|  |  | DanubeWings s vlastným B737-Od 1.4 13. 3. 2011 / 21:02 | |
|  | | |
|
 |  |  | DanubeWings s vlastným B737-Od 1.4 13. 3. 2011 / 21:07 | |
|  | uz je aj repaint na avsime |
| |
|
 |  |  |  | DanubeWings s vlastným B737-Od 1.4 13. 3. 2011 / 21:08 | |
|  | Repaint je na internete už dlho Pamätám si že ho robil Kendy ešte dávno  |
| |
|
 |  |  |  |  | DanubeWings s vlastným B737-Od 1.4 13. 3. 2011 / 21:09 | |
|  | to nerobil kendy iba ho mal na stranke  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | DanubeWings s vlastným B737-Od 1.4 13. 3. 2011 / 21:12 | |
|  | Tak potom sorry, myslel som si že ho Kendy robil  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | DanubeWings s vlastným B737-Od 1.4 13. 3. 2011 / 21:24 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | DanubeWings s vlastným B737-Od 1.4 13. 3. 2011 / 22:51 | |
|  | Ja jeste pripomenu, ze ten repaint, ktery delal Mino "uz davno" je fiktivni repaint OM-VRR, ktery se od skutecneho OM-VRD lisi, treba v tom, ze ma na sobe adresu .com a nema TLD na velkem napisu DW. Mino ovsem nastartoval Photoshop a za par dni uz jsme meli i upravenou verzi podle realu VRD. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | DanubeWings s vlastným B737-Od 1.4 13. 3. 2011 / 22:52 | |
|  | Mino tu fuktivnu uz davno prerobil kukni poriadne Kendyho web  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | DanubeWings s vlastným B737-Od 1.4 13. 3. 2011 / 22:54 | |
|  | Cemu nerozumite na slovech "Mino ovsem nastartoval Photoshop a za par dni uz jsme meli i upravenou verzi podle realu VRD." kolego?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | DanubeWings s vlastným B737-Od 1.4 13. 3. 2011 / 22:55 | |
|  | brem spat blbo som si to precital, pardon  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | DanubeWings s vlastným B737-Od 1.4 15. 3. 2011 / 07:57 | |
|  | krasa krasa, skoda ze ty jeho painty nedela i na 50N modely  |
| |
|
 |  |  | DanubeWings s vlastným B737-Od 1.4 13. 3. 2011 / 22:28 | |
|  | Předloni létal slovenské chartery Seagle, loni CCA Slovakia a letos Danube. Kdopak to bude příští sezónu? A to pomíjí Air Slovakia nebo Slovenské Aerolinie...
Nechci je podeňovat, ale takové pidifirmy s jedním letadlem této velikosti jsou předem odsouzeny k zániku, protože jakýkoliv technický výpadek jediného letadla způsobuje velká zpoždění a finanční ztráty za pronájem naáhradního letadla. Osobně bych si nekoupil zájezd od cestovky využívající takového dopravce. To je nejlepší cesta, jak strávit část dovolené čekáním na náhradní stroj.
|
| |
|
 |  |  |  | DanubeWings s vlastným B737-Od 1.4 13. 3. 2011 / 22:53 | |
|  | Tak co bys udelal mit na vyber seagle nebo air slovakia? 
Chartery ovsem na rozdil od zejmena CGL a do urcite miry taky SVK a SLL nejsou core businessem Danube Wings, spis jen vyplnenim leta pro toto letadlo (jez ma na jare litat MS v hokeji a pak od podzimu pravidelky) |
| |
|
 |  |  |  | DanubeWings s vlastným B737-Od 1.4 13. 3. 2011 / 22:55 | |
|  | Ja si myslím že každá firma sa musí niako rozvíjať. Tak ako to bolo so skyeurope, začali s malými ebraermi a potom nakupovali postupne stroje. Najväčšia chyba bola asi kúpa 16 (neviem či ich bolo naozaj 16) nových NG-čiek.
