadne opacny postup FS -> FSUIPC -> Gauge).
Snad som Ti to trocha objasnil formou aku pochopis. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Gauges: Jde proniknout do .gau? 5. 5. 2011 / 20:59 | |
| | aha, něco takového jsem předpokládal, což je velmi pěkné, ale než se naučím ten C++, tak to bude ještě nějaký ten pátek trvat. Po státnicích si s tím začnu hrát asi hlouběji a budu shánět nějaké vzory, jak na to Zatím to nechávám ladem. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Gauges: Jde proniknout do .gau? 5. 5. 2011 / 21:23 | |
| | Myslím, že by Ti bohatě stačil C#, je výrazně přívětivější a ce plusem si jako nezkušený naděláp víc paseky.
A myslím, že omezení v rychlosti C sharpu nemáš šanci vůbec poznat. Nakonec Radar Station byl taky v C#
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Gauges: Jde proniknout do .gau? 5. 5. 2011 / 21:35 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | Gauges: Jde proniknout do .gau? 5. 5. 2011 / 23:32 | |
| | Fuj |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Gauges: Jde proniknout do .gau? 5. 5. 2011 / 21:38 | |
| | Ale vážně, nevím o tom vůbec nic, ale nestačilo by normální C? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Gauges: Jde proniknout do .gau? 5. 5. 2011 / 21:58 | |
| | No, právě to obyčejný cečko je ještě větší maso. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Gauges: Jde proniknout do .gau? 5. 5. 2011 / 22:02 | |
| | Jak na co, potrebujes pro FS objekty? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Gauges: Jde proniknout do .gau? 5. 5. 2011 / 22:25 | |
| | Samozřejmě záleží na rozsahu, ale myslím, že objekty využiješ |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Gauges: Jde proniknout do .gau? 5. 5. 2011 / 22:44 | |
| | Sice vaší hře s céčkama moc nerozumím, protože jsem céčka nehrál už hodně dlouho, ale pro mě za mě je mi jedno v čem budu dělat. Důležité pro mě je, aby to fungovalo a abych pochopil, jak to dělat |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Gauges: Jde proniknout do .gau? 5. 5. 2011 / 23:32 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | Gauges: Jde proniknout do .gau? 5. 5. 2011 / 23:35 | |
| | nepředstavuj si, že si sedneš a naučíš se C/C++ za odpoledne (pro účely fsuipc je v podstatě jedno, jestli tam bude žádný nebo dva plusy).
Nicméně, není důvod stahovat kalhoty, když je brod ještě daleko. Mezi podporvanými je i Delphi/VB, takže tím se rozsah použitelných jazyků výrazně rozšiřuje (on teda by byl podstatně šiřší i bez toho, ale s mnohem větší námahou). |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Gauges: Jde proniknout do .gau? 5. 5. 2011 / 23:55 | |
| | psal jsem snad někde, že se C++ naučím za odpoledne? |
| |
|
| | | | | | | | | | | Gauges: Jde proniknout do .gau? 7. 5. 2011 / 10:01 | |
| | Zaujalo mě, že tady píšeš, že s FSUIPC se dá dostat mnohem hlouběji do FSky. Nevíš, jak je na tom v porovnání SimConnect v FSX? FSUIPC jsem nikdy podrobněji nezkoumal, ale mám za to že SimConnect bude hodně podobný (nevím jestli náhodou Peter Dawson nespolupracoval s MS).
Pro starou FSku (FS9) už nic nedělám a v FSX používám právě pouze SimConnect. |
| |
|
|