| | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 22. 2. 2011 / 19:47 | |
| | | |
|
| | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 22. 2. 2011 / 19:55 | |
| | Až na tu hudbu je to pěkné |
| |
|
| | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 22. 2. 2011 / 19:56 | |
| | | |
|
| | | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 22. 2. 2011 / 20:01 | |
| | Přeskákal jsem to
a kdybych si stáhnul zvuk, tak příjdu o ten úvodní start a člověk neví, jestli tam uprostřed není něco taky s pěknou zvukovou stopou (nebylo) |
| |
|
| | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 22. 2. 2011 / 20:15 | |
| | Nádherný záběry....
Stejně mám 25ku a 31ku rád, to jsou panečku kotle tyhle Tumanskoje
I když je těch 3.2 Macha přece jenom trošku přehnaný optimismus |
| |
|
| | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 22. 2. 2011 / 20:36 | |
| | přes 2,8 vlak nejede |
| |
|
| | | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 22. 2. 2011 / 20:44 | |
| | Kolik se dalo vymáčknout z holý 23ky ? |
| |
|
| | | | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 22. 2. 2011 / 20:58 | |
| | 2,35 |
| |
|
| | | | | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 22. 2. 2011 / 21:22 | |
| | | |
|
| | | | | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 23. 2. 2011 / 08:35 | |
| | A kolik z chlupaté? Ehm, pardon, ze zcela vyzbrojené? |
| |
|
| | | | | | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 23. 2. 2011 / 08:40 | |
| | podle variant podvěšené výzbroje, to si už přesně nepamatuju, musel bych se podívat. Ale pokud to výzbroj vydrží, tak 2,35 Mrknu večer doma, ale asi bys to našel i na netu. |
| |
|
| | | | | | | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 23. 2. 2011 / 12:20 | |
| | Počkej,počkej.. Neříkej, že jste Vy, co jste s tím lítali, nikdy nezkusili maximálku. A k tý rychlosti 2,35.
Přeci nebude ověšená stejně rychlá jako aerodynanicky čistší neověšená. |
| |
|
| | | | | | | | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 23. 2. 2011 / 13:08 | |
| | Na každé cvičení jsi měl předepsanou i rychlost. Cvičné rozhony byly například omezené na M=2,0 (mám to v zápisníku ), jinak se zapékala aerodynamickým ohřevem protipumpážní dvířka a musela se pak odbouchávat kladivem. Takže pokud jsi letěl s podvěsem a měl předepsáno maximálně M=1,5 tak se nějak neexperimentovalo, jestli to dá víc - ono zřejmě ten, kdo napsal že maximálně 1,5 věděl proč, nebo se aspoň bralo že ví... Jinak ten motor nad M=1,5 byl tahoun jak sviňa, dotatečně se mu navýšily otáčky o 2,5% a ještě se zvýšil se tah, spolužák se zapomněl a v radosti jak mu to jde udělal přes 2,4 a přistál se stříbrnýma náběžkama - barva se změnila na teplo A technici pak mlátili do dvířek a kdyby neutekl tak i do něj... |
| |
|
| | | | | | | | | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 23. 2. 2011 / 13:15 | |
| | Dík za odpověď. Pěkně se to čte. Nechceš napsat knihu, nebo nemáš nějaké své stránky (8-)).
Nějaké svoje stránky jsi měl, né ? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 23. 2. 2011 / 13:24 | |
| | web jsem neměl, ale začal jsem psát paměti a pak jsem zjistil, že si hovno pamatuju Kdysi jsem rozposlal pár článků, co jsem vyplodil v lehké opilosti a nostalgii, třeba se najde někdo kdo to nesmazal a pošle ti to. Já o to přišel když mi zbuchl disk |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 23. 2. 2011 / 14:46 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 23. 2. 2011 / 23:23 | |
| | Nemožné sa stalo skutočnosťou a ja som tvoje články ešte u seba na disku vyhrabal. Chceš ich poslať? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 24. 2. 2011 / 06:37 | |
| | už mám, díky |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 25. 2. 2011 / 03:43 | |
| | Coz mi pripomina jistou skupinu na ksichknize vzniklou ve wingsech na mem notebooku... chtelo by to zaplnit, pane majore... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 25. 2. 2011 / 06:58 | |
| | dnes večer to můžem probrat |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 24. 2. 2011 / 08:24 | |
| | Hehe- tohle je jeden z nejhezčích příspěvků, co jsem tu v poslední době četl...
A tonde, pokud ti to už někdo zas poslal zpátky, tak bys to někde vyvěsit mohl - čte se to fakt pěkně, pokud se dobře pamatuju!
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 24. 2. 2011 / 08:39 | |
| | No, a kdyby se k tondemu přidal eště takovej Dundee, to by bylo počteníčko...! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 24. 2. 2011 / 08:41 | |
| | To bezpochyby, jak jen je ale k tomu ukecat?
