| | | čo je lepšie? 26. 2. 2011 / 14:33 | |
| | zdravím.čo je podľa viac lepšie, všeobecne, X-plane alebo FSX ? |
| |
|
| | | čo je lepšie? 26. 2. 2011 / 14:35 | |
| | Prosímtě, rychle to smaž, ať to nikdo nevidí. Tahle otázka je ověřená a spouští baobab bez výsledku. Nedá se to totiž jasně říct. |
| |
|
| | | čo je lepšie? 26. 2. 2011 / 14:36 | |
| | Co je lepší? Škoda nebo Volkswagen? |
| |
|
| | | | čo je lepšie? 26. 2. 2011 / 14:42 | |
| | jednoznačne VW |
| |
|
| | | | | čo je lepšie? 26. 2. 2011 / 15:11 | |
| | a která stíhačka je nejlepší ? |
| |
|
| | | | | | čo je lepšie? 26. 2. 2011 / 18:27 | |
| | Ta, kterou má každý doma |
| |
|
| | | | | čo je lepšie? 26. 2. 2011 / 23:45 | |
| | NO JASNĚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!JEDEN KOUSEK MÁM DOMA A JEN JEDNO SE MU DÁ VYTKNOUT.NELÉTÁ I KDYŽ HO V ZÁCPÁCH MA D1 SNAŽNĚ PROSÍMUMÍ JEN V1 a KONČÍ U ROTATEA NICASI MÁM BLBEJ KUSALE STŘÍBRNEJ JE |
| |
|
| | | čo je lepšie? 26. 2. 2011 / 14:37 | |
| | trefa do černého zase bude neco ke čteníí |
| |
|
| | | čo je lepšie? 26. 2. 2011 / 14:39 | |
| | FSX ))) |
| |
|
| | | | čo je lepšie? 26. 2. 2011 / 15:26 | |
| | dovol abych tě opravil...Mig 21 MF a FSX. |
| |
|
| | | | | čo je lepšie? 26. 2. 2011 / 15:56 | |
| | Pod to se podepisuju soudruzi, ještě doplnim L39C od Lotusu |
| |
|
| | | | | | čo je lepšie? 26. 2. 2011 / 16:55 | |
| | Nedělejte mi chutě grrrrrrr.... |
| |
|
| | | | | | čo je lepšie? 26. 2. 2011 / 23:52 | |
| | Ahoj Michale,právě jsem dosledoval celé video BIELE ALBATROSY a zavzpomínal na naše časySTRESS TEAMProč se ve videu chová L-39 tak divně ve výkrutu?Proč jen u srtartu Anduly výškovka na potlačeno? Proč Andula na finále tak divně hopsá????Proč jsem si LKPR do FSX stáhl až včera a je úplně super!!!!!Díky autorům!!!!!Ale i tak to video je celkem pekné,ale naozaj mi tam chýbajů zvuky lietaďel chalani |
| |
|
| | | čo je lepšie? 26. 2. 2011 / 14:47 | |
| | pustili ste sa do mňa ako supi.Viem, určite ste túto tému už viackrát preberali, nepozeral som si celé fórum, to by som do konca života nestihol .Len to X-Plane sa mi zdalo, tá krajina je nejaká zanedbaná narozdiel do FSX |
| |
|
| | | | čo je lepšie? 26. 2. 2011 / 14:54 | |
| | obecne fsx/fs9 - krajina a vela addonov, xplane - letový model a je na tebe čo si zvolíš je tam však vela ALE takže jednoznačná odpoveď neexistuje... |
| |
|
| | | | čo je lepšie? 26. 2. 2011 / 15:10 | |
| | To bude tim, ze kdyz se koukas na FSX, tak vidis to nejvymazlenejsi co jde, na vysocevykonnich sestavach, zatimco X-plane tak poruznu |
| |
|
| | | | | čo je lepšie? 26. 2. 2011 / 15:17 | |
| | na tej mojej "vysokovýkonnej" zostave tam vidím tak velké hov.o preto lietam fs9 |
| |
|
| | | | čo je lepšie? 26. 2. 2011 / 16:05 | |
| | | |
|
| | | | | čo je lepšie? 26. 2. 2011 / 16:57 | |
| | prípadne |
| |
|
| | | | | | čo je lepšie? X-PLANE !!! 26. 2. 2011 / 17:18 | |
| | | |
|
| | | | | | | čo je lepšie? X-PLANE !!! 26. 2. 2011 / 17:23 | |
| | To vypada skvele ) |
| |
|
| | | | | | | | čo je lepšie? X-PLANE !!! 26. 2. 2011 / 17:27 | |
| | Jen jestli to nebude zase nějaká fotomontáž ;-D |
| |
|
| | | | | | | | | čo je lepšie? X-PLANE !!! 26. 2. 2011 / 17:28 | |
| | ))) |
| |
|
| | | | | | | OSM2XPL - X-PLANE 26. 2. 2011 / 18:29 | |
| | Takze skusal som a nestacim sa divit. Ako autogen to je rychle a genialne.
