TAkže já bych to celé cos tu napsal uvedl na pravou míru:
První byly L410A. Ty byly osazené motorem PT6A-27. 3 byly vybaveny čtyřlistými vrtulemi Hartzell, verze AB.
Verze AF, fotogrametrická, vycházející z L410A byla jen jedna, konkrétně výrobní číslo 740303.
Dále pak vznikly L410M. Ty už byly poháněny motory Walter M-601A a vrtulemi Avia V-508.
Verze L410MA- motor walter M-601B.
L-410MU je verze M, při generálkách v letech 84-86 byla částečně upravena některými prvky z UVP, které se v tu dobu už sériově dělalo. Jednalo se o autofeather, ABC, vsřik vody, ABS atd...
Co se týče délky trupů A s porovnáním s UVP a dalšími, nelze okem poznat, jedbná se o 87mm. Nicméně změnilo se rozpětí o dva metry a hlavně se zvýšila prádná hmotnost, čímž výrazně klesla užitečná...
Dalším znakem je mírně vzepjatá stabilka s výškovkou, L-410A, M ji měly vodorovnou.
jen na okraj, nic jako UVP-T nidky neexistovalo, letoun e značil jako L-410T. Je to UVPčko s posuvnými zadními dveřmi pro výsadky.
Verze MA je v podstatě jen jedno letadlo, OK-DZA, v.č. 730207.
|
|