| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | LKPR (ted real) ?? 8. 4. 2011 / 16:26 | |
| ![](img/nic.gif) | Cau, nevíte co se děje podmínky pro ILS 31 a pořád to frkaj na 24. Díky za info |
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | LKPR (ted real) ?? 8. 4. 2011 / 16:28 | |
| ![](img/nic.gif) | Přečti si ten ATIS pořádně. Pak si odečti kolik je 270 - 240 a kolik je 310 - 270. Pak najdeš odpověď. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | LKPR (ted real) ?? 10. 4. 2011 / 21:36 | |
| ![](img/nic.gif) | No dneska třeba byl chvíli vítr ze směru 330, vítr 11 uzlů ale dráha 24. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | LKPR (ted real) ?? 11. 4. 2011 / 10:56 | |
| ![](img/nic.gif) | stačí si přečíst AIP.. píše se tam mimojine, že 31 nebo 13 se dává když: boční složka větru na RWY 06 nebo RWY 24, včetně poryvů, překračuje 15 kt |
| |
|
|