Vid obrazok. zalezitost 2 minuty.
1. minuta. otvorit mapu, najst si oblast, a vyexportovat
2. minuta. spustit ten softik, naimportovat, a hotovu scenerku dat do XPL
Spusti XPL a vysledok je na obrazku.
|
| |
|
| | | | | | | | OSM2XPL - X-PLANE 26. 2. 2011 / 18:36 | |
| | To museli vydať teraz?!!!! Sa ondím so Žilinou ako blbec |
| |
|
| | | | | | | | OSM2XPL - X-PLANE 26. 2. 2011 / 18:37 | |
| | Vypadá to zajímavě. Zjisti mi prosím, jestli to generuje každý domek jako samostatný objekt nebo celou tu oblast jako jeden celek?? Popřípadě je tam nějaká možnost zvolit si třeba vlastní textury?
|
| |
|
| | | | | | | | | OSM2XPL - X-PLANE 26. 2. 2011 / 18:57 | |
| | Ono to tam nejako vklada objekty s OpenScenery X
Takze neviem ci Ti pomohla tato informacia. |
| |
|
| | | | | | | | | | OSM2XPL - X-PLANE 26. 2. 2011 / 19:02 | |
| | To je možný, ale většina těch domečků určitě není z OS. Spíš budou generované jako FACADES z půdorysů. Zkus se podívat do adresáře objects u té vygenerované scenérky, jestli jsou tam kvanta *.OBJ souborů nebo ne. Popřípadě to můžeš otevřít v OverlayEditoru a hned uvidíš jak je to dělané..
|
| |
|
| | | | | | | | | | | OSM2XPL - X-PLANE 26. 2. 2011 / 19:03 | |
| | facades .. oni to pisu aj na ich stranke |
| |
|
| | | | | | | | | OSM2XPL - X-PLANE 26. 2. 2011 / 19:03 | |
| | Porovnání s ručně klikanou R2 zástavbou (třeba s těmi Luďkovými ČB) by mě taky zajímalo. Jinak to vypadá bezvadně. Jen k tomu dodělat stromy, a nebude to mít chybu. |
| |
|
| | | | | | | | OSM2XPL - X-PLANE 26. 2. 2011 / 18:49 | |
| | ja som tiez potestoval sice tam pisu zovlit si male stvorceky, ja som ju dal trosku vacsi . Rychla robota par klikov a je to. Pisu tam ze zvolit si mensiu cast na export ja som dal trosku mensie mesto cele a v pohode. Hlavne + tomu davam ze to negeneruje rovnake objekty ale rozne ... viac screeny |
| |
|
| | | | | | | | OSM2XPL - X-PLANE 26. 2. 2011 / 19:48 | |
| | No... takze cca 30 minut a mam na Slovensku komplet autogen.
Neuveritelne....konecne to neni len hola placka
A v scenerke mam len adresar Facades. |
| |
|
| | | | | | | | | OSM2XPL - X-PLANE 26. 2. 2011 / 20:10 | |
| | To zní neuvěřitelně.... Co FPS nad většími městy? |
| |
|
| | | | | | | | | | OSM2XPL - X-PLANE 26. 2. 2011 / 20:14 | |
| | Tak to zalezi, ako mas nastavene hustotu objektov, kedze ja mam default, tak som to ani nepocitil, ale pri total insane sa XPL ani nepohne |
| |
|
| | | | | | | | | OSM2XPL - X-PLANE 26. 2. 2011 / 20:20 | |
| | musim rict, panove, ze jako dlouholety uzivatel FSX, ktery naklikal x km ctverecnich autogenu, se nestacim divit
vypada to z prvnich screenu uzasne
vyborna zprava pro xplanisty
jestli to pujde nejak rozumne naimportovat do xplane 10, tak asi (zase) zainvestuju |
| |
|
| | | | | | | | | | OSM2XPL - X-PLANE 26. 2. 2011 / 20:24 | |
| | XPL 10 to má v sobě zabudovaný v základu, pokud jsem to dobře pochopil (opravte mě!) |
| |
|
| | | | | | | | | | | OSM2XPL - X-PLANE 27. 2. 2011 / 10:05 | |
| | Také jsem to tak pochopil ... |
| |
|
| | | | | | | | | | | OSM2XPL - X-PLANE 27. 2. 2011 / 10:36 | |
| | Nejsem si tím jist, ale asi ne.
