| | | | | | Jojo, pěkné záběry na pěkná letadla! Známé, ale pořád hezké! |
| |
|
| | | | | Moc pěkné video. Po tomto videu bych se snad hned chtěl stát vojenským pilotem |
| |
|
| | | | | | Mužeš přijimačky jsou až na jaře |
| |
|
| | | | | | | No, to by bylo pěkné, ale asi by mě vyhodili hned u prvních testů... To už spíše ATC. |
| |
|
| | | | | | | Jen ze zvědavosti - když se někdo rozhodne dělat třeba zrovna toho pilota, nebo ATC, musí to vzít přes vojenskou VŠ, nebo stačí přes novou kariéru a daného kadeta si už armáda sama "vycepuje"? |
| |
|
| | | | | | | | Musíš do Brna na Univerzitu obrany katedra Letový provoz. Tomu ale předchází ony zkoušky, hlavně z angliny. |
| |
|
| | | | | | To poznám. 5To sú ukážky z pripravovaného FSXXX. |
| |
|
| | | | | | Na motoru
F-104 měly malá křídla s minimální schopností plachtit, výpadek (jediného) motoru znamenal ztrátu letadla. Navíc ta letadla vyžadovala pevnou a dobře cvičenou ruku, chybu neodpouštěla. Ztráta rychlosti znamenala pád, v drtivé většině případů nevybratelný. Němci během služby ztratili 30% letadel, Kanaďani dokonce 50%.
(z mých poznámek k CF-104 )
|
| |
|
| | | | | | | Jo zjistil jsme zě prý to je ukázka z nějakého filmu to video na hoře tak se du podívat po filmu |
| |
|
| | | | | | | Ja ešte dodám, že ich nazývali "Lietajúce rakvy" alebo "výrobci vdov". |
| |
|
| | | | | | | Neblazni kolego.Musel som sa pousmiat nad tvojimi vyjadreniami.3 vety/3 a pol/ a take maliny.
- to s tym plachtenim - nemyslis vazne?
- pevnu vycvicenu ruku - nemyslis vazne?
- strata rychlosti - znamena pre kazdu lietajucu vec, pohybujucu sa na zaklade vztlaku, pad, u nadzvukovych prirodzene - neberiem stihacky piatej ci akej generacie s menitelnym vektorom tahu a vselijakymi upgrejdami
- percenta? Neviem ake zdroje si pouzil,ale vacsinou sa udava,kolko lietadiel,akeho typu spadne za rok,da sa urobit statistika,a na mnozstvo vyrobenych a vyvezenych /je to obrovske mnozstvo/ je jasne , ze aj k tomu zodpovedajuce mnozstvo spadne . Zo znamych videi je vidiet,ake opicarne s tym prevadzali,co bolo urcity image pre zapadne armady, oproti letectvu vtedajsej Vars.zmluvy,kde aspon v neruskych krajinach vladla aka taka letecka moralka a predpisy boli nastavene dost prisne.
A ked uz ide o to padanie,je to aj o tom,aky respekt si piloti vytvoria k lietadlu. Myslim,ze na zapade sa dost zakladalo aj na tom,kto je najlepsi pilot / vid Topgun /,robili frajerov zo seba a nadriadeni ich v tom podporovali.Co si myslim,ze je nemyslitelne v takomto obore. U nas najlepsi piloti boli vsetci,hlavne ti,co sa po pristatii dostavili na vyskovu budovu a zahlasili " Hlasim pristatie ". Kolega Tonde to pozna , a do smrti sa na taketo ritualy nezabudne.Alebo vychcat sa naposledy pred letom za masinu pri preberani.Robili to aj generali.
Som sa zas rozkecal a nechcel som ta , leonell, ako dodrbat , ale tie myty o strasnych lietadlach su iba myty. Nikto by neposlal do vyroby liatajucu rakvu. Kazde lietadlo vyzaduje respekt.A kazda masina mala svoje muchy,ale tie boli vychytane a ak sa lietalo podla metodickej prirucky na typ,tak to spravidla vzdy dobre dopadlo.
Haught.......
|
| |
|
| | | | | | | | No tak, já jsem taky slyšel (četl...) že naopak F-104 byly za 1) exportní letoun (Holandkso, Belgie, Německo atd. atd., taky ale National Guard) - a že problémy byly pouze ze začátku s nějakou verzí, což se ale pak vypiplalo (byla to doba doti experimentů - první verze měly katapultáž skrz podlážku dolů, i do pozdějšícg verzí si piloti brali plechové "ostruhy" na paty, aby jim to netrhalo při katapultáži kotníky - ale v souhrnu to bylo výkonné a oblíbené letadlo (!) Widowmaker byla jednak nadsázka - a pak velmi účinná východní propaganda.
Aspoň potud, pokud si pamatuju... |
| |
|
|