Uvidíme ako to dopadne s DW |
| |
|
 |  |  |  |  | DanubeWings s vlastným B737-Od 1.4 14. 3. 2011 / 11:06 | |
|  | No, Luděk tím chtěl spíš říct, že to ani není tak o rozvoji (to je chválihodné), jako spíš o tom jednom kusu. Sám si velmi užil minulý rok díky CCA - a to měly dvě éra pokud se nemýlím.
Jde o to, že když se ti mašina po..., nemáš ji čím nahradit. Což se stalo min. rok CCA a ani ta druhá mašina nepomohla. Prostě ve chvíli, kdy měla být už ze dvou rotací zpět, byla teprve na odletu do té první destinace. Bratránek tuhle situaci zažil a místo slibovaného času odletu 13:00 měl odlet až v 01:00 druhý den. Z čehož samozřejmě vyplývá spousta a spousta problémů - pracovní dobou osádek počínaje až po penále od cestovek, nehledě na to, kolik stojí vlastní opravy těchto mašin, které jsou vlastně přes léto v nepřetržitém zápřahu.
A je ti asi jasný, že pokud má cestovka megaproblémy s odlety a není to ojediný problém (lidé si špatnosti řeknou velmi rychle), tak si u nich dovču příští rok nikdo nekoupí. Takže si už ani neobjednáš znovu dopravu u těchto leteckých společností, což má za následek, že nemáš letadlo vytížené a je ztrátové. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | DanubeWings s vlastným B737-Od 1.4 14. 3. 2011 / 19:38 | |
|  | Díky za upřesnění, to přesně jsem chtěl říct. Tedy jeden malý problém (technický nebo jen přetížení letových tras) se kumuluje a snadno naroste ve zpoždění v řádu i desítek hodin. A to způsobí nedůvěru turistů v cestovku a následně nedůvěru cestovky v leteckou společnost. A to vše rovná se další nevyhmutelný krach. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | DanubeWings s vlastným B737-Od 1.4 14. 3. 2011 / 22:31 | |
|  | To je pravda. Ale doteraz mali dve lietadla, teraz budú mať tri. Tak si myslím že keď to stíhali doteraz (síce aj s prenajatými lietadlami) môžu to stíhať aj teraz.
Meškanie to tiež nie je priemné , ale zas sa vrátim k skyeuropu. Vždy keď som snimi letel, tak vždy bolo meškanie minimálne 2 hodiny. Najvačšie som mal až 6 hodinové...Ale tie lietadla boli vždy plné. Čiže si myslím že zákaznikov to neodradí . Pretože Slováci niesu takí aby hľadali luxus. Ide im hlavne o cenu a tie DW majú dobré. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | DanubeWings s vlastným B737-Od 1.4 15. 3. 2011 / 08:42 | |
|  | Ale odradí, vždyť se podívej, kde jsou SkyEurope Ty zpoždění byly hlavně v poslední fázi, když jim začaly ubývat letadla. A cestujícím nezbylo nic jiného, než čekat, protože měli letenky už zaplacené. Kdyby takovým způsobem létali dřív, skončili by už dávno. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | DanubeWings s vlastným B737-Od 1.4 15. 3. 2011 / 08:58 | |
|  | Ty píšeš, že mají teď 3 letadla. Ale já jsem psal, že mají jedno letadlo této velikosti (737). To že maji ještě ATR na tom nic nemění, protože jím nemůžou tu 737 při poruše nahradit. Vždyť mají ani ne poloviční kapacitu a letí skoro o polovinu pomaleji. Dávám jim jednu sezónu, než krachnou Takto se v dnešní konkurenci lítat nedá. Aerolinky se naopak spojují a oni si myslí, že se vypracují mezi ně s jedním letadlem  |
| |
|
 |  |  |  | DanubeWings s vlastným B737-Od 1.4 13. 3. 2011 / 22:58 | |
|  | už by to mohli nechat všechno TVS  |
| |
|
|