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 24. 2. 2011 / 08:42 | |
| | Flaška , dvě, Fernetu? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 24. 2. 2011 / 08:43 | |
| | málo.... ale kurz máš dobrej DD |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 24. 2. 2011 / 08:45 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 24. 2. 2011 / 08:48 | |
| | Tak bych rekl, ze jsi uz nabral nejen dobry smer ale ted i tu spravnou rychlost ;o))) "Rotate"
Problem je snad v tom, ze by za tou basickou byl chumel dalsich lidi z Peraku ;o))) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 24. 2. 2011 / 09:41 | |
| | Jo, tyhle basičky bejvaj dost magnetický... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 24. 2. 2011 / 11:15 | |
| | Prdlajs Fernet Přijd na pečený uzený masíčko,koupím dobrý bumbání na spalování tuku Potom to proberem kam to hodíme...na servru je místa ještě dost Nebo se ti udělalo posledně špatně?? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 24. 2. 2011 / 11:16 | |
| | nikoli, sedělo se u tebe velmi příjemně a fajnově jsme pokecali Repete klidně někdy dám a vezmu si delší vycházku |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 24. 2. 2011 / 11:20 | |
| | souhlas,počítá se s tím. |
| |
|
| | | | | | | | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 24. 2. 2011 / 09:55 | |
| | Pridam sa aj ja trochu - ono vzdy sa skusalo na rozhonovej trati co ta masinka dokaze,teda ist az na doraz, a ked sa zapla automaticky druha forsaz / na 21-MF/ nad 1,5 Mach , tak ta rychlost narastala paradne,ale takisto sa urychlila spotreba paliva a to markantne,takze let na druhej forsazi trval mozno ani nie minutu a vsetko bolo limitovane zbytkom paliva.Vypnut forsaz a tak prerusit ulohu bolo stanovene pri zbytku paliva 500 litrov,a ked sa lietalo na opacny smer drahy , tak 700 litrov.Takze ono to akorat vychadzalo,ze pri M 2,05 , co bolo maximum povolena rychlost , bol aj zbytok paliva na navrat spat.Na dostupe,ked sa zase lietali ulohy maximalnej vysky,sa tiez vypinalo pri stanovenom zbytku paliva,takze niekto tych vytuzenych 20 km ani nedosiahol.Ja som tam bol asi 2 x ,podla toho,ako zral ten ktory motor.Ovsem ten vyhlad.......cez den fialova obloha,zaoblenie zeme,horuce slnko, v noci pod nohami pol europy,vsetko jak na dlani. Stalo to za to. Kua, a na ruskych strojoch....
Myslim,ze niekedy davno som aj rozoberal,ako sa lietalo na rozhon a dostup. Moc davno..... |
| |
|
| | | | | | | | | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 24. 2. 2011 / 10:17 | |
| | Zkus to někde najít... Taky matně vzpomínám, že jsem kdysi něco tady na toto téma četl, ale pro nás, kteří tam nebyli a už se tam nikdy nedostanou je takové vyprávění (jako tady... byl jsem tam 2x) velmi příjemné, zavřem oči a můžem si představovat, že jsme tam byli s tebou...
Třeba by se tady na péráku dal udělat oddíl, který nebude technický, prostě jen "vyprávění" - kam by se takovéhle příspěvky nebo i delší povídání dalo snadno pověsit - pro nás i generace příští...
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 24. 2. 2011 / 11:14 | |
| | To neni špatnej nápad, když jsou tu rubriky jako články a návody, tak by mohla klidně bejt i rubrika
"Veselé historky z natáčení" |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 25. 2. 2011 / 09:01 | |
| | Po vzoru klasiků (už nevím, jestli to byl Dalimil nebo Václav Hájek z Libočan.. kdeže ty literární předmaturitní vědomosti jsou... ) jsem chtěl navrhnout "Bájné vyprávění starců" - a pak jsem si řekl, aby to tady někdo nevzal osobně, tak jsem usekl ty "starce" - a nakonec i to "Bájné" Teď když na to zpětně koukám, stydím se za svou autocenzůru... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 25. 2. 2011 / 09:23 | |
| | ...rovnou jsi ten příspěvek měl smazat což už teď nemůžeš, když jsem ti inteligentně odpověděl... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 25. 2. 2011 / 09:30 | |
| | Hehe- teďs mne inspiroval ve spůojitosti s paralelním stromem, co takhle "Bájné vyprávění strojníků" ??
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 25. 2. 2011 / 09:34 | |
| | Hlavně, když tam nebude Bájné vyprávění pana Máchy. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 25. 2. 2011 / 10:22 | |
| | já nejsu strojník, já su guma.... Takže kdyžtak "Veselé historky z Púchova" - tam byla Gumáreň a je to název knihy akceptovatelný i pro dandeeho
Peace, burárum!
P.S. Nebožtík Ivan Kaiser - budiž mu letecké nebíčko milostivé, zahynul na MiG-21 - jednou odložil na letce noviny a zahlásil, že musíme jet na "Mezinárodní výstavu lampasáků"... V Púchově byla "Interguma".... |
| |
|
| | | | | | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 23. 2. 2011 / 09:30 | |
| | | |
|
| | | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 22. 2. 2011 / 21:20 | |
| | A nebo jede, ale pak se mu mění lokomotiva ;o) |
| |
|
| | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 22. 2. 2011 / 21:06 | |
| | Jelikož a páč a poněvadž se pohybuju častějc v Éčkách, tak jen že, E-266 ustanovil rychlost 2981,5 km/hodna zamknuté trati v roce 1967 asže těch rekordů bylo a je stále platných, to značí, že prostě vot eto krasivaja i bystraja mašina.
ALe zatím se plácám v obnově ztracených dat a zatím se mi podařilo rozběhat částečně projekt E-2A. |
| |
|
| | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 22. 2. 2011 / 21:16 | |
| | Moc hezky to běhá |
| |
|
| | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 23. 2. 2011 / 15:13 | |
| | Na to se těšim |
| |
|
| | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 22. 2. 2011 / 22:47 | |
| | Pěkný video, díky. Ale s pohledem na ty motory, mně pořád přichází na mysl: "Vezmi silný motor a poletí i vrata od chlíva."
A výškový rekord 123500 ft - to je teda síla To snad ani není možný.
|
| |
|
| | | | Mach 3,2 - něco pro EEEho 23. 2. 2011 / 10:24 | |
| | Nu vot éto rakéta |
| |
|
|