Odpovídám na hlavní příspěvek, protože bych chtěl reagovat na vícero příspěvků v této diskuzi.
Dotkne se toto uzemnění i L39 v soukromých rukou? (to bych byl sakra nerad, absolvoval jsem jeden let s OK-JET a od té doby... však víte)
Někde jsem četl (s vysokou pravděpodobností to bylo zde na fóru), že se jedná o vadné motory, které se sebraly někde na Ukrajině. S jinými motory (těmi emerickými pochopitelně) není problém. K dispozici jsou 4 motory - Ivchenko AI-25TL, Ivchenko AI-25TLsh, Lotarev DV-2, Garrett TFE731-4-1T (a jde tam dát i Honeywell F124 z L159?). Proč tedy uzemnit letadlo kvůli závadě na motoru, bez kterého sice nemůže létat, ale vyměnit jej za lepší, lesklejší, novější jde? Trochu mi přijde jako zakázat jezdit autem, protože můžeš píchnout. Bez kola jet nemůžeš tak nikam nepojedeš. |
|