| | | Nehoda OK-BYD 4. 3. 2011 / 13:02 | |
| | | |
|
| | | Nehoda OK-BYD 4. 3. 2011 / 13:10 | |
| | Ze on si nevypnul crash v Reality Settings? |
| |
|
| | | | Nehoda OK-BYD 4. 3. 2011 / 13:38 | |
| | | |
|
| | | | Nehoda OK-BYD 4. 3. 2011 / 13:52 | |
| | Takhle pristavam v x-plane bezne. |
| |
|
| | | | | Nehoda OK-BYD 4. 3. 2011 / 14:04 | |
| | To je ono - trefils to na hlavicku - on lital v XPL a tam neni nastaveni Reality Settings, ze? ;o) |
| |
|
| | | | | | Nehoda OK-BYD 4. 3. 2011 / 16:15 | |
| | Já umím takhle přistávat v XPL i s vypnutým reality settings
Rozdíl je jen v tom, že se zapnutým to spadne hned, s vypnutým až za chvilku.
Vždycky když vidím v nějakém filmu vrtulník přistávat z visu tak si říkám, že nezná XPLANE |
| |
|
| | | | | | | Nehoda OK-BYD 4. 3. 2011 / 16:38 | |
| |
No, v kazdym pripade Ti povim, ze to je pekna svine infekcni, tenhleten iksplejn...
Aby z toho nebyla epidemije - kdybych byl od Zlina, tak Ti reknu, ze jo to mozna horsi nez Sarka... ;o) |
| |
|
| | | Nehoda OK-BYD 4. 3. 2011 / 14:40 | |
| | jej, jeste za dob PCR na K6 tam zrovna -BYD byl nejcasteji...tak aspon, ze to nedopadlo hur |
| |
|
| | | Nehoda OK-BYD 4. 3. 2011 / 15:24 | |
| | kolikrát jsem ho na praxi "vypravil" k letu je na odpis tak policajti se chtěli zbavit Áčka tak přišli o Déčko. Do Slaného se lítalo na výcviky nouzovejch postupů |
| |
|
| | | Nehoda OK-BYD 4. 3. 2011 / 21:37 | |
| | | |
|
| | | Nehoda OK-BYD 5. 3. 2011 / 14:35 | |
| | | |
|
| | | | Nehoda OK-BYD 5. 3. 2011 / 14:42 | |
| | Ti sikulove to nemeli pojisteny? To zas nekdo chtel usetrit... |
| |
|
| | | | | Nehoda OK-BYD 5. 3. 2011 / 15:09 | |
| | FFF taky není pojištěný, nevyplatí se to. Zeptej se v pojišťovně na cenu a podmínky pro policejní vrtulník... |
| |
|
| | | | | | Nehoda OK-BYD 5. 3. 2011 / 15:39 | |
| | FFF nemá, F-AIR pro změnu má. Takže zas asi tak úplně nevýhodný to nebude . Pro koncovýho zákazníka je cena na letadle stejná - u FFF zaplatí do fondu oprav, u F-Airu ma zas povinný pojištění spoluúčasti (cca stejná částka o pár drobných). U FFF když rozbiju éro, tak zaplatím ze svýho 50, u F-Airu je to 25 nebo 20 (nemám ten papír u sebe).
Takže minimálně u ULL v provedení FFF a F-Airu je to vcelku jedno, jakou cestou to uděláš.
Jo, fakt netuším, kolik může být havarijka na helipotvoru za 130 mega peněz ... Nepojišťoval tu někdo už vrtulníka srovnatelné ceny? |
| |
|
| | | | | | | Nehoda OK-BYD 5. 3. 2011 / 18:37 | |
| | tady nejde o cenu, ta je v pohodě, ale o použití a šanci, že o něho při nějakém zásahu přijdeš,... |
| |
|
| | | | | | | | Nehoda OK-BYD 5. 3. 2011 / 21:25 | |
| | Ale tak jasně, že jde i o cenu... |
| |
|
| | | | | | | Nehoda OK-BYD 5. 3. 2011 / 18:59 | |
| | mno FFF už má jednu za sebou jednoho kozla - skoro totálku MRK - a tuším že se Slavií se soudili docela dlouho... |
| |
|
| | | | | | Nehoda OK-BYD 5. 3. 2011 / 18:35 | |
| | Ty jo, už vidím ty pojistné podmínky,...
