| | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 22. 3. 2011 / 18:13 | |
| | | |
|
| | | THIS is emergency landing ! 22. 3. 2011 / 18:27 | |
| | IMHO to vypadá spíš tak, než že by to vybral... Akorát si zapomněl vysunout podvozek
|
| |
|
| | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 22. 3. 2011 / 18:35 | |
| | Ale prdlajs, nouzak ;o)))) |
| |
|
| | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 22. 3. 2011 / 18:47 | |
| | neviem, ale nejak na tej masine nevidim brzdiace stity... |
| |
|
| | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 22. 3. 2011 / 18:48 | |
| | No to mi taky vrtá hlavou, nejdřív jsem si říkal, že by to tak dokonale lícovalo, ale spíš to vypadá, že tam fakt nejsou... |
| |
|
| | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 22. 3. 2011 / 18:50 | |
| | | |
|
| | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 22. 3. 2011 / 19:10 | |
| | Asi je to jeho oblíbený číslo... |
| |
|
| | | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 22. 3. 2011 / 19:13 | |
| | spravny frajeri maju zaje....spinenu vyskovku a prekryt pri tomto cisle ale dolu hlavou |
| |
|
| | | | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 22. 3. 2011 / 19:18 | |
| | a mimochodom co na to pani z miestneho leteckeho uradu? Bo nieco podobneho bolo svojho casu na Sliaci a tam to bola myslim labutia piesen toho pana pilota... |
| |
|
| | | | | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 22. 3. 2011 / 19:28 | |
| | pockame si co na to velke C ... |
| |
|
| | | | | | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 23. 3. 2011 / 17:26 | |
| | Myslím že ho zná Tonde, a měl teda z riti kliku ako od rumpálu.Zapoměl zatáhnout podvozek a nějak si toho nevšiml |
| |
|
| | | | | | | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 23. 3. 2011 / 18:02 | |
| | doku to nepotvrdi velke stribrne C, jsou vase spekulace jen holym placanim do vetru, i kdyby to tvrdil sam pilot toho delfina ... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 23. 3. 2011 / 20:15 | |
| | co nebo kdo je velké stříbrné C?? trochu nestíhám |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 23. 3. 2011 / 20:19 | |
| | tak potom jsi ten nejhorší z plebsu, odpad letectva, ostuda aeroklubu a já nevím co.... DDD Projdi si Aeronoviny pana Máchy a budeš v obraze DDD A zs má ten soudruh vykuk mazaná další klik, aby si mastil počítadlo DDD |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 23. 3. 2011 / 20:36 | |
| | Tož nedělej Margitu a napiš to sem... nechci aby si někdo kvůli mě mastil. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 23. 3. 2011 / 20:38 | |
| | Jen ho nechte mastit Někdo má rad holky jinej zase vdolky |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 24. 3. 2011 / 11:08 | |
| | tak to ne. já tam čet jeden článek a stačí to to radši nemusím vědět |
| |
|
| | | | | | | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 23. 3. 2011 / 19:13 | |
| | potvrzuji a určitě ho zná i dandee Učil mne létat na MiG-21 v Přerově a celkem jsem se divil, že tak ostřílený a zkušený pilot udělal takovou téměř fatální chybu. Údajně tam ale i prý byly i následně zmatky v řízení leteckého dne, řídil civil, za ním stál ostřílený vojenský řídící a prý třikrát žádal civila, aby dal pilotovi pokyn na kontrolu zasunutí podvozku, ten mu pokyn nevydal a dopadlo to tak, jak jste všichni viděli. Kdyby "božia milosť" jak psal Instructor v tomto případě nebyla nekonečná, tak to Teo nerozchodil. Bylo "hezké" jak potom hodně dlouho letěl rovně a rozdýchával to |
| |
|
| | | | | | | | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 23. 3. 2011 / 19:21 | |
| | "... bylo hezké" aj to, že nemenovaný starý pilot okamžite kápnul božskou a priznal si vinu. Nakoniec všetko dobre dopadlo. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 23. 3. 2011 / 19:54 | |
