Nebojte se kritizovat Pokud to je k věci a je to konstruktivní kritika, tak sem s ní. Body 1,2,4,5,6 jsou na Milana. K bodu tři se věci mají tak, že FS nějakým způsobem počítá tyhle motorové veličiny - já v přístroji nedělám nic jiného, než jen tuhle interně ve FS simulovanou veličinu vezmu a zobrazím. Plus mínus to jakž takž vyhovuje většině letadlům. Pokud by bylo potřeba aby hodnoty seděly přesně, tak tu jsou dvě cesty - buď nějak poladit *.air file, kde by to mohlo být zapsané a nějakým způsobem ovlivnitelné, ale to je dost magie, protože nikde není popsané co co dělá. Druhá pak je jednodušší a to upravovat tu hodnotu co příjde z FS v přístroji a zobrazovat o něco jinou, správnější, hodnotu. Vpodstatě jde o to, něco odečíst, přičíst, buď v celém průběhu konstantu, nebo hodnotu upravovanou ještě podle ostatních proměnných. Problém je v tom, že neznám co kdy by to mělo přesně ukazovat, navíc v závislosti na okolních podmínkách - pokud tu někdo takový je, tak ať napíše a můžem společně nějak ty zobrazované hodnoty poladit. Bod 7 máš pravdu - nijak to neovlivňuje vlastní výkon, jen se to snaží jakž takž ovlivňovat ukazatel - naráži to tu na to, že FS prostě neumí simulovat takový motor, jaký Z142 má a nevim o způsobu, jak to dosimulovat. |
|