| | | Z-43 IFR verze 22. 12. 2004 / 16:04 | |
| | Do obrázků z vývoje byl přidán screen z připravovaného repaintu pro IFR verzi Z-43, na které se pracuje. Cílem je udělat co nejvěrnější kopii reálné předlohy, která je simftákům docela známá )) Bohužel, bude třeba nějakých úprav, ale nejtěžší bude získat použitelnou fotku pilota...dobrovolně jí vydat nechce...))) |
|
| |
|
| | | Re: Z-43 IFR verze 22. 12. 2004 / 19:28 | |
| | ze by cernoch v nadzivotni velikosti? ))
hehe ... WOIka se stava zivouci legendou )) kdo v ni jeste ze simptaku nesedel? .) |
| |
|
| | | | Re: Re: Z-43 IFR verze 22. 12. 2004 / 19:34 | |
| | Ja, ale ja si vystacim s VFR Z-43 |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Z-43 IFR verze 22. 12. 2004 / 20:16 | |
| | No jo...ale ve WOIce je..takové...jak to říct...nezapomenutelná atmosféra )))) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Z-43 IFR verze 22. 12. 2004 / 23:42 | |
| | No na 43ku je to fakt super polítání, ale když člověk letí s jakoukoliv jinou IFRovou mašinou, tak je to o něčem jinym... WOI je skvělá 43ka, ale na skutečnej IFR nic moc... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Z-43 IFR verze 25. 12. 2004 / 17:57 | |
| | WOI mozna neni prilis vhodna na bezny IFR let, ale na vycvik je podle me lepsi nez kdejaka Cessna. Nema zadne vymozenosti jako HSI a RMI, takze kdo se nauci letat IFR na ni, nema pak problemy jinde, coz se naopak rici neda. A to ze je citliva na zasahy do rizeni je take vyhodou, protoze i v turbulenci staci minimalni pohyby na opravu. U Cessny clovek s tim volantem toci jak sileny a kde nic tu nic. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Z-43 IFR verze 22. 12. 2004 / 20:26 | |
| | Hle, něco jsem prošvihl? Z-43 je pro FS2004? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Z-43 IFR verze 22. 12. 2004 / 20:27 | |
| | Neprosvihl, jeste nebyla vydana. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Z-43 IFR verze 22. 12. 2004 / 22:49 | |
| | Kdyz uz tady probirame posezeni ve WOI, tak verte nebo ne, jeji pilot je natolik nadany, ze je schopen za letu zabit mouchu poletujici uvnitr letadla pouhym manevrovanim... - videl jsem to na vlastni oci - to uz chce prece jen kus zkusenosti a umeni..... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Z-43 IFR verze 23. 12. 2004 / 08:34 | |
| | To, co se blíží, jsou Vánoce, ne Apríl... |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Z-43 IFR verze 23. 12. 2004 / 09:59 | |
| | To neni april. Celych 40 minut letu nas otravovala moucha zavrena v kabine bzucenim a poletovanim az inkriminovany pilot provedl mensi pohoupani letadlem a moucha mi spadla mrtva na klin. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Z-43 IFR verze 23. 12. 2004 / 10:22 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Z-43 IFR verze 23. 12. 2004 / 10:28 | |
| | Pro mouchu letící v prostoru kabiny je vztažnou soustavou vzduch v kabině, letoun, nebo země ? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Z-43 IFR verze 23. 12. 2004 / 15:19 | |
| | Jasně že země, jak pro každýho z nás... Ale neni připoutaná k letadlu, takže pro ní je vztažnou soustavou i letadlo.. Něco z fyziky: žádnými mechanickými pokusy nelze dokázat rovnoměrný pohyb vlaku (takže i letadla)...dokud nejde k nějakému zrychlení.. To pak působí i na mouchu.. Ale víc asi nevymyslim a nevim, jak by jí to mohlo zabít..přetížení na ní nepůsobí, když je v tom letadle volně... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Z-43 IFR verze 23. 12. 2004 / 15:19 | |
| | Viděl bych to tak na půl: setrvačné síly, gravitace vůči zemi a pokud není průvan tak aerodynamické síly vůči kabině. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Z-43 IFR verze 23. 12. 2004 / 15:31 | |
| | Treba jen, pro tu mouchu za dramatickych okolnosti, proste jednoduse sesla vekem |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Z-43 IFR verze 23. 12. 2004 / 09:41 | |