Plnění se neuplatňuje při zásahu ozbrojených složek, při havárii způsobené kulkou, či jinýmcizím předmětem,... atd
to je to samý, proč armáda taky nemá pojištěný letadla, prostě by to byla taková palba, že by za to koupili několik nových letadel,... |
| |
|
| | | Nehoda OK-BYD 5. 3. 2011 / 23:30 | |
| | Ty vole! To je drahý školný!
Je to totálka, nebo to opravěj? |
| |
|
| | | | Nehoda OK-BYD 6. 3. 2011 / 00:52 | |
| | | |
|
| | | | | Nehoda OK-BYD 6. 3. 2011 / 11:16 | |
| | OOOPS |
| |
|
| | | | | Nehoda OK-BYD 6. 3. 2011 / 18:04 | |
| | ahoj,je to velká škoda..je to nádhera když něco takového letí kolem....má nádherný zvuk. Nezdá se mi že by to byla totálka, je sice pravda že je poničenej dost ale pokud se nehnul základní skelet tak myslím že ač to jednoduché nebude tak si ještě zalétá. ale je to jen můj názor |
| |
|
| | | | | | Nehoda OK-BYD 6. 3. 2011 / 20:42 | |
| | Já myslím, že tam budou na fotce neviditelné poškození i v draku. Každopádně, kdyby toto ještě pustili do vzduchu, byl by to hodně velký risk nemluvě o tom, kdo by chtěl dobrovolně letět ve "slepované helikoptéře". |
| |
|
| | | | | | | Nehoda OK-BYD 6. 3. 2011 / 21:47 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Nehoda OK-BYD 8. 3. 2011 / 11:10 | |
| | Co je s BYA? Furt ten motor? |
| |
|
| | | | | | | | | Nehoda OK-BYD 8. 3. 2011 / 22:01 | |
| | furt něco |
| |
|
| | | | | | | Nehoda OK-BYD 11. 3. 2011 / 14:33 | |
| | je to kompozit, ten se dá docela dobře opravit,... |
| |
|
| | | | | | | | Nehoda OK-BYD 11. 3. 2011 / 14:55 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | Nehoda OK-BYD 13. 3. 2011 / 12:46 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Nehoda OK-BYD 13. 3. 2011 / 18:49 | |
| | Nooo, hele, já ti nevím... Mě opravovali kompozice mnohokrát, ale nikdy to moc dobře nedopadlo, jestli mi rozumíš... |
| |
|
| | | | | | | | | Nehoda OK-BYD 13. 3. 2011 / 19:59 | |
| | Karlíku, kamaráde, v tvým věku nemůže být zlomený ocas zas takový problém, ne? |
| |
|
| | | Nehoda OK-BYD 6. 3. 2011 / 07:41 | |
| | Jsem měl pocit, že k Policii se na vrtulníky dostane jedině člověk, co už má v praxi nalítáno opravdu hodně. Nečekal bych, že s tím třískne jak řezník játrama o stůl Škoda vrtulníku |
| |
|
| | | | Nehoda OK-BYD 6. 3. 2011 / 09:18 | |
| | Ne, k policii s praxi jit nemusis. Je to vyhodou ale ne podminkou. |
| |
|
| | | | Nehoda OK-BYD 6. 3. 2011 / 09:38 | |
| | Policie vezme i lidi zcela bez jakékoli letecké praxe. Sám výcvik trvá pak dost dlouho. Naučit se základní ovládání vrtulníku tvoří pak jen zcela zanedbatelnou část. A, že se někdy nepovede přistání, to se zkrátka může stát každýmu. Ono to je u vrtulníku trochu složitější, nežli s Cessnou nebo ultralightem. |
| |
|
| | | | Nehoda OK-BYD 6. 3. 2011 / 10:29 | |
| | Kdyby tě to zajímalo, tak s tim švihnul ředitel Panenka (prej) tak mu jdi říct, že je to amatér co neumí lítat údajně to byla technická závada |
| |
|
| | | | | Nehoda OK-BYD 6. 3. 2011 / 11:18 | |
| | Přesně tak bylo to ze žákem během výcviku NVG. |
| |
|
| | | | | | Nehoda OK-BYD 6. 3. 2011 / 16:56 | |
| | no na planes psali i jména osádky a jako žák mi ani jeden z nich nepřipadal |
