FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 11. 2024, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Nehoda OK-BYD Jeden příspěvek | Celý strom
Nehoda OK-BYD   4. 3. 2011 / 13:02
Johnny pilot   
Tak jsme přišli o vrtulník http://www.planes.cz/cs/photo/1100297/eurocopter-ec135-t2-ok-byd-policie-cr-slany-lksn/
 

Nehoda OK-BYD   4. 3. 2011 / 13:10
Premek
Ze on si nevypnul crash v Reality Settings?
 

Nehoda OK-BYD   4. 3. 2011 / 13:38
Matt
 

Nehoda OK-BYD   4. 3. 2011 / 13:52
Lejzy
Takhle pristavam v x-plane bezne.
 

Nehoda OK-BYD   4. 3. 2011 / 14:04
Premek
To je ono - trefils to na hlavicku - on lital v XPL a tam neni nastaveni Reality Settings, ze? ;o)
 

Nehoda OK-BYD   4. 3. 2011 / 16:15
leonell
Já umím takhle přistávat v XPL i s vypnutým reality settings
Rozdíl je jen v tom, že se zapnutým to spadne hned, s vypnutým až za chvilku.
Vždycky když vidím v nějakém filmu vrtulník přistávat z visu tak si říkám, že nezná XPLANE
 

Nehoda OK-BYD   4. 3. 2011 / 16:38
Premek


No, v kazdym pripade Ti povim, ze to je pekna svine infekcni, tenhleten iksplejn...
Aby z toho nebyla epidemije - kdybych byl od Zlina, tak Ti reknu, ze jo to mozna horsi nez Sarka... ;o)
 

Nehoda OK-BYD   4. 3. 2011 / 14:40
DEJV
jej, jeste za dob PCR na K6 tam zrovna -BYD byl nejcasteji...tak aspon, ze to nedopadlo hur
 

Nehoda OK-BYD   4. 3. 2011 / 15:24
Fishbed   
kolikrát jsem ho na praxi "vypravil" k letu je na odpis tak policajti se chtěli zbavit Áčka tak přišli o Déčko. Do Slaného se lítalo na výcviky nouzovejch postupů
 

Nehoda OK-BYD   4. 3. 2011 / 21:37
sloťo
nudza? alebo...
 

Nehoda OK-BYD   5. 3. 2011 / 14:35
Teflon_490   
http://www.novinky.cz/krimi/226949-policii-spadl-vrtulnik-pojistka-nehodu-nekryje.html

...aneb potvrzeni kde vsude Novinky berou verohodne informace
 

Nehoda OK-BYD   5. 3. 2011 / 14:42
Tragédie v JRD
Ti sikulove to nemeli pojisteny? To zas nekdo chtel usetrit...
 

Nehoda OK-BYD   5. 3. 2011 / 15:09
Balooo   
FFF taky není pojištěný, nevyplatí se to. Zeptej se v pojišťovně na cenu a podmínky pro policejní vrtulník...
 

Nehoda OK-BYD   5. 3. 2011 / 15:39
Tragédie v JRD
FFF nemá, F-AIR pro změnu má. Takže zas asi tak úplně nevýhodný to nebude . Pro koncovýho zákazníka je cena na letadle stejná - u FFF zaplatí do fondu oprav, u F-Airu ma zas povinný pojištění spoluúčasti (cca stejná částka o pár drobných). U FFF když rozbiju éro, tak zaplatím ze svýho 50, u F-Airu je to 25 nebo 20 (nemám ten papír u sebe).

Takže minimálně u ULL v provedení FFF a F-Airu je to vcelku jedno, jakou cestou to uděláš.

Jo, fakt netuším, kolik může být havarijka na helipotvoru za 130 mega peněz ... Nepojišťoval tu někdo už vrtulníka srovnatelné ceny?
 

Nehoda OK-BYD   5. 3. 2011 / 18:37
Kachna   
tady nejde o cenu, ta je v pohodě, ale o použití a šanci, že o něho při nějakém zásahu přijdeš,...
 