| | On to nerozdýchával on se amatérsky resuscitoval aby mohl přistát |
| |
|
| | | | | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 22. 3. 2011 / 19:50 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 22. 3. 2011 / 19:53 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 22. 3. 2011 / 20:54 | |
| | tak tam chyběli centimetry |
| |
|
| | | | | | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 22. 3. 2011 / 22:27 | |
| | Tady tady se někdo podruhé narodil.... |
| |
|
| | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 22. 3. 2011 / 21:19 | |
| | Měl prekerku a hovňajze mu vyšly podlahou. |
| |
|
| | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 22. 3. 2011 / 19:14 | |
| | Ten musí mít slušně vykradeno. |
| |
|
| | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 22. 3. 2011 / 19:48 | |
| | jednou jim to nevyjde....to se pak budou divit...ti pozůstalí... |
| |
|
| | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 22. 3. 2011 / 21:23 | |
| | a že zručný retušér prostě jen ve fotokrámu umazal podvozek a hodně si s tím vyhrál nikoho nenapadlo? Úhel natažení přesně odpovídá přistání... nepředpokládám, že bez kamery umístěné na spodku trupu vzadu by si to někdo lajznul.... |
| |
|
| | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 22. 3. 2011 / 21:45 | |
| | | |
|
| | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 22. 3. 2011 / 21:55 | |
| | Hmmm, tož to video je teda mazec!!! Ale každopádně celkem risk, kdyby mu tam vletěl nějaký poryv a škrtl si křídlem o zem, tak je vymalováno... |
| |
|
| | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 22. 3. 2011 / 22:03 | |
| | | |
|
| | | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 22. 3. 2011 / 22:06 | |
| | | |
|
| | | | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 22. 3. 2011 / 22:31 | |
| | Hmmm...Zřejmě dobrej oddíl...
a dobrý pojištění. |
| |
|
| | | | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 22. 3. 2011 / 22:32 | |
| | Ty jo, tak on si fakt o tu trávu asi líznul Blázen.... |
| |
|
| | | | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 23. 3. 2011 / 18:35 | |
| | tak toto je low pass storocia |
| |
|
| | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 22. 3. 2011 / 22:28 | |
| | Je to vůbec možný? Ještě navíc takhle pomalu.... |
| |
|
| | | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 22. 3. 2011 / 22:29 | |
| | Taky jsem premyslel nad tim, kolik me delfinek minimalku - to vypadalo, ze by z toho mol vystoupit, odskocit si a jeste to dohnat... )) |
| |
|
| | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 22. 3. 2011 / 21:47 | |
| | | |
|
| | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 22. 3. 2011 / 21:49 | |
| | Když je to fotka z airliners.net, tak si můžeš být na 99% jistej, že to fotomontáž není. |
| |
|
| | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 22. 3. 2011 / 22:40 | |
| | No, tahá čerta za ocas. Podle mne jsou jen dvě možnosti:
1. - chtěl přistát a zapomněl na podvozek. S tím se nedá dělat nic jinýho, než naložit tak rychle, jak to turbína snese, a modlit se... (na videu je docela dobře vidět, jak dudlá v několika decimetrech a turbína se teprve za chvíli rozbíhá - to určitě nebylo naschvál)
2. je to sebevrah, protže, IMHO, takováhle figura nejde vědomě dělat na volnoběhu (!!!) a se zataženym podvozkem (!!!) Vždycky všechny průlety na minimálce jsou v přistávací konfiguraci - a naopak nízko, ale rychle, na výkonu a se zavřeným prádlem.
Podle mne jde o situaci 1. Nejdřív udělal průlet v 10 metrech, na rychlosti se zavřenejma klapkama (video...) a pak chtěl přistát, ale bez podvozku, na poslední chvíli to zachránil - a všichni mysleli, že to bylo naschvál.
