| | | "blikající textury" 18. 3. 2011 / 09:41 | |
| | Prosím poraďte. Jakoby mi problikávaly textury, mip mapping mám na 4 a dělá to pořád,
na LKPR je to OK ale zbytek už je horší.
Mám FS2004 a Mobile Intel(R) 965 Express Chipset Family |
| |
|
| | | "blikající textury" 18. 3. 2011 / 09:59 | |
| | | |
|
| | | | "blikající textury" 18. 3. 2011 / 10:03 | |
| | Např. stojím na dráze a textury rwy se začnou "promíchávat" se zemí hejbe se to a je to hnusný |
| |
|
| | | | | "blikající textury" 18. 3. 2011 / 10:07 | |
| | Zkontroluj nastavení "terrain mesh complexity" a "scenery complexity". Čím nižší hodnoty tam budeš mít, tím víc takových "suprefektů" bude Fska dělat. |
| |
|
| | | | | | "blikající textury" 18. 3. 2011 / 10:19 | |
| | | |
|
| | | | | | "blikající textury" 18. 3. 2011 / 10:19 | |
| | Moc to nepomohlo Ale dělá to většinou u placených scenérek .. i když občas sem tam nějaká freewarova taky .. |
| |
|
| | | | | | | "blikající textury" 18. 3. 2011 / 10:20 | |
| | Jo contrails pro tam mám Zkusím a napíšu |
| |
|
| | | | | | | | "blikající textury" 18. 3. 2011 / 11:12 | |
| | Pomohlo, díky jen na jednom letišti to pořád dělá.. ale to dělalo i předtím než sem nainstaloval contrails pro(LPMA) |
| |
|
|