| | No nevím, zlí jazykové říkají, žes byl přistihnut při nácviku IFR přiblížení kdesi blízko vísky Pardubic, kde úrodná je zem ;o) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Z-43 IFR verze 23. 12. 2004 / 09:55 | |
| | Ridici by meli mit pravidlo mlcenlivosti jako doktori
Ta moje poznamka patrila ke skutecnym Z-43. Vsechny se kteryma jsem letel mely maximalne stary radiokompas, ktery je zakazano pouzivat, a GPS |
| |
|
| | | | Re: Re: Z-43 IFR verze 23. 12. 2004 / 09:39 | |
| | Ja ji znam jen z nejakych fotek nazivo jsem ji ani nevidel, natoz vlezt si dovnitr. |
| |
|
| | | | Re: Re: Z-43 IFR verze 23. 12. 2004 / 09:43 | |
| | A kdo v ní už blinkal ? ;o) |
| |
|
| | | Re: Z-43 IFR verze 23. 12. 2004 / 09:44 | |
| | Neboj, i když ji navydá, ze všech možných úhlů máme fotek dost a dost ;o) Vyretušujeme slečny a bude... |
| |
|
| | | | Re: Re: Z-43 IFR verze 23. 12. 2004 / 09:55 | |
| | No jo...ale kdo upraví ten výraz v obličeji ))) |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Z-43 IFR verze 23. 12. 2004 / 10:02 | |
| | Jo jeste na jednu vec Charlie nesmis zapomenout aby byla iluze vnitrku WOI kompletni. Je potreba pridelat do FSky scenerku vysilace Ceskeho rozhlasu vcetne vysilace aby po jeho naladeni ukazovala rucicka spravnym smerem a ve sluchatkach se ozvala zminovana hudba. To prvni by poresilo pridani NDBcka do te scenerky a to druhe nejaka sikovna gauge
|
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Z-43 IFR verze 23. 12. 2004 / 10:10 | |
| | No takovejch vychytávaek by bylo potřeba dodělat...klíčky v díře u nosníku, odkrytovanej pupek, nefunkční generátor, náhodný generátor detonací v motoru, VFR ICAO mapka s výrazným popiskem "Dunaj" u té řeky co teče čérez Žilinu, velká spousta různých drátů a nikam neumístitelné techniky, pár naplněných pytlíků ČSA, GPSku s Jepíkem vycentrovaným na Gottwaldov, bageta se salámem, náhodný generátor stavu beztíže a spirálek, generátor pojebu, ....
No, to dá ještě práce, to nebude jen tak ;o) |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Z-43 IFR verze 25. 12. 2004 / 18:05 | |
| | Aaaalee to jsou vsechno vymysly. Inkriminovany let probehl naprosto bez problemu a jinych vyjimecnych udalosti (to prenocovani na LKTB bylo taky pripravene) ) |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Z-43 IFR verze 25. 12. 2004 / 18:13 | |
| | No..to je zajímavý..dycky když někdo řekne..Poprad..Tatry..Brno..klíče..tak se mi roztřesou ruce ))) |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Z-43 IFR verze 25. 12. 2004 / 18:22 | |
| | roztresou ruce pri vzpomince na ty krasne zazitky.....Jo, mozna bych mohl vzpomenout jeden tatransky vystup... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Z-43 IFR verze 23. 12. 2004 / 10:33 | |
| | Jo za tohle bych se přimlouval, aby se udělal addon s vysilačem Č Brod a přidalo toto "NDBčko". Dokonce teoreticky by asi šlo nějak nhradit morseovku znělkou ČR. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Z-43 IFR verze 23. 12. 2004 / 20:42 | |
| | Udelat addon s vysilacem neni problem, pokud ta frq neni mimo rozsah FS.... ale jak nahradit tu morzevku fakt nevim.... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Z-43 IFR verze 23. 12. 2004 / 22:09 | |
| | Frekvence samozřejmě je v rozsahu, konkretne 639kHz ( LKKV má bližnou L na 669kHz = v poho ).
S tou morseovkou je to škoda, tohle by byla bomba . Dala by se tam dát profláklá znělka ČRo nebo něco podobnýho... |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Z-43 IFR verze 23. 12. 2004 / 22:32 | |
| | A kde teda presne ten vysilac lezi? Ja to udelam ( a morzeovka alespon bude pipat "CR" kdyz uz nic jineho.... ).... |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Z-43 IFR verze 23. 12. 2004 / 22:40 | |
| | U Ceského Brodu.
Problém je, že jich je tam víc a nevím přesně kterej je kterej. Zjistím to, ale za chvíli. Pošlu.
