.. no jo, už vím proč začal ten mazec, nejdřív jsem angl. dialektu CTR vůbec nerozuměl, pak pochopil, že ho žádám o spojení textem a tak mě přehodil na FSS - textem a já potvrzoval CTR audio - bez problémů,ale před tím mě CTR s Tučkem !!! ve FL150 poslal do FL100 ,stahnu motory-přepnu na klesání - ještě raději zvednu ty brzdící křidélka nahoru (ach ta terminologie :=))) zase nevím jak se jim říká) - jsem ve FL120 a tlačí mě na 8000, tak jsem to vzal na ruku a pak samozřejmě hladinu podstřelil - v této chvíli mě FSS (nebo FFS - teď už nevím-to je jedno) začal navigovat textem a já odpovídal CTR audio, jenže do toho ten potřeštěnej zatoulanec bez spojení - já už měl připravený zanout ILS a Trafic na mě řval, FSS ihne novej kurz a EXPECTLY CLIMB FL120.
UUUUÚÚÚÚFFF - D
tak jsem si říkal co to tady ty vole děláš české divizi za bordel a ostudu- proč jsi vůbec dneska letěl, ale Teflone - díky, trochu jsi mě uklidnil. I když si sypu sypu a ještě jednou sypu popel na hlavu - můj výkon za nic nestál,sorry všem, co jsem tam zavazel při svých akrobatických kouscích s rozfofrovaným Tučkem na vynuceném klesání.
Ale snad to bylo fajn.
Zdravím všechny
Marian
OKMAR - TU154M |
|