X-Plane 10 by mělo z OSM přebírat jen silnice a domečky by se měly dopočítávat automaticky podle jejich hustoty (tzn. kolem dlouhý silnice v polích nebude nic; ve městech, kde se ulice křižují ve vzdálenosti řádově desítek metrů, budou stát "pravděpodobně rozmístěné" generické domečky). Jak to ale bude řešený přesně (třeba podle čeho se vybere typ zástavby), to netuším. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | OSM2XPL - X-PLANE 27. 2. 2011 / 10:56 | |
| | Mlask ... Moc pěkný ... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | OSM2XPL - X-PLANE 27. 2. 2011 / 14:29 | |
| | Pevně doufám, že se mýlíš, protože pak by to bylo se srovnávací navigaci na hranici použitelnosti, když budeš mít vesnici u každé křižovatky.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | OSM2XPL - X-PLANE 28. 2. 2011 / 08:59 | |
| | Nechci Bena Supnika a jeho partičku nějak přeceňovat, ale tohle byla určitě jedna z prvních věcí, která je napadala... uvidíme, jak se s tím poperou. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | OSM2XPL - X-PLANE 28. 2. 2011 / 09:37 | |
| | Mojí selskou logikou tady mají zdroj dat (OSM), který zřejmě mohou použít (to "zřejmě" je otázka licence). Je evidentně na vysoké úrovni a řeší problém v návaznosti na ortofoto. Tak proč by to nepoužili? Když budou chytří, tak budou optimalizovat výkon přepočtem celých bloků a z tisíce budov ve městě se stane deset objektů. A že to má zásadní vliv na výkon už prokázal Petr Bednář.
Problém bude možná v Africe, kde asi nikdo OSM neklape, tam ať si dávají baráky dle křižovatek
|
| |
|
| | | | | | | | | OSM2XPL - X-PLANE 26. 2. 2011 / 20:25 | |
| | 30 min? jak jsi to udělal? a jak jsi to přesvědčil aby se ti to nepralo s letištníma scenerkama? |
| |
|
| | | | | | | | | | OSM2XPL - X-PLANE - screeny 26. 2. 2011 / 20:48 | |
| | Jo cca 30 minut. Nechal som to pracovat pocas Televiznich novin
Ja som nic nepresvedcoval
Ako dokaz tu su screeny:
1. Banska Bystrica
2. Kosice
3. Bratislava... Ta je aj spolu s realnymi objektami
|
| |
|
| | | | | | | | | | | OSM2XPL - X-PLANE - screeny 26. 2. 2011 / 21:18 | |
| | moc pěkný |
| |
|
| | | | | | | | | | | OSM2XPL - X-PLANE - screeny 27. 2. 2011 / 10:07 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | OSM2XPL - X-PLANE - screeny 27. 2. 2011 / 10:21 | |
| | nevim jk si udelal to slovensko,kdyz z open street map mi jdou jko xml ukladat jen maly oblasti :/
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | OSM2XPL - X-PLANE - screeny 27. 2. 2011 / 10:26 | |
| | 27/02/2011 10:24:24 OSM2XP RC1
Osm file: map (1).osm
10:24:24 Looking for existing tiles in osm file...
