|  |  | FS9: programování budíků v XML 3. 4. 2011 / 23:00 | |
|  | Mám dotaz na některé zdejší guru přes google nebo tvořiče,
nebyl by někdo ochoten poradit nebo neuměl by někdo najít nějakou soupisku příkazů pro FS2004, které se vkládají do toho .xml souboru? Struktura a charakter už je mi víceméně jasný, ale neznám příkazy a z prstu si je nevycucám.
Pro příklad, nerozumím tomuto popisku (co to značí pro simulátor, jaký je jeho význam, co je to A s dvojtečkou):
(A:Airspeed select indicated or true,knots)
Nebo tohle
< Help ID="HELPID_GAUGE_AIRSPEED"/>
A toto mi přiřadí jakýsi databázový text z FSky do tooltip? Nebo vo co gou?
< Tooltip ID="TOOLTIPTEXT_AIRSPEED_KNOTS" MetricID="TOOLTIPTEXT_AIRSPEED_KILOS"/>
Za případnou pomoc mnohokráte děkuju.
PS: komu nedocvaklo, ten můj průzkum ohledně ukazatele větru na věžce je i proto, abych do budoucna vytvořil takový funkční budík do to své věžky, popř. pro širší využití (ale na to je ještě hodně času) 
A kdo není na FB, tak tady je můj první výtvor  |
| |
|
 |  |  | FS9: programování budíků v XML 3. 4. 2011 / 23:34 | |
|  | Jestli si to pamatuju ještě dobře, tak A: ti značí, že ten parametr se týká simulovanýho letadla ( např. rychlost, výška, rádio, atd...), například K se používá pro inputy nebo key eventy.
S tím Help ID, si teď nejsem jistý, ale to Tooltip ti snad říká, že se zobrazí rychlost v knotech v tooltipu a pokud máš nastavenou metrickou soustavu, tak v kilometrech.
Projeď si SDKáčka, tam to je určitě všechno popsaný a pošli mně do SZ mail,poslal bych ti ještě nějaký tutorialy, co jsem našel na HDD. |
| |
|
 |  |  | FS9: programování budíků v XML 4. 4. 2011 / 07:39 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | FS9: programování budíků v XML 4. 4. 2011 / 07:44 | |
|  | | |
|
|