| | | Oxford Aviation Academy 28. 4. 2011 / 21:18 | |
| | Ahoj, hlásil se tady někdo do easyJet scheme na OAA? Pozvali Vás někoho do dalšího výběru?
Já se tam hlásil, ale ani se mi neozvali, kvůli čemu mě vlastně vyřadili...
Tak jestli se někomu poštěstilo, držím palce... |
| |
|
| | | Oxford Aviation Academy 28. 4. 2011 / 21:31 | |
| | ...a napsal jsi jim zajímavou esej napsanou výbornou angličtinou, jako vstupenku do dalšího kola?Alespoň dřív to tak bylo. |
| |
|
| | | | Oxford Aviation Academy 28. 4. 2011 / 21:43 | |
| | No tentokrát chtěli jen 1000 znaků na téma proč chceš být easyJet F/O... dalo to tak na 20 vět |
| |
|
| | | Oxford Aviation Academy 28. 4. 2011 / 22:15 | |
| | Tak nevím jestli se chlubíš, nebo si stěžuješ...
Ale jiný pradůvod tohodle stromu nevidím ;o) |
| |
|
| | | | Oxford Aviation Academy 28. 4. 2011 / 22:21 | |
| | Nehledej za tím žádný jiný smysl, než jak je to napsáno. Zkrátka mě jen zajímalo, jestli to zkoušel ještě někdo další a jak popřípadě dopadl... |
| |
|
| | | | | Oxford Aviation Academy 28. 4. 2011 / 22:31 | |
| | A já jsem to přesně tak pochopil. |
| |
|
| | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 06:39 | |
| | ...já taky víš, voni ti kluci vod vrtulníků sou trošku jiný DDDD |
| |
|
| | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 07:00 | |
| | No to víš že jsme jiní ;o) To není jak škrtnout zapalovačem za "letlampou" generále a nechat se vystřelit v trubce s křídlama D Člověk potřebuje zvláštní schopnosti aby dokázal udržet takový mixér ve vzduchu ;o) D |
| |
|
| | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 08:25 | |
| | ...až půjde vyhledávání (jestli tedy už nejde ) tak si najdi jedno undergroundové téma, kde se řešilo, či moucha přistává půlvýkrutem atd, může to být tak čtyři roky zpět... Tuším, že se tam trošku rozebíral i vrtulník DD Snad to byl tehdy j.s. nebo Vize, už si nepamatuju, ale stojí to za přečtení |
| |
|
| | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 08:30 | |
| | Ano, ano, klasické téma, které, pokud vím, stále není rozřešeno |
| |
|
| | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 08:36 | |
| | Předpokládám že moucha z důvodů aerodynamických zákonitostí není schopna letu na zádech, ani vyšší techniky pilotáže, takže to půl výkrut ani loping nebude ;o) |
| |
|
| | | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 08:37 | |
| | Promiň, ale kde jsi vzal, že moucha neudělá výkrut, lopas, immelmana a podobně?
naivko!
Příroda je tisíckrát pestřejší a mocnější, než si sami vůbec dovedeme představit!
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 08:49 | |
| | A ty už jsi viděl někdy mouchu při letu na zádech? D |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 09:00 | |
| | A ty jsi někdy viděl v jaké poloze se moucha za letu zrovna nachází (zejména při obratech)?
To bych teda já chtěl vidět tvé sokolí oko!
Chytat mouchy v letu (jídelníma hůlkama) uměl jen Mijamoto Musaši (a samozřejmě Chuck Norris, tale en je chytá pouhým pohledem) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 11:31 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 11:33 | |
| | Hledej, prosím, byl by to kruciální důkaz a současně tribut k uctění památky našich vlečných veteránů - viz diskuse v tom starém vlákně!
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 11:34 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 11:37 | |
| | No jo, ale to je teorie.... Kdoví, co je ten Mendez zač...
