Nojo...těm chytrákům co nečekají na vypnutí motorů, natož na vypnutí seat belts sign bych tohle video pouštěl v rámci safety dema...
Rozesmál mě onehdá jeden BA kapča při příletu na LHR...jeho PA při pojíždění vypadalo asi následovně (raději v češtině, bylo to trochu ve slangu):
"Dámy a pánové, mluví váš kapitán. V tuto chvíli pojíždíme na naše stání na druhé straně letiště, které bylo zkonstruováno tak, abyste si užili příjemnou vyhlídkovou jízdu. Pro ty z vás, kteří přesto, že jsme přistáli o 20 minut dříve, stále někam spěchají, v tuto chvíli mají již zapnutý mobilní telefon a stojíce v uličce hledají svoje zavazadlo v přihrádce bych si dovolil následující upozornění. Po letišti se pohybujeme průměrnou rychlostí 15 uzlů, což je téměř 20 mil v hodině. Naše letadlo váží 60 tun a jistě jste si všimli, jak krásně brzdí z rychlosti 160 mil v hodině, když jsme přistávali. Zřejmě si dokážete představit, co oněch 5 brzdových disků na každém ze 4 podvozkových kol dokáže při současných 20 mph. Ano, hádáte správně, zastaví na fleku. Pro ty z vás stojící právě spokojeně v uličce to bude mít drobně neblahé důsledky, neboť z fyzikálních důvodů, kterými vás nechci zatěžovat, budou pokračovat v původním směru původní rychlostí. Krásný pocit z nově nabyté svobody bohužel nebude mít dlouhého trvání, neboť v cestě stojí dveře do kokpitu a poté přístrojový panel a čelní sklo u nás v kokpitu. Zatímco ony dveře vás pravděpodobně nezastaví, u čelního skla si můžete být celkem jisti. Což nás vepředu velmi rozzlobí, protože tohle je náš poslední let po kterém nám končí služba a díky špatnému kontraktu s naší úklidovou společností by bylo pak následné mytí a úklid na mně a kolegovi prvním důstojníkovi. Díky tomu bychom nestihli dnešní fotbal a zažili spoustu nepříjemností s manželkami. Věřím, že alespoň ona představa domácí hádky vás přiměje vrátit se zpět na sedačku a zapnout si bezpečnostní pás. Děkuji za pozornost a vítejte v Londýně."
Pak asi minuta pauza...
"O ou, pán v tmavém saku v řadě 12 - pro vás to platí také" |
|