Error when seeking tiles
java.net.MalformedURLException: unknown protocol: c
at java.net.URL.(Unknown Source)
at java.net.URL.(Unknown Source)
at java.net.URL.(Unknown Source)
at org.apache.xerces.impl.XMLEntityManager.setupCurrentEntity(Unknown Source)
at org.apache.xerces.impl.XMLVersionDetector.determineDocVersion(Unknown Source)
at org.apache.xerces.parsers.XML11Configuration.parse(Unknown Source)
at org.apache.xerces.parsers.XML11Configuration.parse(Unknown Source)
at org.apache.xerces.parsers.XMLParser.parse(Unknown Source)
at org.apache.xerces.parsers.AbstractSAXParser.parse(Unknown Source)
at com.osm2xp.parser.TileFinder.ParseDocument(TileFinder.java:44)
at com.osm2xp.utils.Osm2xpLauncher.generateAllTiles(Osm2xpLauncher.java:161)
at com.osm2xp.utils.Osm2xpLauncher.doInBackground(Osm2xpLauncher.java:41)
at com.osm2xp.utils.Osm2xpLauncher.doInBackground(Osm2xpLauncher.java:1)
at javax.swing.SwingWorker$1.call(Unknown Source)
at java.util.concurrent.FutureTask$Sync.innerRun(Unknown Source)
at java.util.concurrent.FutureTask.run(Unknown Source)
at javax.swing.SwingWorker.run(Unknown Source)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(Unknown Source)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
10:24:24 found following tiles :[]
10:24:24 parsing finished
a na maly oblasti mi to stejne nechce fungovat..vyhodilo mi to takovejhle log,kterej hlasi nejakou chybu a slozka z objekty nikde.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | OSM2XPL - X-PLANE - screeny 27. 2. 2011 / 10:31 | |
| | dufam ze ten program mas rozbaleny ... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | OSM2XPL - X-PLANE - screeny 27. 2. 2011 / 10:33 | |
| | jo mam.ve slozce mam rossources,license a Osm2xp.jar
spustim,nactu soubor.osm a dam build a obejkty nevygeneruje..
nevim co delam spatne... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | OSM2XPL - X-PLANE - screeny 27. 2. 2011 / 10:45 | |
| | To jsi na tom ještě dobře , já když to spustím, tak mi to napíše Unable to launch the application a odchod na párky , přitom jiný javový aplikace fungujou |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | OSM2XPL - X-PLANE - screeny 27. 2. 2011 / 11:25 | |
| | Zkus jinou verzi JRE - obcas mi to tyhle problemy delavalo |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | OSM2XPL - X-PLANE - screeny 27. 2. 2011 / 14:20 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | OSM2XPL - X-PLANE - screeny 27. 2. 2011 / 15:16 | |
| | tk uz nekdo udelejte cechy a nekam to poveste kdyz to jde tak rychle
me to nejde rozchodit a neskutecne me to jebe |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | OSM2XPL - X-PLANE - screeny 28. 2. 2011 / 09:23 | |
| | Myslíš Cech panen Kutnohorských ?..... |
| |
|
| | | | | | | | | | | OSM2XPL - X-PLANE - screeny 27. 2. 2011 / 16:05 | |
| | Jeste bych doplnil se svolenim autora obrazky ze Sale a z Bratislavy na defaultnim nastaveni hustoty objektu v X-Plane. |
| |
|
| | | čo je lepšie? 26. 2. 2011 / 20:24 | |
| | XPL nemám, ale obecně, co jsem tak vypozoroval, tak:
- scenerie záleží spíš na tom, co všechno máš nainstalovaný, jak máš výkonnou sestavu, atd.
- XPL má nesrovnatelně lepší fyziku letu, což je znát u malých letadel typu Zlin, Cessna,... ale už neumí tolik simulovat složitější avioniku a vybavení letadla, jako třeba ILS, FMC,.. takže není moc vhodný pro letadla typu Boeing
- FSX má fyziku spíše na úrovni arkády, (když to HODNĚ přeženu, tak oproti XPL se to víc blíží třeba lítání v GTA nebo Battlefield, nebo kde to bylo), ale zase mnohem lépe simuluje vybavení letadla typické pro dopravní létání.
Když to shrnu, tak XPL pro malý letadla, FSX pro dopraváky. Ale jak říkám, tak XPL nemám, takže to nemám osobně ověřené. |
| |
|
| | | | čo je lepšie? 26. 2. 2011 / 20:27 | |
| | A ještě k té fyzice v FSX:
Jeden z modelů, který se naprosto vymyká standartům FSX, je L-39 od Lotusu, který už v podstatě využívá FSX jenom pro zobrazování, jinak využívá své vlastní skripty. (Myslím že se tomu říká nějak jako "znásilňování zdrojového kódu FSX". ) |
| |
|
| | | | | čo je lepšie? 26. 2. 2011 / 22:24 | |
| | to facha jako plugin?
tkze hodim mezi pluginy a vodevru xpl? |
| |
|
| | | | | | čo je lepšie? 27. 2. 2011 / 12:22 | |
| | No já jsem to pochopil tak, že prostě využívá nějaký vlastní skripty, protože jinak mi nejde do hlavy, proč u 99% letadel v FSX se nedá udělat vývrtka. |
| |
|
| | | | čo je lepšie? 26. 2. 2011 / 23:21 | |
| | Ale ine...