| |
|
| | | | | | | Nehoda OK-BYD 6. 3. 2011 / 18:12 | |
| | Při výcviku je vždy jeden z osádky instruktor a jeden žák na věku nezáleží |
| |
|
| | | | | | | | Nehoda OK-BYD 6. 3. 2011 / 18:39 | |
| | Takhle razantně bych si to nedovolil tvrdit. Záleží na tom, z jakého hlediska se na to díváš. Já jsem kupříkladu až relativně nedávno zjistil, že na pojem VÝCVIK existují minimálně tři hlediska: leteckého úřadu, pojišťovny, a veřejnosti, byť tzv. odborné. Rozdíly jsou v tom naprosto zásadní. Navíc, pokud mě jako vycvičeného letce někdo přezkušuje a je jedno na čem, statut žáka nemám
|
| |
|
| | | | | | | | | Nehoda OK-BYD 6. 3. 2011 / 19:14 | |
| | Ja bych přidal ještě jeden výcvik... Z hlediska handlingu |
| |
|
| | | | | | | | | | Nehoda OK-BYD 6. 3. 2011 / 23:44 | |
| | Zvlášť když se na "výcviku" domluví tři pérákisti najednou |
| |
|
| | | | | | | | | | | Nehoda OK-BYD 6. 3. 2011 / 23:52 | |
| | No a nevykoupíme to za cenu šrotu a neposadíme to na FSX??? |
| |
|
| | | | | | | | | | | Nehoda OK-BYD 7. 3. 2011 / 00:41 | |
| | Když jsem dneska v poledne volal na LKKV, že tam poletím vycvikáč, tak reakce v telefonu byla "další? jste si tu dneska dali dostaveníčko?" |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Nehoda OK-BYD 7. 3. 2011 / 01:04 | |
| | No jéje |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Nehoda OK-BYD 7. 3. 2011 / 11:50 | |
| | Za chvilku se to tady bude muset přejmenovat na Flightreal, jak už tuhle někdo navrhoval |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Nehoda OK-BYD 8. 3. 2011 / 09:51 | |
| | Myslím, že to by pak několik "reálných" internetových portálů muselo polknout nasucho |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Nehoda OK-BYD 8. 3. 2011 / 09:52 | |
| | Myslíš, že by pak všichni začali nadavát, jak si JM mastí počítadlo? ;o) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Nehoda OK-BYD 8. 3. 2011 / 10:00 | |
| | Spíš, že se jim takhle velkou skupinu živě přispívajících letců nepodařilo přitáhnout |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Nehoda OK-BYD 8. 3. 2011 / 10:07 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Nehoda OK-BYD 8. 3. 2011 / 10:54 | |
| | To by nedohnali ani technikou zvanou: samopřispívání! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Nehoda OK-BYD 8. 3. 2011 / 12:20 | |
| | To říkám furt, technologie baobabů a topicreepingu je zatím ve světě nedoceněná. |
| |
|
| | | | | Nehoda OK-BYD 6. 3. 2011 / 16:19 | |
| | Víš, co přesněji to mělo být ? Myslel jsem, že u dvoumotorových strojů nějaká závada nezpůsobí, že to spadne jako hruška... :-/ |
| |
|
| | | | | | Nehoda OK-BYD 6. 3. 2011 / 18:55 | |
| | Konkrétní info zatim nemam, ale u dvoumotorovýho stroje se ti nic nestane jsi-li 120 m nad zemí, když ti vyhodí motor v týhle vejšce tak se zhoupneš a sedneš. Jsi-li níž tak se zhoupneš úplně stejně tzn. zaryješ čenich pod zem koukni na nouzový postupy CAT II někde na netu jistě budou |
| |
|
| | | | | | | Nehoda OK-BYD 6. 3. 2011 / 21:29 | |
| | Asi mas na spis mysli CAT A certifikaci vrtulniku. O vykonostnich kategoriich (A,B) a tridach (1,2,3) se pise v JAR-OPS3 Subpart F,G,H a I.
