FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 11. 2024, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne Jeden příspěvek | Celý strom
Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne   15. 2. 2011 / 00:28
Milan Smid   
ahoj,

uz jsem z toho zoufaly...

Mam model letadla, ktery delam v Gmaxu s FS2004 gamepack. Kdyz to exportuju jako aircraft a narvu to do FS2004, tak je vsechno OK.

Jenomze kdyz ten samy mdl soubor dam do FSX, tak se nic neukaze, jako kdyby to letadlo bylo neviditelny (pohybuje se, ale nikde nic).

HELP!

Budu vdecny za kazdy postreh. Mam takovy neblahy dojem, ze to ma neco spolecneho s funkci "mirror", kterou pouzivam, ale cekal bych, ze se to vizualne projevi v obou simech stejne.

Diky,

Milan
 1x  

Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne   15. 2. 2011 / 06:49
Priskac   
Sice utekam do prace, ale po funkcii Mirror musis stale pouzit Reset X form, a nasledne flipnut normaly, a uz to pojde. Ak to bude aktualne, tak ked sa vratim vecer z prace tak mozem vysvetlit.

Pekny den.

Peto
 

Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne   15. 2. 2011 / 08:46
Milan Smid   
jojo, tuhle fintu znam, ale asi to tim nebude, protoze to by bylo videt aspon neco

napadlo me jeste, kdyz jsem lezl do postele, udelat si v gmaxu "plain vanilla" krabici, vyexportovat jako aircraft mdl (tzn. zadne dalsi upravy jako mirror, animace apod.) a podivat se, jak se to bude zobrazovat v FS2004 a FSX
 

Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne   15. 2. 2011 / 09:01
čmeliak
a nezabudol si vložiť v FSX texturu do aircraft/texture? poprípade si ju nechal v 24 bit formáte.
 

Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne   15. 2. 2011 / 11:05
Milan Smid   
texturu tam nemam

predpokladam, ze se zobrazi model budto
a) sedy
b) s barevnym kodovanim z gmaxu (takto se to zobrazuje v FS2004)

pletu se?
 

Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne   15. 2. 2011 / 11:17
jožo
Neviem ako je to s celým modelom, ale v FSX musia byť textúry na všetko, inak je to čierne. Tá časť, čo nemá svoju textúru, napr. nejaké páky, tvár pilota, prístrojová doska a pod. Potom je aj model do FS9 do FSX nepoužiteľný, hoci inak by možno bol. Takže barevné kódovanie z gmaxu je v FSX k ničomu. Ale na toto sú tu iní odborníci, ja len čo mám vyskúšané.
 

Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne   15. 2. 2011 / 12:15
Milan Smid   
coz jinymi slovy potvrzuje tu moji domnenku a), akorat ze se model neukaze sedy, ale cerny

fakt je, ze jsem to uz parkrat videl

kazdopadne by ale nemel byt neviditelny, ne?
 

Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne   15. 2. 2011 / 13:42
čmeliak
ako som povedal hore ak si ho raz otexturoval, tú texturu tam musíš dať inak je to neviditelné ak by si ho netexturoval a dal len v základných farbách ako ti ponúkol Gmax v niektorých kartách je to čierne alebo v základnej farbe, záleží či máš SP1 alebo 2 alebo čistú FSX.
 

Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne   15. 2. 2011 / 14:01
Milan Smid   
je to takto:

netexturoval jsem a mam FSX SP2
 

Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne   15. 2. 2011 / 14:13
čmeliak
ak ten model z Gmaxu je exportovaný bez hlášok o chybách a je vytvorený aplikáciou makemdl.exe z FS2004SDK a je funkčný v FS9, mal by sa zobraziť v FSX ak si nepoužil alfakanál na vytvorenie lesku. Ak je alfakanál na texture skús DXT3 texturu bez alfy. Ak ani to nepomôže sprav si válec hod na to jednoduchú texturu DXT3 a mválec vyexportuj ako fligtsim model mdl. Musí sa zobraziť.
 

Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne   16. 2. 2011 / 07:00
tonde   
...jak to vlastně dopadlo? Kde byl problém?
 

Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne   16. 2. 2011 / 07:39
Milan Smid   
dopadlo to tak, ze jsem sel vcera na pivo, takze se s tim budu s*at dneska
 

Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne   16. 2. 2011 / 09:27
tonde   
...tak tomu rozumím
 

Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne   16. 2. 2011 / 19:00
Milan Smid   
pro ty, co tohle vlakno sledovali...

udelal jsem obycejny valec, otexturoval a...
... problem porad stejny

zajimave ale je, ze v hlavnim Free Flight okne v FSX se preview ukaze naprosto v pohode, ale jakmile se nahraje "flight", tak nic nejde videt

ModelConverterX to taky neni schopny ukazat, ackoli nema problem s jinyma modelama pro FS2004
 

Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne   16. 2. 2011 / 21:39
Biker
Napadla mě jedna blbost. Nestačilo by v FSX vypnout DX10 (nebo co to tam je).
 

Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne   16. 2. 2011 / 21:55
tonde   
Jak ho vidí FS Repaint? Teda pokud ho máš a používáš....
Hm a taková blbost - nemáš ho jako AI letadlo v cfg a ve FS zakázaný zobrazování AI? Je to jen blbej nápad, páč mně nic nenapadá
 

Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne   16. 2. 2011 / 21:59
Teflon_490   
To schovavani AI v cfg je ale jen pro menu, kde nebudou AI viditelny, ale fyzicky v FSce videt budou. Jinak by to bylo jaksi kontraproduktivni
 

Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne   17. 2. 2011 / 07:09
tonde   
...proč nečteš pořádně, co jsem napsal?
 

Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne   18. 2. 2011 / 02:47
Teflon_490   
Nj, kdyz tomu uz je hodne let co sem naposledy AI tfc pouzival no, tak mi to nedoslo...
 

Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne   16. 2. 2011 / 23:50
Milan Smid   
FS Repaint nepouzivam, takze nevim

pro testovani pouzivam existujici "non" AI letadlo, kteremu akorat vymenim model za ten vyexportovany z gmaxu, takze by problem se stahnutym "soupatkem" AI letadel nemel hrat roli (i kdyz to pro sichr radsi odzkousim)

hledam dal...
 

Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne - vyreseno   18. 2. 2011 / 20:31
Milan Smid   
svete div se, ale po nekolika dalsich ztracenych hodinach jsem to dostal do FSX

v model.cfg se musi vyhodit radek interior=... jelikoz ten muj model byl jenom exterier

uffff....
 

Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