| | | Z-142 16. 12. 2004 / 18:33 | |
| | Hned jsem ji stáhnul a vyzkoušel. Vypadá hezky, ale pár věcí by to chtělo upravit.
Na úvod, vím že je jednoduché něco zkritizovat. TOUTO KRITIKOU NEMYSLÍM NIC ŠPATNÉHO!!!
1.-zvenku na pravém sedadle člověk, zevnitř mapa
2.-knypl většinou nedrží oba
3.-motorové přístroje ukazují trošku jiné hodnoty
4.-142 nestoupá 6 metrů
5.-při motorovce by měla být schopná držet na brzdách
6.-možná by to chtělo trochu rychlejší nástup účinku křidélek
7.-nevím, jestli se mi to zdá - a jestli se to dá nějak řešit - mám pocit, že kompresor nemá účinek na výkon, ale jen na ukazatel plnicího tlaku. |
| |
|
| | | Re: Z-142 16. 12. 2004 / 19:02 | |
| | ad 7 - tusim ze se to resit neda, protoze kompresor myslim FSka neumi nasimulovat... |
| |
|
| | | Re: Z-142 16. 12. 2004 / 19:09 | |
| | Naprosto chápu, že to není myšleno jako kritika. I tento příspěvek ber zcela v přátelském duchu, ale trochu mě překvapilo, že to přišlo tak brzo- můj návrh: nejdříve se zamyslet nad složitostí uvedených problémů, zkusit si je vyřešit sám, nebo podat návrch jak.....
Samozřejmě do toho nemám asi co kecat, protože moje programátorské schopnosti končí u blikající křižovatky, ale osobně bych to zkusil takhle.
|
| |
|
| | | | Re: Re: Z-142 16. 12. 2004 / 19:25 | |
| | Jak se znám tak se do toho asi začnu trochu šťourat, ale nemám na to moc času. Že takhle brzo? Prostě jsem si řekl, že si zaletím jeden prostor, a budu sledovat, co to dělá a nedělá. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Z-142 16. 12. 2004 / 19:32 | |
| | Jo máš recht, taky bych se na to podíval, páč tím se člověk nejvíc naučí. Ale obávám se, že u mě to na řešení nejakejch výraznějších problémů nebude. Zase naopak takové příspěvky mohou do budoucna pomoct pokud je s čím porovnávat a to i ze skutečností. Předpokládám, že u tebe je. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Z-142 16. 12. 2004 / 19:41 | |
| | I kdyby nebylo, něco stačí porovnat s úkony. A to co se tam nenajde, se holt musí porovnat s reálem. Jako to stoupání, brzdění a tak. |
| |
|
| | | Re: Z-142 (repaint) 16. 12. 2004 / 19:12 | |
| | Využiji vlákna o Z142 k jinému dotazu, hlavně asi na Milana Lisnera. Bylo by možné získat něco jako repaint kit na to letadlo? Zkusil bych si za domácí úkol Medláneckou OK-LNC a OK-LNK od BlueSky. Jsou skoro stejné jako ta vydaná a repaint kit by mi velmi ulehčil práci. |
| |
|
| | | | Re: Re: Z-142 (repaint) 16. 12. 2004 / 19:53 | |
| | Co se týče repaintkitu to ti bude muset odpovědět Milan, já jenom upozorním na to, že u té Z142 je udělané podpora pro RepaintManager ( http://flightsim.periskop.cz/fsitem.php?act=exe&id=152&lan=0&menu=5 ) a bylo by fajn, aby vzniklé repainty bylo možné přes RepaintManager přidávat - proto pokud někdo uděláte nějaký repaint, tak dejte vědět a já vám pošlu návod jak udělat file obsahující repaint, případně z vámi udělaných textur ten balíček udělám sám. |
| |
|
| | | | Re: Re: Z-142 (repaint) 16. 12. 2004 / 21:14 | |
| | Repaint kit je v planu, mam to uz i predpripravene.
Pokud ma nakej Zlin stejnou kamuflaz, jako ten vydany, pak se da zmenit jen imatrikulace, je v samostatne texture a na modelu se zobrazuje jakoby "obtisk".
Takze staci zmenit jen tu jednu texturu a hned je jina imatrikulace.