Nehoda OK-BYD   5. 3. 2011 / 21:25
Tragédie v JRD
Ale tak jasně, že jde i o cenu...
 

Nehoda OK-BYD   5. 3. 2011 / 18:59
Balooo   
mno FFF už má jednu za sebou jednoho kozla - skoro totálku MRK - a tuším že se Slavií se soudili docela dlouho...
 

Nehoda OK-BYD   5. 3. 2011 / 18:35
Kachna   
Ty jo, už vidím ty pojistné podmínky,...

Plnění se neuplatňuje při zásahu ozbrojených složek, při havárii způsobené kulkou, či jinýmcizím předmětem,... atd

to je to samý, proč armáda taky nemá pojištěný letadla, prostě by to byla taková palba, že by za to koupili několik nových letadel,...
 

Nehoda OK-BYD   5. 3. 2011 / 23:30
Algy   
Ty vole! To je drahý školný!
Je to totálka, nebo to opravěj?
 

Nehoda OK-BYD   6. 3. 2011 / 00:52
Fishbed   
totálka
 

Nehoda OK-BYD   6. 3. 2011 / 11:16
Algy   
OOOPS
 

Nehoda OK-BYD   6. 3. 2011 / 18:04
Praktik
ahoj,je to velká škoda..je to nádhera když něco takového letí kolem....má nádherný zvuk. Nezdá se mi že by to byla totálka, je sice pravda že je poničenej dost ale pokud se nehnul základní skelet tak myslím že ač to jednoduché nebude tak si ještě zalétá. ale je to jen můj názor
 

Nehoda OK-BYD   6. 3. 2011 / 20:42
Johnny pilot   
Já myslím, že tam budou na fotce neviditelné poškození i v draku. Každopádně, kdyby toto ještě pustili do vzduchu, byl by to hodně velký risk nemluvě o tom, kdo by chtěl dobrovolně letět ve "slepované helikoptéře".
 

Nehoda OK-BYD   6. 3. 2011 / 21:47
Fishbed   
náhradní díly pro OK-BYA
 

Nehoda OK-BYD   8. 3. 2011 / 11:10
Toomitsch
Co je s BYA? Furt ten motor?
 

Nehoda OK-BYD   8. 3. 2011 / 22:01
Livien
furt něco
 

Nehoda OK-BYD   11. 3. 2011 / 14:33
Kachna   
je to kompozit, ten se dá docela dobře opravit,...
 

Nehoda OK-BYD   11. 3. 2011 / 14:55
Tragédie v JRD
I ten zlomenej ocas?
 

Nehoda OK-BYD   13. 3. 2011 / 12:46
Kachna   
samozřejmě
 

Nehoda OK-BYD   13. 3. 2011 / 18:49
Karel
Nooo, hele, já ti nevím... Mě opravovali kompozice mnohokrát, ale nikdy to moc dobře nedopadlo, jestli mi rozumíš...
 

Nehoda OK-BYD   13. 3. 2011 / 19:59
Balooo   
Karlíku, kamaráde, v tvým věku nemůže být zlomený ocas zas takový problém, ne?
 

Nehoda OK-BYD   6. 3. 2011 / 07:41
Luděk Ch.
Jsem měl pocit, že k Policii se na vrtulníky dostane jedině člověk, co už má v praxi nalítáno opravdu hodně. Nečekal bych, že s tím třískne jak řezník játrama o stůl Škoda vrtulníku
 

Nehoda OK-BYD   6. 3. 2011 / 09:18
Lowmick   
Ne, k policii s praxi jit nemusis. Je to vyhodou ale ne podminkou.
 

Nehoda OK-BYD   6. 3. 2011 / 09:38
orlík
Policie vezme i lidi zcela bez jakékoli letecké praxe. Sám výcvik trvá pak dost dlouho. Naučit se základní ovládání vrtulníku tvoří pak jen zcela zanedbatelnou část. A, že se někdy nepovede přistání, to se zkrátka může stát každýmu. Ono to je u vrtulníku trochu složitější, nežli s Cessnou nebo ultralightem.
 

