| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | | ![](img/nic.gif) | Ahoj,
rád bych se Vás zeptal jakým způsobem mám opravit na letišti Kbely výšku letiště tak aby AI letadla nepojížděla cca 2metry nad terénem. Mám World AI od Kendyho a LKKB mám jen takový to bez budov jen pojížděčky+ nahranej soubor který by to měl opravit (ale neopravil). Myslím, že původně byla pro FS2002. Pokud je letiště Kbely stejně vysoko jako LKLT tak bych to mohl nějak zkopírovat s této scererky, ale co kam jsem nedohledal. Děkuji za případnou radu. |
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | | ![](img/nic.gif) | jestli se nudíš tak to klidně udělej ale příjde mi to jako zbytečný když máme parádní scenerku LKKB i s baráčkama atd od Krechiho a spol. ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | | ![](img/nic.gif) | Naprostej souhlas s Fishinou...nedělej žádný experimenty a dej si tam normální hezky udělanou scenerku Krechi & spol. ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | | ![](img/nic.gif) | Ja tu novou scenerku zkoušel, ale i přes vysoké FPS se mi nějak divně seká... Nevím někdo proč? Díky |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | | ![](img/nic.gif) | .. to vůbec nejsi sám.. asi velký rozlišení použitých textur.. ? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | | ![](img/nic.gif) | 1024x1024 je zcela běžná textura na scenerku.
Ono taky hodně záleží jestli máš v Praze všechny VFR addony, letiště atd atd... pak je jasný že se ti to bude při startu ze Kbel z 24ky občas sekat když čumíš na celou prahu narvanou addonama ...
Jinak scenerka Kbel byla upravena pro obě FS, objekty naLODovány, ještě upravíme alfakanál pro FSX a pujde ven. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | | ![](img/nic.gif) | Tak moc narvaný to zase nemám a Praha je OK. Právě je potíž jen s pohledem na LKKB, jakmile jde obraz směrem na LKKB z jakékoli pozice zaškube se a pak běží zase vše normál, jakoby se něco načítalo, co se špatně v ten moment přechroupe.. přímo na LKKB je obraz v celku trhanější.. v porovnání ostatních scenerek.. to samé LKPD.. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | | ![](img/nic.gif) | zkus vychytat rytmus toho sekáni a ve stejnym rytmu mrkej.....u mě to pomáhá a už se to nekouše ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | | ![](img/nic.gif) | kdyz budes mrkat stridave levym a pravym, tak si z toho pomalu muzes udelat 3D ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | | ![](img/nic.gif) | Jak píše Spirit, může to být texturama. Zjisti si, jestli nejsou uloženy jako DXT3. Pokud ano, tak je překonvertuj do DXT1 a pravděpodobně již sekat nebudou. Asi Tvůj comp nestíhá načítat. textury. problém by mohl být i v defragmentaci souborů na disku, i když toto se mi moc nezdá. |
| |
|
|