| | Mach 3,2 - něco pro EEEho 24. 2. 2011 / 09:55 | |
| | Pridam sa aj ja trochu - ono vzdy sa skusalo na rozhonovej trati co ta masinka dokaze,teda ist az na doraz, a ked sa zapla automaticky druha forsaz / na 21-MF/ nad 1,5 Mach , tak ta rychlost narastala paradne,ale takisto sa urychlila spotreba paliva a to markantne,takze let na druhej forsazi trval mozno ani nie minutu a vsetko bolo limitovane zbytkom paliva.Vypnut forsaz a tak prerusit ulohu bolo stanovene pri zbytku paliva 500 litrov,a ked sa lietalo na opacny smer drahy , tak 700 litrov.Takze ono to akorat vychadzalo,ze pri M 2,05 , co bolo maximum povolena rychlost , bol aj zbytok paliva na navrat spat.Na dostupe,ked sa zase lietali ulohy maximalnej vysky,sa tiez vypinalo pri stanovenom zbytku paliva,takze niekto tych vytuzenych 20 km ani nedosiahol.Ja som tam bol asi 2 x ,podla toho,ako zral ten ktory motor.Ovsem ten vyhlad.......cez den fialova obloha,zaoblenie zeme,horuce slnko, v noci pod nohami pol europy,vsetko jak na dlani. Stalo to za to. Kua, a na ruskych strojoch....
Myslim,ze niekedy davno som aj rozoberal,ako sa lietalo na rozhon a dostup. Moc davno..... |
| |
|