Nehoda OK-BYD   6. 3. 2011 / 10:29
Livien
Kdyby tě to zajímalo, tak s tim švihnul ředitel Panenka (prej) tak mu jdi říct, že je to amatér co neumí lítat údajně to byla technická závada
 

Nehoda OK-BYD   6. 3. 2011 / 11:18
Swordfish   
Přesně tak bylo to ze žákem během výcviku NVG.
 

Nehoda OK-BYD   6. 3. 2011 / 16:56
Fishbed   
no na planes psali i jména osádky a jako žák mi ani jeden z nich nepřipadal
 

Nehoda OK-BYD   6. 3. 2011 / 18:12
Swordfish   
Při výcviku je vždy jeden z osádky instruktor a jeden žák na věku nezáleží
 

Nehoda OK-BYD   6. 3. 2011 / 18:39
AJS
Takhle razantně bych si to nedovolil tvrdit. Záleží na tom, z jakého hlediska se na to díváš. Já jsem kupříkladu až relativně nedávno zjistil, že na pojem VÝCVIK existují minimálně tři hlediska: leteckého úřadu, pojišťovny, a veřejnosti, byť tzv. odborné. Rozdíly jsou v tom naprosto zásadní. Navíc, pokud mě jako vycvičeného letce někdo přezkušuje a je jedno na čem, statut žáka nemám
 

Nehoda OK-BYD   6. 3. 2011 / 19:14
Tragédie v JRD
Ja bych přidal ještě jeden výcvik... Z hlediska handlingu
 

Nehoda OK-BYD   6. 3. 2011 / 23:44
SONP   
Zvlášť když se na "výcviku" domluví tři pérákisti najednou
 

Nehoda OK-BYD   6. 3. 2011 / 23:52
Swordfish   
No a nevykoupíme to za cenu šrotu a neposadíme to na FSX???
 

Nehoda OK-BYD   7. 3. 2011 / 00:41
Tragédie v JRD
Když jsem dneska v poledne volal na LKKV, že tam poletím vycvikáč, tak reakce v telefonu byla "další? jste si tu dneska dali dostaveníčko?"
 

Nehoda OK-BYD   7. 3. 2011 / 01:04
Swordfish   
No jéje
 

Nehoda OK-BYD   7. 3. 2011 / 11:50
pawlick
Za chvilku se to tady bude muset přejmenovat na Flightreal, jak už tuhle někdo navrhoval
 

Nehoda OK-BYD   8. 3. 2011 / 09:51
AJS
Myslím, že to by pak několik "reálných" internetových portálů muselo polknout nasucho
 

Nehoda OK-BYD   8. 3. 2011 / 09:52
Premek
Myslíš, že by pak všichni začali nadavát, jak si JM mastí počítadlo? ;o)
 

Nehoda OK-BYD   8. 3. 2011 / 10:00
AJS
Spíš, že se jim takhle velkou skupinu živě přispívajících letců nepodařilo přitáhnout
 

Nehoda OK-BYD   8. 3. 2011 / 10:07
Premek
 

Nehoda OK-BYD   8. 3. 2011 / 10:54
Algy   
To by nedohnali ani technikou zvanou: samopřispívání!
 

Nehoda OK-BYD   8. 3. 2011 / 12:20
Balooo   
To říkám furt, technologie baobabů a topicreepingu je zatím ve světě nedoceněná.
 

Nehoda OK-BYD   6. 3. 2011 / 16:19
Mike2811
Víš, co přesněji to mělo být ? Myslel jsem, že u dvoumotorových strojů nějaká závada nezpůsobí, že to spadne jako hruška... :-/
 

Nehoda OK-BYD   6. 3. 2011 / 18:55
Livien
Konkrétní info zatim nemam, ale u dvoumotorovýho stroje se ti nic nestane jsi-li 120 m nad zemí, když ti vyhodí motor v týhle vejšce tak se zhoupneš a sedneš. Jsi-li níž tak se zhoupneš úplně stejně tzn. zaryješ čenich pod zem koukni na nouzový postupy CAT II někde na netu jistě budou
 

Nehoda OK-BYD   6. 3. 2011 / 21:29
Masak
Asi mas na spis mysli CAT A certifikaci vrtulniku. O vykonostnich kategoriich (A,B) a tridach (1,2,3) se pise v JAR-OPS3 Subpart F,G,H a I.

