| | | Tu-154 incident 2. 5. 2011 / 10:53 | |
| | | |
|
| | | Tu-154 incident 2. 5. 2011 / 11:08 | |
| | | |
|
| | | | Tu-154 incident 2. 5. 2011 / 11:21 | |
| | | |
|
| | | | Tu-154 incident 2. 5. 2011 / 11:22 | |
| | Dle toho, co se píše na PT fórech, šlo do kopru ovládání směrového kormidla. |
| |
|
| | | | | Tu-154 incident 2. 5. 2011 / 12:10 | |
| | Takže směrovka si jen tak bambelala a piloti křidélky + výškovkou a tahem vyrovnávali ? Tak to si ještě dovedu představit, i když musela to být brutální rozcvička pro celou posádku. Já z toho prvotního popisku myslel, že odešla i křidélka a to bych si už představit nedovedl... |
| |
|
| | | | | | Tu-154 incident 2. 5. 2011 / 12:20 | |
| | Ty kráso, to to bez směrovky lítá fakt takhle děsivě? Ve FS se to projeví jen tím že zatáčky nejsou koordinovaný a ve vláknu o L-29 se taky píše že se to dá lítat "bez nohou".. |
| |
|
| | | | | | | Tu-154 incident 2. 5. 2011 / 12:39 | |
| | To za předpokladu, že směrovka nefunguje, ale nehýbe se. Pokud jen tak plandá do plných výchylek...pak potěš koště. U letadel se šípovým křídlem znamená plná výchylka směrovky snadno výkrut na záda...
Ten kdo s tím přistál je u mě pilotní geroj a doufám, že si o tom něco brzo přečtem... |
| |
|
| | | | | | | | Tu-154 incident 2. 5. 2011 / 12:40 | |
| | Byls rychlejší |
| |
|
| | | | | | | | | Tu-154 incident 2. 5. 2011 / 12:40 | |
| | Výjimečně |
| |
|
| | | | | | | | | Tu-154 incident 2. 5. 2011 / 13:47 | |
| | Díky za odpověď oběma.. Domníval jsem se, že to drží jakž-takž rovně proudem vzduchu, že to nebude plandat..
No rozhodopádně frajeřina. škoda že tam není video jak s tím sednul na dráhu, muselo to bejt dost divoký.. |
| |
|
| | | | | | | | | | Tu-154 incident 2. 5. 2011 / 13:58 | |
| | No prave, zdyt ten proud vzduchu ji musi drzet. Pokud ovsem neni ovladana nejak mechanicky a nezblaznily se serva. Jak to vlastne je u tucinka? |
| |
|
| | | | | | | | | | | Tu-154 incident 2. 5. 2011 / 18:06 | |
| | U tučínka nijak, to neexistuje. Ale pokud jde o túčko, tam jsou všechny řídící plochy hydraulicky posilované. Více by nám k tomu asi řekl pan Parostroj. |
| |
|
| | | | | | | | | | Tu-154 incident 2. 5. 2011 / 16:52 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | Tu-154 incident 2. 5. 2011 / 20:47 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | Tu-154 incident 4. 5. 2011 / 10:07 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | Tu-154 incident 4. 5. 2011 / 12:14 | |
| | Jak to v té výdrži ukočírovali, to mi není jasné. MOLODCI! |
| |
|
| | | | | | | | | | | Tu-154 incident 4. 5. 2011 / 12:18 | |
| | Tohle byla hodně divoká ruská ruleta...
