| | | Překrásný GRIPEN po záletu....OT 1. 4. 2011 / 12:14 | |
| | | |
|
| | | Překrásný GRIPEN po záletu....OT 1. 4. 2011 / 12:33 | |
| | úžasná mašinka |
| |
|
| | | | Překrásný GRIPEN po záletu....OT 1. 4. 2011 / 12:34 | |
| | Tyjo, já bych se s tím neodvážil lítat, bych se hrozně bál že to rozflákám |
| |
|
| | | | | Překrásný GRIPEN po záletu....OT 1. 4. 2011 / 13:49 | |
| | Doprdele práce !!!Tak to je bomba! |
| |
|
| | | | Překrásný GRIPEN po záletu....OT 1. 4. 2011 / 12:53 | |
| | Prosímtě zajdi si k očnímu ano? A když to tam dopadne dobře, tak raději i na magnetickou rezonanci D Když nepoznáš vlak od letadla D |
| |
|
| | | | | Překrásný GRIPEN po záletu....OT 1. 4. 2011 / 14:28 | |
| | Vždyť se podívej na ten komín vzadu! |
| |
|
| | | Překrásný GRIPEN po záletu....OT 1. 4. 2011 / 14:37 | |
| | Ty woe, to je macek! S tím už se musíš hlásit i na věžce, když si jdeš zalítat, ne?? |
| |
|
| | | | Překrásný GRIPEN po záletu....OT 1. 4. 2011 / 14:43 | |
| | No a na přistání jdeš přes ILS |
| |
|
| | | | | Překrásný GRIPEN po záletu....OT 1. 4. 2011 / 15:50 | |
| | Při téhle velikosti bych se už nestyděl koupit si za těch 13 táců tu kameru do kokpitu s brýlema na oči a vychutnával si full mise na louce a nad lesy |
| |
|
| | | | | | Překrásný GRIPEN po záletu....OT 1. 4. 2011 / 22:06 | |
| | No ta kamera prej nic příjemného jak to má člověk přímo před očima |
| |
|
| | | | | | | Překrásný GRIPEN po záletu....OT 3. 4. 2011 / 23:48 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Překrásný GRIPEN po záletu....OT 4. 4. 2011 / 14:47 | |
| | Model Gripena nádhernej,ale ten kameraman by zasloužil nakopat... to snad točilo pětiletý dítě. |
| |
|
| | | | Překrásný GRIPEN po záletu....OT 4. 4. 2011 / 01:44 | |
| | Jedna pani povídala, že si můžeš postavit tak velkej model, aby ses do něj vešel, a když ho budeš řídit přes vysílačku, nepotřebuješ piloťák. |
| |
|
| | | | | Překrásný GRIPEN po záletu....OT 4. 4. 2011 / 07:40 | |
| | To je dobrej jokeAle velikost modelů je bohužel omezena a pokud je model veliký musí Ti ho pro provoz schválit ÚCL. |
| |
|
| | | | | | Překrásný GRIPEN po záletu....OT 4. 4. 2011 / 09:44 | |
| | Máš někde předpis těch omezení? Docela by mě to zajímalo. |
| |
|
| | | | | | | Překrásný GRIPEN po záletu....OT 4. 4. 2011 / 09:50 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Překrásný GRIPEN po záletu....OT 4. 4. 2011 / 11:39 | |
| | Díky pane! |
| |
|
| | | | | | | | | Překrásný GRIPEN po záletu....OT 4. 4. 2011 / 17:50 | |
| | Toto opatreni bylo sice vydano, ale na velky natlak predevsim ze strany modelaru bylo zruseno.
Pracovni skupina Ministerstva dopravy pak pracovala na nove verzi doplnku predpisu L2, aby to nakonec dopadlo tak ze to takto nejde a musi to byt jako zmena Leteckeho zakona. Cleni pracovni skupiny jsou prumysl, ruzna ministerstva, modelarske asociace atd.
Ten Doplnek X na strankach je pracovni varianta, uz dost stara a to ze to vchazi v platnost 1. cervna 2010 pochopitelne neplati.
V soucasnosti to preslo pod UCL, pod Oddeleni bezpilotnich letounu, aby tyto legislativni navrhy dopracovalo.
Takze v soucasnosti plati Letecky zakon, ktery rika ze letadlo je od 20 kg...to ze se delaji obri modley, treba i 120 kg s motory 400 cm3 mi rikat nemusite, vim to. Vyuziva se na to pravni vakuum,ktere tu mame - co neni zakazano je povoleno.
BTW pro znale, na narodni urovni budou regulovany bezpilotaky pod MTOW 150 kg, na urovni EASA vetsi - z toho plyne ze vsechny civilni urady v Evrope muzou mit drobne rozdilne regule. |
| |
|
|