Tech 120 m neni uplne pravda. Zalezi to na vice faktorech.

Pri provozovani vrtulniku v 1. performance class by mel byt vrtulnik po vysazeni kriticke pohonne jednotky schopech pristat (pokud se to stane pred dosazenim TDP=take-off decision point) a nebo odletet (pokud se to stane po dosazeni TDP).

A takhle to dokaze simulovat X-Plane :

http://forums.x-plane.org/index.php?showtopic=48605
 

Nehoda OK-BYD   6. 3. 2011 / 21:48
Masak
Ne vzdy se to ovsem podari

http://www.youtube.com/watch?v=XueYCRv7qCg&feature=related
 

Nehoda OK-BYD   7. 3. 2011 / 10:50
Livien
No jasně že CAT A nevim na co jsem myslel
 

Nehoda OK-BYD   8. 3. 2011 / 13:41
Mike2811
Ještě jedna technická : ECčko hádám patří do 1. performance class, ne ?
 

Nehoda OK-BYD   9. 3. 2011 / 23:40
Swordfish   
No tak to bylo to poslední co potřeboval((
http://www.novinky.cz/krimi/227365-reditel-policejnich-letcu-ridil-opily.html
 

Nehoda OK-BYD   10. 3. 2011 / 01:39
Jakov
No co... JE TO LETEC!!!
 

Nehoda OK-BYD   10. 3. 2011 / 08:04
Swordfish   
Asi mu řekli že to EC-čko bude splácet z důchodu tak se šel ožrat
 

Nehoda OK-BYD   11. 3. 2011 / 14:03
kuma   
Nějak nevím, proč ty antismajlíky.
Myslím, že nejde o BYD a policejní letku atd. - pokud je někde nějaký velitel ozbrojené složky, který řídí pod (silným)ú vlivem návykové látky, je to prostě obecně průser - a je jedno, jestli je to velitel zásahovky nebo pilot. Já to ale vidím (možná přhnaně, ale tak to cítím) v jiném směru - ne že ho chytli, ale že velitele (pilota atd.) dělá člověk, pro kterého není problém sednout za volant pod vlivem. Já bych takového podřízeného (ani nadřízeného) nechtěl.

Samozřejěm neznáme detaily a dohadujem se jen dle informací od pisálků, kdoví, co a jak všechno bylo - nebylo. Uvidíjme... (možná...)
 

Nehoda OK-BYD   11. 3. 2011 / 14:49
Swordfish   
No ono je to celé nějaké divné.Né že ho chytili,ale že to byla inspekce kde se vzala tu se vzala na Libuši.Třeba někdo potřebuje aby byl odejit
 

Nehoda OK-BYD   11. 3. 2011 / 14:53
Tragédie v JRD
Myslim, ze je to v podstate jedno. Kdybych videl zlityho ridice jak seda do auta a ridi, tak ty policajty zavolam taky.
 

Nehoda OK-BYD   11. 3. 2011 / 15:11
Swordfish   
Ale jo v tom s Tebou naprosto souhlasím.Otázka je jestli byl opravdu zlitej nebo měl jedno pivo.
A tato informace mě nějak unikla.
 

Nehoda OK-BYD   11. 3. 2011 / 15:22
Tragédie v JRD
No, psali, že byl dost pod vobraz. V jiném mediu jsem zaregistroval 2,5 promile. Jedno pivo by ani smysluplne nenaměřili.
 

Nehoda OK-BYD   11. 3. 2011 / 15:33
Premek
I kdyby mel jedno pivo a vedome s tim sednul do auta, tak ho to neomlouva...
 