Chtělo by to záznam z rychloběžný kamery, jestli někde takovej nějakej existuje, já zatím nenašel... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 11:40 | |
| | video fakt existuje...jen ho najít. Je to už hodně dlouho...ten pořad se na ČT jmenoval nějak o hmyzu ale ví bůh kde to hledat. Google zatím mlčí....já jen na 200% vím,že to moucha udělá bez problémů,protože jsem to už vidl. Jestli video nenajdu,tak přísahám bohu,že někde na trávě seberu lejno a plácnu ho doma na strop...zapnu kameru a budu čekat,ty vole to je tééééma |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 11:57 | |
| | Co téma - ale ta představa, jak číháš pod stropem, ze kterého v letním vedru zvolna odkapává čerstě máznuté lejno.... to by chtělo druhou kameru a plácnout i tebe na YouTube!
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 12:00 | |
| | Woe, tak to bude thriller...
Jinak, Kendy kdybys žádný nenašel, dej vědět - rád vypomůžu... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 12:02 | |
| | Připomněls mi jeden starej vtip, jak si známý vypůjčili chajdu a protože už nevěděli, co s tím, vykadili se na strop... To by bylo dlouhý povídání, tak někdy na letišti nebo simbíru připoměň...
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 12:08 | |
| | Roger! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 11:58 | |
| | Jo a téma - téma je přece Oxford Aviation Academy, ne? A to je seriózní téma!
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 11:35 | |
| | Teda to japonský video, to je nějakej fejk, ne?
báječný hobby (povolání?!) - krotitelka much !!!!
fakt boží!
|
| |
|
| | | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 08:39 | |
| | ...z čehož vyplývá, že moucha na strop sednout nedokáže. Tak mi ale vysvětli, jak je možný, že jsou na stropě běžně k vidění. A neříkej mi, že tam došly nebo jim někdo pomohl. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 08:41 | |
| | všechny tyto otázky byly tehdy zodpovězeny Nemá to někdo zabookmarkovaný? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy - Moucha Reloaded 29. 4. 2011 / 08:52 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy - Moucha Reloaded 29. 4. 2011 / 09:20 | |
| | Dobrý, je krásný si tu diskusi připomenout.
Z vědeckého hlediska je ale problém - diskuse byla (bez dalších komehntářů) utlumena poté, co se objevily odkazy na internetové zdroje, které problém lapidárně vysvětlily - ty články už jsou ale pryč (404 file not foud)
Tak co s tím?
jak teda vlastně ta moucha přistává na strop?
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy - Moucha Reloaded 29. 4. 2011 / 09:23 | |
| | Parádní rozbory takhle mě už dlouho nic nepobavilo |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy - Moucha Reloaded 29. 4. 2011 / 11:54 | |
| | Jak je možný, že tenhle příspěvek ještě není miliardkrát oblíbený! Tak já jsem první! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy - Moucha Reloaded 30. 4. 2011 / 09:42 | |
| | No, jednoduche. Tehdy jeste "pridat do oblibenych" ficura nebyla k mani. A pozdeji se k tomu uz asi nikdo nevracel, aby si to zpetne pridal, az ted |
| |
|
| | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 13:59 | |
| | Pristávanie muchy na strop rozoberal František Fajtl, keď sedel v španielskej base... Spomína to v knižke "Sestřelen". |
| |
|
| | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 14:27 | |
| | Tak, tak - viz náš starý strom, tam jsem jej také zmiňoval |
| |
|
| | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 14:33 | |
| | Pche, moucha na strop. Kdybyste radši vyřešili, jak přistávaj protinožci hlavou dolů. |
| |
|
| | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 15:11 | |
| | Tohle přece ví každý malý dítě!
Protinožci přistávaj vývrtkou na zádech!
