|  |  | Start a Přistaní 15. 2. 2011 / 08:54 | |
|  | Nazdar chci se zeptat když zapnu ve FS reálný počasí ,což by měly letadla startovat a přista
ávat podle větru jestli to říkám dobře ,např podle letového provozu dnes ranvej 06. Budou teda letadla startovat a přistávat na stejný ranveji také ve FS ? |
| |
|
 |  |  | Start a Přistaní 15. 2. 2011 / 09:00 | |
|  | | |
|
 |  |  | Start a Přistaní 15. 2. 2011 / 10:22 | |
|  | Vítr je jeden, leč nikoliv jediný parametr při určování dráhy v používání.
Při silném větru se jistě nebude létat po větru, ale ve všech ostatních případech se budou zohledňovat kritéria jako délka dráhy, vybavení dráhy z hlediska přiblížení, hlukové limity, kvalita jejího povrchu, ...
Ne že by na to FS nějak hleděla 
|
| |
|
 |  |  |  | Start a Přistaní 15. 2. 2011 / 10:34 | |
|  | Mě by zase zajímalo jestli jde v průběhu letu kolem letiště změnit nějak provoz jiné dráhy. Třeba je aktivní RWY24 na LKPR a já bych chtěl aby se hned změnil provoz na RWY31. Třeba u FS2002 to šlo. Změnil jsem vítr pro podmínky RWY31 a hned ATIS hlásil ILS RWY31. U FS2004 to nejde  |
| |
|
 |  |  |  |  | Start a Přistaní 15. 2. 2011 / 10:46 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | Start a Přistaní 15. 2. 2011 / 12:01 | |
|  | off line jde, pokud ti ATC nabídne dráhu a ty ji nechceš, můžeš požádat o jinou (na větších letištích, kde je jich samozřejmě více). Ty možnosti jsou v nabízených odpovědích na obrazovce FS, takže místo 24 chtít třeba 31 a ATC se přizpůsobí. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Start a Přistaní 15. 2. 2011 / 12:28 | |
|  | Mozes poziadat o inu, ale ponukne Ti iba paralelnu drahu, cize L,R, popripade C. |
| |
|
 |  |  |  |  | Start a Přistaní 15. 2. 2011 / 13:41 | |
|  | ale jde...jen to holce dýl tvá než ji to docvakne. |
| |
|
 |  |  |  | Start a Přistaní 15. 2. 2011 / 13:31 | |
|  | Prosím, prosím......
... při silném větru se samozřejmě bude přistávat PROTI větru....
Vždy PROTI větru, žádné "po..."
Satří borci by si měli dávat pozor na každé slůvko, čtou to tu i děti !!!
 |
| |
|
 |  |  |  |  | Start a Přistaní 15. 2. 2011 / 13:43 | |
|  | no to jo pán dochtor "Satří"   jen vtipkuju |
| |
|
 |  |  |  |  | Start a Přistaní 15. 2. 2011 / 14:13 | |
|  | proti větru je vhodné přistávat, ale není vhodné proti němu č...t (poznámka platí pro ty mladší a děti) |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Start a Přistaní 15. 2. 2011 / 16:36 | |
|  | Přistávání proti větru má velkou tradici. Začalo to, jako spousta jiných zvyků, během světové války. První, co musel pilot po přistání dělat, bylo jít močit. Protože byl plný ještě z nočního tahu a nestihl potřebu vykonat před letem. No a protože piloti jsou inteligentní zvířata a vědí, že čůrat proti větru se nevyplácí, tak radši zrovna přistanou proti větru, aby svou potřebu mohli v klidu vykonat za letadlem po větru. Nic jiného v tom není.
Někdy mají složité věci celkem jednoduché vysvětlení....  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Start a Přistaní 16. 2. 2011 / 14:50 | |
|  | tak, tak, asi proto napadají člověka ty nejjednodušší věci až nakonec |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Start a Přistaní 17. 2. 2011 / 14:47 | |
|  | Occamova břitva v praxi. Sice se teď kapča může odskočit za letu (zatím co FO spí), ale proč měnit, co se osvědčilo. |
| |
|
 |  |  |  |  | Start a Přistaní 15. 2. 2011 / 17:49 | |
|  | nechápu... prosím vysvětlit  |
| |
|
 |  |  |  |  | Start a Přistaní 15. 2. 2011 / 18:18 | |
|  | No vsak Leonell napsal "po vetru NEbude pristavat", satry borec by mel lepe cisti  |
| |
|
 |  |  |  |  | Start a Přistaní 15. 2. 2011 / 18:35 | |
|  | Já myslím, že Kuma neměl nic proti směru, ale proti výrazu.
Místo "NEBUDE letět PO VĚTRU" chtěl mít "BUDE letět PROTI VĚTRU".
Aby si mládež zapamatovala, že se vzlétá a přistává PROTI větru.
Ale fakt díky kluci  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Start a Přistaní 15. 2. 2011 / 22:15 | |
|  | Dík že ses zastal starců, náčelníku!
 |
| |
|
 |  |  |  |  | Start a Přistaní 16. 2. 2011 / 15:02 | |
|  | Ale on to tam má napsané správně, NEBUDE se přistávat po větru... Chlape, zkus číst pořádně...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Start a Přistaní 16. 2. 2011 / 15:03 | |
|  | | |
|
|