Tech 120 m neni uplne pravda. Zalezi to na vice faktorech.
Pri provozovani vrtulniku v 1. performance class by mel byt vrtulnik po vysazeni kriticke pohonne jednotky schopech pristat (pokud se to stane pred dosazenim TDP=take-off decision point) a nebo odletet (pokud se to stane po dosazeni TDP).
A takhle to dokaze simulovat X-Plane :
http://forums.x-plane.org/index.php?showtopic=48605 |
| |
|
| | | | | | | | Nehoda OK-BYD 6. 3. 2011 / 21:48 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Nehoda OK-BYD 7. 3. 2011 / 10:50 | |
| | No jasně že CAT A nevim na co jsem myslel |
| |
|
| | | | | | | | | Nehoda OK-BYD 8. 3. 2011 / 13:41 | |
| | Ještě jedna technická : ECčko hádám patří do 1. performance class, ne ? |
| |
|
| | | Nehoda OK-BYD 9. 3. 2011 / 23:40 | |
| | | |
|
| | | | Nehoda OK-BYD 10. 3. 2011 / 01:39 | |
| | No co... JE TO LETEC!!! |
| |
|
| | | | | Nehoda OK-BYD 10. 3. 2011 / 08:04 | |
| | Asi mu řekli že to EC-čko bude splácet z důchodu tak se šel ožrat |
| |
|
| | | | Nehoda OK-BYD 11. 3. 2011 / 14:03 | |
| | Nějak nevím, proč ty antismajlíky.
Myslím, že nejde o BYD a policejní letku atd. - pokud je někde nějaký velitel ozbrojené složky, který řídí pod (silným)ú vlivem návykové látky, je to prostě obecně průser - a je jedno, jestli je to velitel zásahovky nebo pilot. Já to ale vidím (možná přhnaně, ale tak to cítím) v jiném směru - ne že ho chytli, ale že velitele (pilota atd.) dělá člověk, pro kterého není problém sednout za volant pod vlivem. Já bych takového podřízeného (ani nadřízeného) nechtěl.
Samozřejěm neznáme detaily a dohadujem se jen dle informací od pisálků, kdoví, co a jak všechno bylo - nebylo. Uvidíjme... (možná...) |
| |
|
| | | | | Nehoda OK-BYD 11. 3. 2011 / 14:49 | |
| | No ono je to celé nějaké divné.Né že ho chytili,ale že to byla inspekce kde se vzala tu se vzala na Libuši.Třeba někdo potřebuje aby byl odejit |
| |
|
| | | | | | Nehoda OK-BYD 11. 3. 2011 / 14:53 | |
| | Myslim, ze je to v podstate jedno. Kdybych videl zlityho ridice jak seda do auta a ridi, tak ty policajty zavolam taky. |
| |
|
| | | | | | | Nehoda OK-BYD 11. 3. 2011 / 15:11 | |
| | Ale jo v tom s Tebou naprosto souhlasím.Otázka je jestli byl opravdu zlitej nebo měl jedno pivo.
A tato informace mě nějak unikla. |
| |
|
| | | | | | | | Nehoda OK-BYD 11. 3. 2011 / 15:22 | |
| | No, psali, že byl dost pod vobraz. V jiném mediu jsem zaregistroval 2,5 promile. Jedno pivo by ani smysluplne nenaměřili. |
| |
|
| | | | | | | | Nehoda OK-BYD 11. 3. 2011 / 15:33 | |
| | I kdyby mel jedno pivo a vedome s tim sednul do auta, tak ho to neomlouva... |
| |
|
| | | | | | | | | Nehoda OK-BYD 11. 3. 2011 / 16:18 | |
| | že by se tak rychle našel obětní beránek? |
| |
|
| | | | | | | | | | Nehoda OK-BYD 11. 3. 2011 / 16:32 | |
| | Nevim Kendy jestli odpovidas na muj post, ale pokud si dam pivo a vedome sednu do auta, pak delam kravinu. To nema nic spolecnyho s tim, jestli jsem velitel nebo ne.