Já to jinak nevidím, přátelé... |
| |
|
| | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 22. 3. 2011 / 22:45 | |
| | Taky se mi nechce věřit, že by někdo byl takový pako. |
| |
|
| | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 22. 3. 2011 / 23:26 | |
| | pako nepako, odvahu má a je to určitě Trpaslík , páč tam je vidět jen půlka hlavy. |
| |
|
| | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 23. 3. 2011 / 00:14 | |
| | Tohle už není odvaha. |
| |
|
| | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 23. 3. 2011 / 01:04 | |
| | Uplne zdielam s tebou tvoj nazor.Mal tam volnobeh,plne klapky a cakal na dotyk so zemou,myslim podvozkom,a zistil,ze nic sa nedeje tak tam nalozil a nastastie tam nebol ziadny krtinec,inac by mal ostudu jak svina,pokial by to prezil. Inac zabudnuty podvozok nie je nic neobvykle. V Blave na SIADe nadherne pristatie SU-27 bez podvozku.
Takze zaver moj, ze zabudol na podvozok. Mal tam tak 160 - 150 km/h , rychlost dosadnutia.
Kokot s prepacenim. Aj to,ze lieta s tym zrejme len on a sedacku ma dole.Uplna stupidita.Na delfine sa da sedacka prisposobit vyskovo na tri polohy. Pri takychto picovinkach by si mal dat sedacku hore a nie sa schovavat,aby nic nevidel.
Dalsia vec - bez prilby, to je blazon......dost... |
| |
|
| | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 23. 3. 2011 / 07:14 | |
| | Jo, to jsem si taky všiml, že má jen sluchátka - což je u delfínka neobvyklé. Kdyby tak aspoň měl stylově koženou kuklu. Ale nevěřím, že pokud někdo má na delfína, na ZŠ5 už mu nezbylo... .) |
| |
|
| | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 23. 3. 2011 / 08:00 | |
| | Vy tam studujete kazdou picovinu ale nikdo si nevsiml jedne zasadni veci. A sice toho ze tam ma napis EXPERIMENTAL velkej jak krava!
Takze to neni pako ani blazen ale EXPERIMENTUJE!!! |
| |
|
| | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 23. 3. 2011 / 10:00 | |
| | Konečně na to zase došla řeč. Můžete mi prosím vysvětlit, na co je v delfínku přilba? |
| |
|
| | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 24. 3. 2011 / 08:34 | |
| | Obvykle pri lietani s vystrelovacou sedackou ti prilba pri vystreleni mozno zachrani hlavu,ale tu v tomto delfinku nepredpokladam,ze ma vystrelovaciu sedacku,tak by mu bola naozaj na hovno. Ale trochu mozno pomoze pri identifikacii mrtvoly..... |
| |
|
| | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 23. 3. 2011 / 08:00 | |
| | ... ešte treba dodať, že "božia milosť je niekedy nekonečná". Doktor má pravdu, pilot chcel pristáť. Ja dodávam, "... ak by nebola pomohla milosť božia" - tak sa v miestnej tlači objaví napríklad takýto odstavček: Pilot nevykonal povinné úkony pred pristátím ...
Samozrejme, takmer každý pilot sa po takomto šťastne ukončenom lete riadi klasikom, ktorý odporúčal pre určité, nevysvetliteľné situácie: "... zatloukat, zatloukat, zatloukat ...!..."
Znalec matematiky by konštatoval: Miera bezpečnosti mohla byť na úrovni: 0,000000001 %.
Mne osobne vždy vadilo a aj vadí - ak niekto sedí "utopený" v kabíne lietadla. No comment ! |
| |
|
| | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) mýlite sa všetci 23. 3. 2011 / 10:11 | |
| | Bolo to schválne, našiel som na nete foto z jeho tréningu.... |
| |
|
| | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) mýlite sa všetci 23. 3. 2011 / 10:40 | |
| | ... ešte šťastie, že tráva bola pokosená ...!... |
| |
|
| | | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) mýlite sa všetci 23. 3. 2011 / 10:46 | |
| | Jistě, jinak by ho to lechtalo na kulkách. |
| |
|
| | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) mýlite sa všetci 23. 3. 2011 / 10:41 | |
| | Zdá se mi to, nebo má ty nohy nějak nepřirozeně vykroucený? |
| |
|
| | | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) mýlite sa všetci 23. 3. 2011 / 11:26 | |
| | ..kdybys ty běžel 160km za hodinu a nesl třítunový éro taky bys byl vykroucenej...