Nehoda OK-BYD   11. 3. 2011 / 16:18
Kendy   
že by se tak rychle našel obětní beránek?
 

Nehoda OK-BYD   11. 3. 2011 / 16:32
Premek
Nevim Kendy jestli odpovidas na muj post, ale pokud si dam pivo a vedome sednu do auta, pak delam kravinu. To nema nic spolecnyho s tim, jestli jsem velitel nebo ne.

At nevyprovokuju nejaky baobab - ano, sednul bych si do auta s jednim pivem, pokud bych vedel, ze musim odvezt nekoho do spitalu a sanitka neprijede.
 

Nehoda OK-BYD   11. 3. 2011 / 16:51
Kendy   
Nee,já nenarážím přímo na tebe. S tím alkoholem máš naprostou pravdu,zachoval bych se stejně tak jako každý normální...já spíš komentoval tu prazvláštní náhodu souvislostí jestli mi jako rozumíš.
 

Nehoda OK-BYD   11. 3. 2011 / 17:21
Premek
;o)
 

Nehoda OK-BYD   11. 3. 2011 / 16:58
neotryx
K tomu jednomu pivu a jízdě do špitálu, myslím že existuje v zákoně ??? ??? vyjímka, která přesně definuje tuto jízdu za této situace. Cca. před 1rokem jsem něco podobného musel řešit, kdy jsem byl po jedné skleničce vína a vezl jsem kamaráda s rozraženým obličejem do nemocnice. Doma jsem si pak právě tuto vyjímku študoval... Znalejší jistě opraví
 

Nehoda OK-BYD   11. 3. 2011 / 17:10
Tragédie v JRD
Tak to je kapku jiný případ. to pak můžeš i s víc.
 

Nehoda OK-BYD   11. 3. 2011 / 18:52
Balooo   
Tak obecně asi toto: http://cs.wikipedia.org/wiki/Krajn%C3%AD_nouze
 

Nehoda OK-BYD   12. 3. 2011 / 10:43
Sloupek   
Ano, je to tak. Můžeš řídit auto pod vlivem alkoholu pokud vezeš někoho do nemocnice (musí jít ale o stav bezprostředně ohrožující zdraví, nebo např. rodící manželka atd., ne odvoz tchýně na kontrolu u očního). Pozor ale na jednu věc - jakmile přivezeš v tomto stavu dotyčného do nemocnice, už nesmíš dál řídit, protože v tu chvíli už nejednáš ve stavu nouze. Na to se dost často zapomíná a policajti jsou v tomto nekompromisní. Takže do nemocnice pod vlivem ano, zpátky už pěšky.
 

Nehoda OK-BYD   11. 3. 2011 / 18:47
leonell
Taky mně tam ta pasáž o zadržení inspekcí zaujala.
Spíš se kloním k tomu, že ta (obyčejná) policejní hlídka přivolala detektivy z inspekce po zjištění, o koho se jedná. Ale samozřejmě jsem u toho nebyl.
 

Nehoda OK-BYD   11. 3. 2011 / 19:11
Swordfish   
JJ přesně tak.Určitě nechci obhajovat nikoho kdo jezdí nalitej,ale je překvapující co se jednomu člověku přihodí zničehonic během pár dnů že?
 

Nehoda OK-BYD   13. 3. 2011 / 10:04
AJS
Spíš to vidím na takový memento, jak člověk, kterej pomáhal vybudovat fungující policejní vrtulníkovou letku, pomáhal zachránit spoustu lidí, kterej mohl za pár let odejít vzpřímeně do důchodu jako jeden z toho mála lidí, za kterým v letectví zůstala nějaká smysluplná práce, si to takhle během jednoho týdně všechno zničí. Z tohohle si v sobě ponese šrám jak Lovosice. Jedna chyba a jedno selhání, přitom to druhé "alkoholové" je daleko horší. Přiznám se, že mi to je po lidský i letecký stránce strašně líto. Ale budiž to varováním
 

Nehoda OK-BYD   13. 3. 2011 / 11:06
Instructor
... amen !
 

Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