| | | Ifly - výstraha Cabin altitude 7. 3. 2011 / 23:01 | |
| | Zdravím všichni,
nevím si rady s touto výstrahou. Vyskytne se za letu vždy kolem výšky 20000 ft. Je to zřejmě něco s tlakováním, ale nepřišel jsem na to co.
Mohli by jste poradit? Přikládám screen.
Děkuji |
| |
|
| | | Ifly - výstraha Cabin altitude 7. 3. 2011 / 23:04 | |
| | To je při stoupání? Všecko se zdá být v pořádku, jen je zvláštní to kabinový vário, 1000fpm dolů... |
| |
|
| | | | Ifly - výstraha Cabin altitude 7. 3. 2011 / 23:08 | |
| | | |
|
| | | | | Ifly - výstraha Cabin altitude 7. 3. 2011 / 23:20 | |
| | Já hlavně nevidím důvod pro Cabin Altitude Warning, kabinová výška je pod 10 000ft. Z pohledu funkce přetlakování na skutečném letadle ja tam však několik abnormalit - ve FL200 není normální mít kabinovou výšku 9000ft. I na dostupu je to kolem 8000. Zároveň není normální mít kabinové vário 1000fpm dolů, nota bene při stoupání.
Na druhou stranu, sice je to nenormální, ale vazba mezi polohou outflow valve (je téměř zavřený) a váriem, kabinovou výškou a diff.pressure je správná. Tzn. stát se mi to ve skutečném letadle, budu hledat problém ve funkci automatického přetlakování a zkusil bych ALTN (záložní, ve skutečnosti identický s hlavním, a vzájemně se při jednotlivých letech střídají). Takže pokud se to nesnaží simulovat závadu, bude asi problém v programu |
| |
|
| | | | Ifly - výstraha Cabin altitude 7. 3. 2011 / 23:19 | |
| | Nemůže to být přiliš velký differencial pressure? |
| |
|
| | | | | Ifly - výstraha Cabin altitude 7. 3. 2011 / 23:22 | |
| | 5,5 PSI je hluboko pod limitem. Navíc Cabin Altitude Warning reaguje jen na kabinovou výšku. Při překročení Diff Pressure se začnou samy otevírat Relief Valve |
| |
|
| | | | | | Ifly - výstraha Cabin altitude 8. 3. 2011 / 09:41 | |
| | Ajo, já jsem blb, ten diff. press. je přímo na tom budíku (velká rafika)... původně mě napadlo, "co kdyby velký rozdíl mezi malou a velkou rafikou" |
| |
|
| | | Ifly - výstraha Cabin altitude 7. 3. 2011 / 23:37 | |
| | A nevěděli by jste co kde nastavit, vyzkoušet, aby se to nestávalo. Je třeba ohledně tohoto zadávat něci i do CDU.
Jinak na overhead jsem zkoušel snad už všechno. |
| |
|
| | | | Ifly - výstraha Cabin altitude 8. 3. 2011 / 06:05 | |
| | Mas SP1 rev.3? Mam s ni uz hodne letu a nikdy sem cabin alt. horn nemel. |
| |
|
| | | | | Ifly - výstraha Cabin altitude 8. 3. 2011 / 09:13 | |
| | SP1 rev.3 mám nainstalovaný.
Mě to dělá pokaždé a myslím, že chyba je někde ve mě, ale bohužel nevím kde.
Můžete mi prosím někdo objasnit jak a kde se správně nastavuje a kontroluje nastavení tlaku v kabině. Nějak v tom plavu.
Díky |
| |
|
| | | | Ifly - výstraha Cabin altitude 8. 3. 2011 / 09:27 | |
| | Do MCDU se nezadává ohledně přetlaku nic. Na overhead panelu máš všechno správně. Ašíbka bude jinde |
| |
|
| | | Ifly - výstraha Cabin altitude 8. 3. 2011 / 09:32 | |
| | Podľa obrázku to vidím takto. Skús zapnúť Trim air. Isolation valve z polohy On do AUTO(do strednej polohy), a zapnúť Windows heat. |
| |
|
| | | | Ifly - výstraha Cabin altitude 8. 3. 2011 / 09:45 | |
| | Ani jedno by však v reále nemělo mít na funkci přetlakování vliv |
| |
|
| | | | | Ifly - výstraha Cabin altitude 8. 3. 2011 / 09:49 | |
| | Nech chlap vyskúša. Všetky možnosti nech využije, aby nemusel zbytočne preinštalovaváť addon. |
| |
|
| | | | Ifly - výstraha Cabin altitude 8. 3. 2011 / 09:46 | |
| | A ne že by to s tím nějak souviselo, ale tři přepínače teploty v kabině na AUTO, aby pasažérům nebyla ziminka... |
| |
|
| | | | | Ifly - výstraha Cabin altitude 8. 3. 2011 / 09:50 | |
| | No, ale kdyz jim bude krapet zima, zase nebudou blejt v alejich... ;o) |
| |
|
| | | Ifly - výstraha Cabin altitude 8. 3. 2011 / 09:59 | |
| | Ted mne napadlo...zkus tohle: po startu motoru, jakmile vypnes APU bleed (a mas pripnuty ENGINE bleed), resetni packy - dej je do OFF, a pak zase AUTO. Pokud to nedelas, muze to byt timhle. |
| |
|
| | | | Ifly - výstraha Cabin altitude 8. 3. 2011 / 10:47 | |
| | Už je to v pořádku.
Bylo to tím.
Děkuji všem |
| |
|
| | | | | Ifly - výstraha Cabin altitude 8. 3. 2011 / 11:18 | |
| | Super. A jeste jedna vec co tam vidim...isolation valve by melo za normalni situace v letu byt na AUTO. |
| |
|
|