|
| |
|
| | | | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) mýlite sa všetci 23. 3. 2011 / 11:29 | |
| | Tak když má na letadlo, tak by si k němu mohl koupit i podvozek nebo chtěl jen ušetřit |
| |
|
| | | | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) mýlite sa všetci 23. 3. 2011 / 11:34 | |
| | | |
|
| | | | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) mýlite sa všetci 23. 3. 2011 / 12:13 | |
| | Tyjo, ono to má prázdný jenom dvě a čtvrt tuny? To je skoro ultralight. |
| |
|
| | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 23. 3. 2011 / 11:07 | |
| | No aspoň,že nezazmatkoval a hned za to netahal (nebo nezatahoval klapky aby odbrzdil )
A ještě v klidu vytáhnul Delfínka nahoru.
Nicméně lítá s tím jako s Hornetem (čti jako prase) že by ego úměrné velikosti?
a Ty brzdící štíty fakt nemá , což hledím.(ale možn má padáček schovanej ve směrovceno flame)
Stejně , je to kráááásný Éro a vo tom to je. |
| |
|
| | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 23. 3. 2011 / 11:16 | |
| | | |
|
| | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 23. 3. 2011 / 14:21 | |
| | Ale zrovna ten spornej manévr tam nejni....
To dandee:
Jinak z jiných fotek se mi zdá, že ta sedačka je už až úplně nahoře... (podle záhlavníku) - nebo se mejlím? Asi to bude fakt nějakej 100-centimetrovej skůtr, ten pilot... |
| |
|
| | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 23. 3. 2011 / 20:39 | |
| | Souhrn:Buď je blbej a nebo statečnej |
| |
|
| | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) 23. 3. 2011 / 08:32 | |
| | ekranoplan...
|
| |
|
| | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) Vyšetřovací zpráva !!! 23. 3. 2011 / 11:24 | |
| | Po vyslechnutí všech přihlížejících a prozkoumání veškeré dokumentace došla komise k závěru. Na jedné rozostřené fotografii se našlo vysvětlení. Tento letoun během přistávacího manévru s vytaženým podvozkem, zavadil o lopatku probíhajícho krtečka, tím si urazil celé soukolí a následně dosedl tzv. na břicho. Na další fotografii je zachycen krtek, který setrvačností narazil do stojího zaparkovaného dodávkového vozu stojícího opodál. Tuto fotografii, nelze ovšem z důvodu drastického dopadu krtka zveřejnit. |
| |
|
| | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) Vyšetřovací zpráva !!! 23. 3. 2011 / 11:28 | |
| | Tak ten už se do kosmu nepodívá |
| |
|
| | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) Vyšetřovací zpráva !!! 23. 3. 2011 / 12:54 | |
| | Ale jo, ten přežije všechno. Vždyť víš jak ho lovil zahradník - vodou, lopatou, jedem.... |
| |
|
| | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) Vyšetřovací zpráva !!! 23. 3. 2011 / 14:53 | |
| | máš recht. Krtek přežije vše |
| |
|
| | | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) Vyšetřovací zpráva !!! 23. 3. 2011 / 17:22 | |
| | přesně, Chuck Norris je oproti němu vetchej, starej šušinka. (hm a co mam povídat já)
Krťa je holt frajer |
| |
|
| | | | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) Vyšetřovací zpráva !!! 23. 3. 2011 / 21:52 | |
| | Ale pozor krteček nepřežije vše, hlavně útok motiky mého taty |
| |
|
| | | | | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) Vyšetřovací zpráva !!! 23. 3. 2011 / 22:02 | |
| | Moti cóó? |
| |
|
| | | | | | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) Vyšetřovací zpráva !!! 23. 3. 2011 / 22:07 | |
| | Asi je ozralej jak motykaaa |
| |
|
| | | | | | | | | | | THIS is lowpass... (L-29 Delfín) Vyšetřovací zpráva !!! 23. 3. 2011 / 22:09 | |
| | | |
|
| | | Další "trable" Delfína z Argentiny 10. 10. 2011 / 21:02 | |
| | | |
|
| | | | Další "trable" Delfína z Argentiny 10. 10. 2011 / 22:04 | |
| | After loosing canopy, s tim se neda letet? |
| |
|
|