U nás se ale musí opatrně, nejdřív se povoluje přistávat s vávrtkou na zádech a teprve ti nejzkušenější pak mohou to S nechat doma. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 17:53 | |
| | vyvrtkou na zadech a na bezici pas! |
| |
|
| | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 08:36 | |
| | To zas taková věda není, na to, aby se udržel mixér v luftě stačí, aby byl dostatečně ošklivej, a to všechny vrtulníky naštěstí jsou, a země ho pak odpuzuje. Tak neříkej, že to chce nějaký zvláštní schopnosti |
| |
|
| | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 08:46 | |
| | Jó to říkají lidi co pro přistání potřebujou dva kiláky čistého rovného a zameteného plácku ze závisti ;o) P D |
| |
|
| | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 08:50 | |
| | ...aspoň po letu nemáme vymlácený všechny blomby ze zubů z těch vibrací.... P |
| |
|
| | | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 08:53 | |
| | Tak teď jsem se hezky zasmál a musím uznat, že nemám co bych dodal D Dostal jsi mě a až příjdu jak, tak ti to ze srdce rád vrátím DDD |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 09:05 | |
| | ...ze srdce rád to přijmu jdu pracovat. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 10:36 | |
| | ty čoveče normálně předposlední let MI-171 a ta mrcha sice dělá takovej kravál kterej jsem ještě nezažil a celou cestu jsem se proklínal že jsem odmítl od posádky špunty do uší, ale ani se nehla a to dooost foukalo, normálně žádná vibrace. A poslední let ec-135 byl tak scifi klidný že jsem si myslel že sedím doma v obyváku v obrovským křesle a nic nikde nevybruje, nedrková, nevrže tak nevím nevím jestli ten argument s těma vybitýma zubama ještě platí!!! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 11:31 | |
| | e EC-135 letí jako když loďka pluje, to jo, to jsem zažil.
Ale že by Mi-8/17/171 letěla bez vibrací, to je asi fakt ňáký sci-fi, ne? - to je přímo "contradictio in adjecto"! Jakej byl pak ten posleední let, když popisuješ předposeldní?
Mně stačí koukat na podvozkový šavle, když se začíná roztáčet rotor ňáký týhle mrchy, jak se to celý pomalu kejve zprava doleva, zepředu dozadu - než se to kejvání zrychlí na typicky nízkootáčkovou příklepovou vrtačku... (to už jsem taky párkrát zažil, i zevnitř - a ńevypadalo to, že jde o závadu na konkrétním kusu)
|
| |
|
| | | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 12:07 | |
| | Kdyby jenom plomby,... Počkáme až překročí 40-tý rok života. Pak si to povíme |
| |
|
| | | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 13:17 | |
| | ..to bych s takovou jistotou netvrdil, brácho. Ono když se to těm vepředu někdy nepovede, tak to co se děje vzadu, to se musí zažít, to se nedá říct. Ale o plomby tu taky jde.
Ale kaštani plácají stejně, takže "nespokojená" je jen ta část posádky, co je vzadu. Ale i to se někdy stává. Taková přistání beru jako informaci, že už jsme na zemi a že se musí vstávat a jít domů. |
| |
|
| | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 08:58 | |
| | Dva kiláky? Takový prdítka nelítám. Dej mi tři a půl ať se nebojim |
| |
|
| | | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 09:10 | |
| | Jen formální dotaz: pilot vrtulníku je taky strojník, nebo ne??? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 09:18 | |
| | Pokud neprošel cestou leteckého profesionála, pak nepochybně ano. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 09:21 | |
| | No, ještě před tím by musel být v NLČP, aby byl před strojnictvín dosti chráněn... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 16:56 | |
| | no, spíš pokud to není freelance pilot, tak je to strojník,... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 30. 4. 2011 / 18:09 | |
| | Nevím proč, ale "freelance" pilot mi tak nějak navozuje asociaci "blbej jak hozenej kámen"... určitě ale ne u každýho!
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Oxford Aviation Academy 30. 4. 2011 / 18:15 | |
| | No .. u me spis "zazobanej tatinek zaplatil licenci, tak nemusim litat za kazdou cenu , ale vybirat si s kym a kam poletim" |
| |
|
| | | | | | | Oxford Aviation Academy 29. 4. 2011 / 11:14 | |
| | | |
|
|