At nevyprovokuju nejaky baobab - ano, sednul bych si do auta s jednim pivem, pokud bych vedel, ze musim odvezt nekoho do spitalu a sanitka neprijede. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Nehoda OK-BYD 11. 3. 2011 / 16:51 | |
| | Nee,já nenarážím přímo na tebe. S tím alkoholem máš naprostou pravdu,zachoval bych se stejně tak jako každý normální...já spíš komentoval tu prazvláštní náhodu souvislostí jestli mi jako rozumíš. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Nehoda OK-BYD 11. 3. 2011 / 17:21 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | Nehoda OK-BYD 11. 3. 2011 / 16:58 | |
| | K tomu jednomu pivu a jízdě do špitálu, myslím že existuje v zákoně ??? ??? vyjímka, která přesně definuje tuto jízdu za této situace. Cca. před 1rokem jsem něco podobného musel řešit, kdy jsem byl po jedné skleničce vína a vezl jsem kamaráda s rozraženým obličejem do nemocnice. Doma jsem si pak právě tuto vyjímku študoval... Znalejší jistě opraví |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Nehoda OK-BYD 11. 3. 2011 / 17:10 | |
| | Tak to je kapku jiný případ. to pak můžeš i s víc. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Nehoda OK-BYD 11. 3. 2011 / 18:52 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | Nehoda OK-BYD 12. 3. 2011 / 10:43 | |
| | Ano, je to tak. Můžeš řídit auto pod vlivem alkoholu pokud vezeš někoho do nemocnice (musí jít ale o stav bezprostředně ohrožující zdraví, nebo např. rodící manželka atd., ne odvoz tchýně na kontrolu u očního). Pozor ale na jednu věc - jakmile přivezeš v tomto stavu dotyčného do nemocnice, už nesmíš dál řídit, protože v tu chvíli už nejednáš ve stavu nouze. Na to se dost často zapomíná a policajti jsou v tomto nekompromisní. Takže do nemocnice pod vlivem ano, zpátky už pěšky. |
| |
|
| | | | | | Nehoda OK-BYD 11. 3. 2011 / 18:47 | |
| | Taky mně tam ta pasáž o zadržení inspekcí zaujala.
Spíš se kloním k tomu, že ta (obyčejná) policejní hlídka přivolala detektivy z inspekce po zjištění, o koho se jedná. Ale samozřejmě jsem u toho nebyl. |
| |
|
| | | | | | | Nehoda OK-BYD 11. 3. 2011 / 19:11 | |
| | JJ přesně tak.Určitě nechci obhajovat nikoho kdo jezdí nalitej,ale je překvapující co se jednomu člověku přihodí zničehonic během pár dnů že? |
| |
|
| | | | | | | | Nehoda OK-BYD 13. 3. 2011 / 10:04 | |
| | Spíš to vidím na takový memento, jak člověk, kterej pomáhal vybudovat fungující policejní vrtulníkovou letku, pomáhal zachránit spoustu lidí, kterej mohl za pár let odejít vzpřímeně do důchodu jako jeden z toho mála lidí, za kterým v letectví zůstala nějaká smysluplná práce, si to takhle během jednoho týdně všechno zničí. Z tohohle si v sobě ponese šrám jak Lovosice. Jedna chyba a jedno selhání, přitom to druhé "alkoholové" je daleko horší. Přiznám se, že mi to je po lidský i letecký stránce strašně líto. Ale budiž to varováním |
| |
|
| | | | | | | | | Nehoda OK-BYD 13. 3. 2011 / 11:06 | |
| | | |
|
|