| | | A380 páky ( na co jsou ) 4. 2. 2011 / 11:43 | |
| | Nevíte někdo k čemu jsou ty dvě páky ( označené žlutou šipkou ) v A 380? |
| |
|
| | | A380 páky ( na co jsou ) 4. 2. 2011 / 11:56 | |
| | Ta vrchní na zatáčení na zemi, ta spodní je mikrofon. |
| |
|
| | | | A380 páky ( na co jsou ) 4. 2. 2011 / 17:53 | |
| | Ještě bych dodal, že ta horní je sice na zatáčení ale jen příďového podvozku.. |
| |
|
| | | | | A380 páky ( na co jsou ) 4. 2. 2011 / 18:01 | |
| | Já mám dotaz: proč ovládání předniho kole není prováděno pomocí nožních pedálů?
Dik |
| |
|
| | | | | | A380 páky ( na co jsou ) 4. 2. 2011 / 18:05 | |
| | u A32X je rozsah tilleru (toho co je u sidesticku) +-75 stupňu, ale u příďáku je to +-7 stupňu. Pedály se používají jen pro malou korekci při vzletu nebo přistání, popř rwy vacation po rychlopojížděčce. Jinak ten tiller se dá stlačit a tím se odpojí pedály od řízení (vhodné pro flight controls check během pojíždění) - pedals discharge |
| |
|
| | | | | A380 páky ( na co jsou ) 5. 2. 2011 / 01:39 | |
| | Nenatáčí se zadní podvozek náhodou automaticky - dle výchylky zatočení příďového podvozku? |
| |
|
| | | A380 páky ( na co jsou ) 4. 2. 2011 / 19:05 | |
| | Mame stejnen microfon v praci hrozna sunka staci tri roky velmi intenzivniho pouzivani a uz se loupe nobo osoupava barva |
| |
|
| | | | A380 páky ( na co jsou ) 4. 2. 2011 / 21:32 | |
| | To s nim jako neco drbes, ze se to osoupava? |
| |
|
| | | | | A380 páky ( na co jsou ) 4. 2. 2011 / 23:36 | |
| | No jo u nas jsou i zensky |
| |
|
| | | | | | A380 páky ( na co jsou ) 5. 2. 2011 / 11:00 | |
| | Tak kdybyste tam nebyli impotentní, tak nepotřebujou mikrofony.. |
| |
|
|