S tim, že X-plane má nesrovnatelně lepší fyziku nemůžu souhlasit. Jenom ty simulátory počítají dynamiku každej jinak. S tim, že FSX má fyziku spíše na úrovni arkády už vůbec nemůžu souhlasit... Lítal jsem v BF2 a opravdu to neni jako v FSX. )))) Podle čeho tak soudíš?
Když se koukneš do Aircraft.cfg, tak zjistíš, že FSX má v tomhle souboru hodně konstant, které se dají poladit tak, aby se to chovalo skoro jako v reálu. Navíc Aircraft.cfg je jenom půlka samotný dynamiky. Druhá půlka se schovává v souboru .air. Co se tam schovává za poklady neví ani 90% tvůrců do FS natožpak nějakej X-plajnista, kterej jenom šťourá do FS. V air souboru se schovávají další konstanty a grafy, které určují závislosti různých proměnných jako vztlak, odpor, klopení, kloňení atd. na veličinách jako rychlost, úhel náběhu, teplota atd. atd. Prostě pokud znáš reálný experimentálně určený grafy a konstanty, tak se podle toho dá udělat hodně dobrá dynamika.
Takže, já bych řekl, že to tady mají zase tvůrci FSX docela vymakaný... Problém je v tom, že ať uděláš cokoliv jakkoli dobrýho, tak lidská hloupost a lenost to nedovolí využít tak, jak by šlo... Lotusáci to využili hodně dobře, taky je tady sám uvádíš. Jenom Nějak nemůžu najít ty skripty o kterejch si mluvil. To co udělali je založeno čistě na FSX dynamice, jestli tam mají něco navíc, tak to rozhodně nebude dynamika.
X-plajnisti mají tu výhodu v tom, že si vytvoří letový model z prvků, který už ty experimentálně určený data v sobě mají, takže v tomhle ohledu to mají mnohem lepší a reálnější, to je pravda.
Obzvláště musím pochválit špičkový model Zlínu od Ivana Šmilauera. Videa a screeny vypadají hodně pěkně.
Navíc poslední dobou pozoruju, že kolem X-plánu se utvořil kroužek hodně šikovných a schopných lidí, kteří přispívají ke zlepšení obrazu ČR a SR v XPL, takže prostředí v tomhle simu je pro mě čím dál hezčí. Ale nebojte, stejně si ho nekoupim Měl jsem demo a to mi stačilo...
To jsem trochu odbočil, ještě k tý dynamice... Jediný, co mi na FSX vadí a co nevim jak spravit jsou limitní situace. Když se letadlo dostane za hranici svých možností, tak se prostě chová úplně jinak, než by pan Newton a další fyzikové čekali. Jinak to, že to lítá blbě je v nenásilných režimech letu je jenom neschopnost autora add-onu
|
| |
|
| | | | | čo je lepšie? 26. 2. 2011 / 23:34 | |
| | ale ne ivánku, lotusáckej albík má skutečně dynamiku ne uplně souvysející s dynamikou FSky. jak to je udělaný se mě neptej je sice fajn, že FS je plná konstant a muže se to pak chovat hezky, ale pořád to oproti modelu XP zaostává. dokud ti FS nepočítá reálnou simulaci obtékání jednotlivých částí letadla, tak je to prostě jen bedýnka, která je naprogramovaná, aby se chovala tak a tak. ale bude se ti tak chovat ve všech režimech letu a to je přeci špatně nevím tedy, jak FSX, ale co si pamatuju FS9, tak tam se to prostě chovalo za všech okolností stejně a nemohl si říct, že při malejch rychlostech to bude lítat tak a tak a při velkejch tak, při velkým úhlu náběhu jinak než při malým... možná tu plácám uplný kraviny, ale taky jsem do toho párkrát šťoural a to éro se dokázalo chovat dobře vždycky jen při jednom režimu. jakmile se něco změnilo, tak to zase stálo za hovno mimochodem jsem konečně v jihlavě, zejtra jdu na tu MFku |
| |
