I když se obáváš, tak jsi můj příspěvek pochopil naprosto přesně. Naopak se obávám, že právní úprava, která by toto nastavila, by a priori předpokládala, že všichni řidiči motorových i nemotorových vozidel jsou hodní a svědomití a nikdy žádného hodného cyklistu na přechodu/přejezdu nerozčtvrtí. Což je, jak sám uvádíš, nesmysl.
A právě přes tento nesmysl se blbečci vyautují (doslova) na těchto přechodech/přejezdech, zmizí ze scény a průměrný inteligenční kvocient této společnosti se co, Kefalín? Přece zvýší, vy hovado!
S tvojí definicí hodného a správného cyklisty a) nesouhlasím a za b) mě uráží
Na druhou stranu se jedná o záměrný zásah do plynulosti dopravy (stejně jako kvalita a četnost oprav silnic). Aby bylo možno něco takového zavést, pak před každým takovým přechodem/přejezdem by musela být rychlost omezena na cca 20km/h, a to nejméně ve vzdálenosti, kterou může ujet rozjetý cyklomrd na stezce v rychlosti až do 45km/h. Jednoduše proto, že na cyklostezce žádné omezovací značky rychlosti nejsou a rychleji jedoucího ne-závodního cyklozmrda ani nepředpokládám. K tomu přidej 50m úřednický buffer. |
|