Je to v zásadě stožár s kotvícíma lanama, fotky někde mohu vyhrabat. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Z-43 IFR verze 23. 12. 2004 / 22:50 | |
| | Ted jsem mozna trosku mimo .. to by neslo udelat primo specialni gauge pro tohohle Zlina, ze pokud se v urcite oblasti naladi dana frekvence na NDB, tak primo sam gauge zacne prehravat nejaky .wav sampl? |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Z-43 IFR verze 23. 12. 2004 / 23:11 | |
| | Tohle spíš doladtě s MP, ale mělo by to v nejlepší variantě fungovat tak, že scenerie :
a) zobrazí antení stožár u Č Brodu ( btw. je pěkně vysokej )
b) tento vysilač bude fungovat jako NDB ( což je i v realu ) a po jeho naladění bude ADFG ukazovat k němu
c) identifikátor NDB bude pípat morseovkou CR nebo tak neco, pokud nepujde nahradit morseovkový signál wawem se znělkou na straně vysilace ( asi ne )
d) ve Zlinu ( i v jiných letadlech tuz. původu ) může být speciální gauge , který funguje jako ADF a při naladěni 638 kHz na ADF a pokud je v dosahu NDB , pak hraje znělku.
Bomba .
Říkám, že toto je maximalistická verze |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Z-43 IFR verze 23. 12. 2004 / 23:15 | |
| | ad a) Jedna se o ty dva vic jak 300 metrove stozary v podstate vedle silnice na Kolin? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Z-43 IFR verze 24. 12. 2004 / 00:03 | |
| | Měl by to být již jen jeden stožár u té zmíněné silnice, v podstatě přesně naproti odbočky z Kolínské do Kostelce n.č.L.
Souřadnice jsou :
14-53-13 vd 50-04-02 sš .
AGL je 276m, nadmořská výška paty je 235mnm.
Je to v ICAO 500stovce ten nejvyšší bod, výška z neznámého důvodu nesedí .
Vysílá se 1513kW na frekvenci 639kHz program ČRO2 ( ČRO6 možná střídá ).
======================
Ty Tebou zmiňované dva stožáry byly 13.8.2004 po patřičném utajení odstřeleny a vysílací domky vydraženy jako průmyslová zástavba ((
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Z-43 IFR verze 24. 12. 2004 / 00:48 | |
| | "Ty Tebou zmiňované dva stožáry byly 13.8.2004 po patřičném utajení odstřeleny a vysílací domky vydraženy jako průmyslová zástavba (("
Tak o tomhle teda dost silne pochybuju Jezdim po kolinske kazdy tyden, v pondeli do Prahy a koncem tydne zase domu a tyhle vysoke stozary tam uspesne stoji dal (a ano, jsou dva). Naopak zmizely dva mensi stozary ktere byly prinejmensim kilometr od silnice...
V tomhle mi dava za pravdu i letmy pohled na Google, kde jsem nasel clanecek z Kolinskeho deniku, ve kterem stoji: " Dva nižší červenobílé vysílače, které stojí již nejméně šest desítek let u hlavní komunikace z Kolína do Prahy, zmizí do konce července."
Tyhle "vysoke" vysilace jsou v podstate jen tenke "tycky", ty dva mensi, ted uz neexistujici, vypadaly spis jako Eiffelovka nebo rozhledna na Petrine. Mely takovy podivny kuzelovity tvar. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Z-43 IFR verze 24. 12. 2004 / 10:59 | |
| | to sou voni... pochybuju ze by odstrelili ty dva funkcni....a propos...todle jsou nejvyssi objekty v CR.... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Z-43 IFR verze 24. 12. 2004 / 12:41 | |
| | Jo , souhlas - odstreleny byly ty menší a ty velké jsou dva u silnice a stojí a vysílají. Na ICAO je ovšem vyznačen pouze jeden výškový objekt.
( ...ale teď jsem se podíval z okna a potvrzuji, že jsou dva a neodstřelené
PavelS |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Z-43 IFR verze 24. 12. 2004 / 18:05 | |
| | ad a) - poslete mi fotky, udelam
ad b) - udelam
ad c) - udelam
ad d) - musi udelat nejaky letadlar, ale pres gauge by to samozrejme slo |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Z-43 IFR verze 24. 12. 2004 / 18:38 | |
| | ad d) Gunhead si uz na to nejspis brousi zuby, aspon mi neco takoveho odpoledne naznacoval |
| |
|
| | | Re: Z-43 IFR verze 23. 12. 2004 / 12:34 | |
| | |
| |
|
| | | | Re: Re: Z-43 IFR verze 23. 12. 2004 / 12:56 | |
| | Ten chlapec je tak šikovný...no tak pánové...bravo ! |
| |
|
|