|
| | | | | | čo je lepšie? 26. 2. 2011 / 23:42 | |
| | Tak kdybych nebyl na icq, tak napiš Kendymu ať Ti pošle dynamiku částečně schválenou od mig miga/ částečně, protože to neumí souvrat ))
Ale k tomu cos napsal předtim... To je právě to o čem píšu v airu na ty režimy jsou přesně grafy, jak se ti ty koeficienty mění v různejch režimech. (rejp) Mluvíš o FS9, ale my se tady bavíme o FSX(/rejp) )) |
| |
|
| | | | | | čo je lepšie? 26. 2. 2011 / 23:45 | |
| | A ještě jedna věc))), už jsem se v L-39 povrchově rejpal a dokud mi neukážeš kód, kterej mění chování FSX- kterej jsem zatim nenašel, tak ti stále budu tvrdit, že tak jak lítá se dá napsat v FSXkový dynamice. |
| |
|
| | | | | čo je lepšie? 26. 2. 2011 / 23:35 | |
| | Lépe bych to nenapsal |
| |
|
| | | | | | čo je lepšie? 26. 2. 2011 / 23:46 | |
| | ...já taky ne )))) |
| |
|
| | | | čo je lepšie? 27. 2. 2011 / 08:04 | |
| | Dovolím si pana kolegu Košatu poopravit u třetího bodu:
* Ad " ale už neumí tolik simulovat složitější avioniku a vybavení letadla, jako třeba ILS, FMC,.."
Co se týká ILS, tak je samozřejmě součástí XPL jak na straně vybavenosti letišť tak jako defaultní přístroj do letadel. I to FMC (narozdíl od FSX) je součástí defaulních přístrojů (ačkoliv to zrovna moc na chlubení není, uspokojí jen nenáročné uživatele). Ovšem zatím co XPL umí simulovat už v základu některé složitější systémy, u FSX se to píše od nuly vždy. To má naneštěstí pro XPL dva aspekty - když už to někdo do FSX dělá (hovořím o lepších addonech), tak to udělá dle reality (vzhled, funkčnost), takže většinou ve finále z toho je slušný dopravák. V XPL to svádí některé k tomu, sestavit to z defaultních dílů a pak z toho vznikne nesmysl s exteriérem reálného letadla.
Nicméně pokud uděláš do XPL letadlo stejným způsobem jako do FSX, tj pomocí "externího kódu" (pluginů), tak získáš totožný výsledek. Viz třeba Felisovy letadla An-24, Il-14. V jednom je pravda - těch slušných dopraváků pro FSX je spousta, pro XPL pár. Z tohoto úhlů opravdu není XPL pro dopravní letání zatím moc vhodné. ALe není to o tom, že by něco umělo míň než FSX.
A nezmínila se jedna kategorie, kde má opět XPL body navrch - helikoptéry. Taky získává na straně letového modelu, ale velmi slušně si vede i na straně addonů - jak komerčních tak free.
Ale na vrtulníky se mně neptejte - já s nimi teď nemluvím
|
| |
|
| | | | | čo je lepšie? 27. 2. 2011 / 08:29 | |
| | Co se týče reálných komerčních addonů modernich dopraváků, tak ještě je bohuzel nikdo nevytvořil, ale nepochybuji, že vytvořit jde. Pokud ale srovnávám třeba freewarovky dělané jež defaultu, tak většinou ty fskove často umi jen klesat a stoupat s konstantní v/s, kdežto x-plane dává i defaltum lepší možnosti. Čest vyjimkam, jako cbfsim, to jsou skvělá éra. |
| |
|
| | | | | čo je lepšie? 27. 2. 2011 / 10:01 | |
| | Kvůli vrtulníkům jsem o XPL vážně uvažoval. Nicméně provozovat XPL kvůli 1-2 slušnejm addonům (nepočítám BK117) se mi nechtělo. A s těma bodama navrch to zas až tak žhavý není - ty free vrtulníky co jsem zkoušel taky nebyly bůhvíco. Takže tím se nám to smrskne na BK117 a proti ní na straně FSX stojí DODO Bell 206 a to je sakra dobře udělanej vrtulník. No a pokud se chci pouze bavit, tak mám na výběr z desítek dobře udělanejch free vrtulníků... |
| |
|
|