| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | start v PMDG 7. 2. 2011 / 14:33 | |
| ![](img/nic.gif) | Nazdar kluci dá se vlétnout s 737-900 v PMDG na autopilota do dnes jsem startoval ručně jestli ano prosím jak |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | start v PMDG 7. 2. 2011 / 14:43 | |
| ![](img/nic.gif) | Znáš nějaké dopravní letadlo, se kterým by se vzlétalo na autopilota? Nevím, cos kde slyšel, ale vzlet probíhá bez výjimky u všech letadel (mimo bezpilotních) jen a pouze ručně. Žádné letadlo nemá autopilot na vzlet. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Auto take off - Wilco Airbus 7. 2. 2011 / 14:58 | |
| ![](img/nic.gif) | Trochu se tady "přiživím". Omlouvám se za svojí neznalost, ale když létám s tímto modelem (vol 1 A318 - A321), tak mi při správném nastavení při rychlosti VR "sám přitáhne" a dostane do vzduchu. AP je ale přitom ještě v této době vypnut, zapnutý je jen FD a A/T. Tak by mě zajímalo, jestli je to chyba modelu nebo "efekt správného vyvážení" (něco jako u default cessny, která se při cca 75 kts sama "odlepí" od země) či něco jiného? Díky za vysvětlení. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Auto take off - Wilco Airbus 7. 2. 2011 / 15:18 | |
| ![](img/nic.gif) | fakt ti sam pritahne? neni to jenom tim, ze se ti vztlakem samo zacne zvedat? ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | start v PMDG 7. 2. 2011 / 15:15 | |
| ![](img/nic.gif) | Ja jenon že mě kámoš tvrdí že se neda vzlétnout na V2 na autopilota když je naproramovaná FMC tak nevím |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | start v PMDG 7. 2. 2011 / 15:18 | |
| ![](img/nic.gif) | tak teda, at se snazim sebevic, tak opravdu nechapu, co tim chtel basnik povedet. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | start v PMDG 7. 2. 2011 / 15:30 | |
| ![](img/nic.gif) | Nemysli treba na automat tahu? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | start v PMDG 7. 2. 2011 / 15:20 | |
| ![](img/nic.gif) | Zatím jsem takove letadlo neviděl a také jsem do dnes vzlétal ručně ale hold ten kámoš mě nějak zamotal hlavu tak zatim díky |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | start v PMDG 7. 2. 2011 / 16:09 | |
| ![](img/nic.gif) | Tak pokud nejde o bájné tlačítko press to fly z vtípků o A320/1, řekl bych že to bude skutečně zkomolená adaptace automatu tahu. Ono A/T a AP by řekněmě při troše snahy dalo zaměnit. Jen s V2 a N1 TO/GA už je to horší. |
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | start v PMDG 7. 2. 2011 / 16:54 | |
| ![](img/nic.gif) | Když jsem to skoušel s 737-800 co je v FSX,tak se mi po zapnutí autopilota samo vzneslo a nabíralo výšku kterou jsem nastavil. Nevim jek je to u placeného PMDG ale myslim,že by to tak mohlo jít. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | start v PMDG 7. 2. 2011 / 17:00 | |
| ![](img/nic.gif) | Ono se nejak vznese (zalezi na trimu), ale urcite to spravne nepritahne pri Vr, tak jak se ma. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | start v PMDG 7. 2. 2011 / 17:04 | |
| ![](img/nic.gif) | ono holt asi bude velkej rozdíl mezi 737 v FSX a od PMDG |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | start v PMDG 7. 2. 2011 / 17:07 | |
| ![](img/nic.gif) | Zrovna v trimovani a vyvazeni zcela urcite. |
| |
|
|