| | | Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne 15. 2. 2011 / 00:28 | |
| | ahoj,
uz jsem z toho zoufaly...
Mam model letadla, ktery delam v Gmaxu s FS2004 gamepack. Kdyz to exportuju jako aircraft a narvu to do FS2004, tak je vsechno OK.
Jenomze kdyz ten samy mdl soubor dam do FSX, tak se nic neukaze, jako kdyby to letadlo bylo neviditelny (pohybuje se, ale nikde nic).
HELP!
Budu vdecny za kazdy postreh. Mam takovy neblahy dojem, ze to ma neco spolecneho s funkci "mirror", kterou pouzivam, ale cekal bych, ze se to vizualne projevi v obou simech stejne.
Diky,
Milan |
| |
|
| | | Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne 15. 2. 2011 / 06:49 | |
| | Sice utekam do prace, ale po funkcii Mirror musis stale pouzit Reset X form, a nasledne flipnut normaly, a uz to pojde. Ak to bude aktualne, tak ked sa vratim vecer z prace tak mozem vysvetlit.
Pekny den.
Peto |
| |
|
| | | | Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne 15. 2. 2011 / 08:46 | |
| | jojo, tuhle fintu znam, ale asi to tim nebude, protoze to by bylo videt aspon neco
napadlo me jeste, kdyz jsem lezl do postele, udelat si v gmaxu "plain vanilla" krabici, vyexportovat jako aircraft mdl (tzn. zadne dalsi upravy jako mirror, animace apod.) a podivat se, jak se to bude zobrazovat v FS2004 a FSX |
| |
|
| | | | | Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne 15. 2. 2011 / 09:01 | |
| | a nezabudol si vložiť v FSX texturu do aircraft/texture? poprípade si ju nechal v 24 bit formáte. |
| |
|
| | | | | | Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne 15. 2. 2011 / 11:05 | |
| | texturu tam nemam
predpokladam, ze se zobrazi model budto
a) sedy
b) s barevnym kodovanim z gmaxu (takto se to zobrazuje v FS2004)
pletu se? |
| |
|
| | | | | | | Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne 15. 2. 2011 / 11:17 | |
| | Neviem ako je to s celým modelom, ale v FSX musia byť textúry na všetko, inak je to čierne. Tá časť, čo nemá svoju textúru, napr. nejaké páky, tvár pilota, prístrojová doska a pod. Potom je aj model do FS9 do FSX nepoužiteľný, hoci inak by možno bol. Takže barevné kódovanie z gmaxu je v FSX k ničomu. Ale na toto sú tu iní odborníci, ja len čo mám vyskúšané. |
| |
|
| | | | | | | | Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne 15. 2. 2011 / 12:15 | |
| | coz jinymi slovy potvrzuje tu moji domnenku a), akorat ze se model neukaze sedy, ale cerny
fakt je, ze jsem to uz parkrat videl
kazdopadne by ale nemel byt neviditelny, ne? |
| |
|
| | | | | | | | | Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne 15. 2. 2011 / 13:42 | |
| | ako som povedal hore ak si ho raz otexturoval, tú texturu tam musíš dať inak je to neviditelné ak by si ho netexturoval a dal len v základných farbách ako ti ponúkol Gmax v niektorých kartách je to čierne alebo v základnej farbe, záleží či máš SP1 alebo 2 alebo čistú FSX. |
| |
|
| | | | | | | | | | Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne 15. 2. 2011 / 14:01 | |
| | je to takto:
netexturoval jsem a mam FSX SP2 |
| |
|
| | | | | | | | | | | Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne 15. 2. 2011 / 14:13 | |
| | ak ten model z Gmaxu je exportovaný bez hlášok o chybách a je vytvorený aplikáciou makemdl.exe z FS2004SDK a je funkčný v FS9, mal by sa zobraziť v FSX ak si nepoužil alfakanál na vytvorenie lesku. Ak je alfakanál na texture skús DXT3 texturu bez alfy. Ak ani to nepomôže sprav si válec hod na to jednoduchú texturu DXT3 a mválec vyexportuj ako fligtsim model mdl. Musí sa zobraziť. |
| |
|
| | | Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne 16. 2. 2011 / 07:00 | |
| | ...jak to vlastně dopadlo? Kde byl problém? |
| |
|
| | | | Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne 16. 2. 2011 / 07:39 | |
| | dopadlo to tak, ze jsem sel vcera na pivo, takze se s tim budu s*at dneska |
| |
|
| | | | | Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne 16. 2. 2011 / 09:27 | |
| | ...tak tomu rozumím |
| |
|
| | | Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne 16. 2. 2011 / 19:00 | |
| | pro ty, co tohle vlakno sledovali...
udelal jsem obycejny valec, otexturoval a...
... problem porad stejny
zajimave ale je, ze v hlavnim Free Flight okne v FSX se preview ukaze naprosto v pohode, ale jakmile se nahraje "flight", tak nic nejde videt
ModelConverterX to taky neni schopny ukazat, ackoli nema problem s jinyma modelama pro FS2004 |
| |
|
| | | | Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne 16. 2. 2011 / 21:39 | |
| | Napadla mě jedna blbost. Nestačilo by v FSX vypnout DX10 (nebo co to tam je). |
| |
|
| | | | Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne 16. 2. 2011 / 21:55 | |
| | Jak ho vidí FS Repaint? Teda pokud ho máš a používáš....
Hm a taková blbost - nemáš ho jako AI letadlo v cfg a ve FS zakázaný zobrazování AI? Je to jen blbej nápad, páč mně nic nenapadá |
| |
|
| | | | | Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne 16. 2. 2011 / 21:59 | |
| | To schovavani AI v cfg je ale jen pro menu, kde nebudou AI viditelny, ale fyzicky v FSce videt budou. Jinak by to bylo jaksi kontraproduktivni |
| |
|
| | | | | | Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne 17. 2. 2011 / 07:09 | |
| | ...proč nečteš pořádně, co jsem napsal? |
| |
|
| | | | | | | Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne 18. 2. 2011 / 02:47 | |
| | Nj, kdyz tomu uz je hodne let co sem naposledy AI tfc pouzival no, tak mi to nedoslo... |
| |
|
| | | | | Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne 16. 2. 2011 / 23:50 | |
| | FS Repaint nepouzivam, takze nevim
pro testovani pouzivam existujici "non" AI letadlo, kteremu akorat vymenim model za ten vyexportovany z gmaxu, takze by problem se stahnutym "soupatkem" AI letadel nemel hrat roli (i kdyz to pro sichr radsi odzkousim)
hledam dal... |
| |
|
| | | Gmax - FS2004 OK, FSX neviditelne - vyreseno 18. 2. 2011 / 20:31 | |
| | svete div se, ale po nekolika dalsich ztracenych hodinach jsem to dostal do FSX
v model.cfg se musi vyhodit radek interior=... jelikoz ten muj model byl jenom exterier
uffff.... |
| |
|
|