|
| |
|
| | | | | | | | Tu-154 incident 2. 5. 2011 / 16:18 | |
| | "Holandský krok" je svinstvo. Bez funkční směrovky to může být veliký problém,... |
| |
|
| | | | | | | | Tu-154 incident 2. 5. 2011 / 16:21 | |
| | Holt žádnej strojník |
| |
|
| | | | | | | Tu-154 incident 2. 5. 2011 / 12:39 | |
| | Jestli chodila ze strany na stranu, tak to asi opravdu děsivé bylo... Vezmi si, že když šlápneš nohu bez náklonu, tak kromě vybočení následuje v důsledku urychlení jednoho křídla i náklon, což teda bohužel FSka nesimuluje. |
| |
|
| | | | | | | | Tu-154 incident 2. 5. 2011 / 14:29 | |
| | No já si dosud myslel, že simuluje. Nevím už jak to bylo ve FS2004, ale ještě před napsáním tohoto příspěvku jsem to zkusil ve FSX s default Cessnou při vypnutém autorudderu a normálně se mi po vyšlápnutí (bez křidélek) začíná naklánět. |
| |
|
| | | | | | | | | Tu-154 incident 2. 5. 2011 / 20:35 | |
| | Nikdy jsem si toho nevsiml, dokud sem nezkusil Lionheart Creations Quest Kodiak. Tam se naklani pri pouziti smerovky docela dost, podle mne to tam schvalne namodelovali a nebude to bug |
| |
|
| | | | | Tu-154 incident 2. 5. 2011 / 13:52 | |
| | Jeste ze jim ho Wilhelm tesne pred pristanim poslal z Kopru zpatky! |
| |
|
| | | | | | Tu-154 incident 2. 5. 2011 / 14:01 | |
| | | |
|
| | | | | | | Tu-154 incident 2. 5. 2011 / 14:09 | |
| | ...a budeme aj žrebovať...? |
| |
|
| | | | | | | | Tu-154 incident 2. 5. 2011 / 14:30 | |
| | ...ty si vůl DDDDDDDD |
| |
|
| | | | | | | | | Tu-154 incident 2. 5. 2011 / 14:55 | |
| | predsa nebudem žrebovať v takej horúcave! |
| |
|
| | | | | | | | | | Tu-154 incident 2. 5. 2011 / 14:59 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Tu-154 incident 2. 5. 2011 / 15:05 | |
| | těžko říct, takhle z hlavy... |
| |
|
| | | Tu-154 incident 2. 5. 2011 / 17:16 | |
| | | |
|
| | | Tu-154 incident 2. 5. 2011 / 22:01 | |
| | Neda mi to a zapojim sa tiez.Podla mna mu po starte vysadila hydraulika,preto ani nezasunul podvozok a jedine co mu islo bola smerovka,netusim ci je tiez napajana hydraulikou,ale zrejme to riadili cez smerovku.A kazdu chvilu padali do vyvrtky raz na jednu stranu,raz na druhu.Pretoze,akonahle vysliapli do jednej strany,uz to museli vyrovnavat do opacnej.Preto zatacali tak "kockato". Uhol sklonu asi regulovali plynom,teda ak sa to da povedat,ze to riadili.
No zaverom, kurva ,ti chlapi su dobri. Podla posledneho videa im nepraskla ani guma po pristatii,lebo to musela byt slupka.
Ovsem,ako im mohli zlyhat aj nudzove okruhy hydrauliky.......?
.................................................................................................................nech zije prvy maj!!! |
| |
|
| | | | Tu-154 incident 2. 5. 2011 / 23:40 | |
| | Hmm, no je to možné, ale připadá mi, že na té fotce, kterou linkoval kuma http://photo.qip.ru/users/neustaf.fotoplenka/151028556/168446686/ je vidět, že jsou vytáhlé speedbrakes na levé křídle, což by odpovídalo tomu, že to chcou srovnat "křidélky". Ale je fakt, že nevím jak to je u 154 řešené co se řízení týče, takže třeba křidélka nešly, ale ty speedbrakes jo. Každopádně, jak jsem viděl to video a později i fotky, tak mi fakt spadla čelist. Všecka čest pajlotům... |
| |
|
| | | | | Tu-154 incident 2. 5. 2011 / 23:41 | |
| | Ještě teda doplnění, na křídle pravém a pohledu fotky... |
| |
|
|