Jak se tahle textura da menit, je popsano v readme, v sekci addons, uvnitr slozky se Zlinem ve FS
Milan
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Z-142 (repaint) 17. 12. 2004 / 01:08 | |
| | Nezbývá než poděkovat za krásný éro, jen jsem objevil jednu drobnost v XML souboru. Je tam přikopírováno pár řádků od Delfína. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Z-142 (repaint) 17. 12. 2004 / 08:21 | |
| | Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..... Bohužel to není drobnost, ale dost velká chyba... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Z-142 (repaint) 17. 12. 2004 / 09:26 | |
| | Díky za odpověď, ale já si počkám na ten repaint kit. Oba ty Zlíny jsou skoro stejné jako ten vydaný, ale jeden z nich má na SOP velké logo BlueSky a druhý má úplně jinak přemalovanou masku (Medlánecká červenobílá "šachovnice") a na SOP má moravskou orlici. Jestli je k dispozici alespoň něco neoficiálního co by bylo možné použít, tak mi to moc prosím pošli. Nebo se ozvi na ICQ231010204. Dík předem. |
| |
|
| | | Re: Z-142 16. 12. 2004 / 19:48 | |
| | Nebojte se kritizovat Pokud to je k věci a je to konstruktivní kritika, tak sem s ní. Body 1,2,4,5,6 jsou na Milana. K bodu tři se věci mají tak, že FS nějakým způsobem počítá tyhle motorové veličiny - já v přístroji nedělám nic jiného, než jen tuhle interně ve FS simulovanou veličinu vezmu a zobrazím. Plus mínus to jakž takž vyhovuje většině letadlům. Pokud by bylo potřeba aby hodnoty seděly přesně, tak tu jsou dvě cesty - buď nějak poladit *.air file, kde by to mohlo být zapsané a nějakým způsobem ovlivnitelné, ale to je dost magie, protože nikde není popsané co co dělá. Druhá pak je jednodušší a to upravovat tu hodnotu co příjde z FS v přístroji a zobrazovat o něco jinou, správnější, hodnotu. Vpodstatě jde o to, něco odečíst, přičíst, buď v celém průběhu konstantu, nebo hodnotu upravovanou ještě podle ostatních proměnných. Problém je v tom, že neznám co kdy by to mělo přesně ukazovat, navíc v závislosti na okolních podmínkách - pokud tu někdo takový je, tak ať napíše a můžem společně nějak ty zobrazované hodnoty poladit. Bod 7 máš pravdu - nijak to neovlivňuje vlastní výkon, jen se to snaží jakž takž ovlivňovat ukazatel - naráži to tu na to, že FS prostě neumí simulovat takový motor, jaký Z142 má a nevim o způsobu, jak to dosimulovat. |
| |
|
| | | | Re: Re: Z-142 16. 12. 2004 / 19:53 | |
| | Možná by bylo lepší kompresor nesimulovat. Když ho pak za letu vypnu a nastavím patřičný režim motoru, najednou mám prostě větší výkon... A nebo by to mohlo nějak oblafnout i ostatní přístroje, nebo oblafnout joystick, třeba mu nedovolit plný plyn... Jestli to nějak jde |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Z-142 16. 12. 2004 / 20:54 | |
| | Kompresor nekompresor, to letadlo je nádherně udělaný, smekám před autory. Nezkoušel jsem postupy do detailů, ale pokud všechny páčky chodí jak mají, tak ho budeme ve škole používat při přeškolování žáčků z cessen za zlíny
Sakra ať už zmizí ta deka!
|
|
| |
|
| | | | Re: Re: Z-142 17. 12. 2004 / 11:31 | |
| | Ahoj Jirko!
Diky za povzbuzeni. Uz jsem to trochu probital s Milanem - Vas eroplan ma jen 2 nadrze. Milan rikal ze to je vlastne na tvuj popud a tak jsem se chtel zeptat proc? Brani FS "prelevani" benzinu v urcitych polohach palivoveho switche?
Vita
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Z-142 17. 12. 2004 / 14:22 | |
| | Na periskop
Zdravím
Chtěl bych se jenom zeptat tvůrců Z-142 OK-MNK(pro 2004) jestli by náhodou nešly překopat ty textury pro 142 v FS2002. Já to zkoušel a mělo by to jít, ale asi to nebude úplně ono. Pro Vás by to myslím nebyl takový velký problém a myslím si že nápad to taky není špatný. Pokud to pude tak moc dík.
S pozdravem Björn
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Z-142 17. 12. 2004 / 15:20 | |
| | Jde o to, že z vnějších nádrží to v Z142 teče samospádem do vnitřních a to je věc, o který nevim, že by FS uměla. FS prostě čerpá ze všech a žadný toky mezi se nekonají. Teď by se to mělo podle přístrojů chovat přibližně jako v reálu. Co jsme zkoušeli vymyslet a co se nezadařilo je zvyšování množství paliva v tušim pravé nádrži způsobené vracením nespáleného paliva od motoru. Jedině jak by to asi šlo by bylo přes FSUPIC nabo FSConnect... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Z-142 22. 12. 2004 / 20:23 | |
| | Ja si myslel ze v tom ma prsty FS. Diky za odpoved.
Vita |
| |
|
|