| | | Pedály směrového vybočení 29. 1. 2011 / 11:53 | |
| | chtel bych se zeptat jak poznam napr. u vrtulniku kdyz pouziju pedaly jestli jsou zpet v rovine
ikdyz pooziju pohled kde na pedaly vidim tak nejde videt jestli jsou uple vyrovnane a pak to trochu ale porad tahne na jednu stranu nebo opacne proste mi to nejde vylatit do rovnovahy
dik za odpoved |
| |
|
| | | Pedály směrového vybočení 29. 1. 2011 / 12:08 | |
| | Na vrtulniku za letu je stale malicko vysliapnuty pedal.Vyrovnava sa nim gyroskopicky moment vrtule.Takze je to v poriadku ,ze pri zrovnanych pedaloch to niekam tiahne. |
| |
|
| | | Pedály směrového vybočení 29. 1. 2011 / 12:10 | |
| | Jestli myslíš simulátor, tak na pedál dej šipku myši a objeví se ti třeba 5% left nebo 1% right.... Aby to bylo vyrovnany, musi tam být buď 0% nebo straight. |
| |
|
| | | | Pedály směrového vybočení 30. 1. 2011 / 18:43 | |
| | no bohuzel kdyz dam na pedaly sipku tak se nic nedeje |
| |
|
| | | | | Pedály směrového vybočení 30. 1. 2011 / 20:09 | |
| | Nastav si "show cockpit tool tips" v settings/general (tak je to aspoň u FS9) |
| |
|
| | | Pedály směrového vybočení 29. 1. 2011 / 12:13 | |
| | Interpunkce koukám vyšla z módy... |
| |
|
| | | Pedály směrového vybočení 29. 1. 2011 / 12:19 | |
| | ja bych vsechny ty tecky a carky zrusil tyhlety blbosti kazdeho jenom otravuji |
| |
|
| | | | Pedály směrového vybočení 29. 1. 2011 / 12:28 | |
| | Nejen interpunkce vyšla z módy, ale jak tak koukám, tak i rozum / |
| |
|
| | | | Pedály směrového vybočení 29. 1. 2011 / 13:13 | |
| | | |
|
| | | | | Pedály směrového vybočení 29. 1. 2011 / 13:21 | |
| | | |
|
| | | | Pedály směrového vybočení 29. 1. 2011 / 13:28 | |
| | Já bych tu interpunkci nezavrhoval. Pravda, někteří to neumí všemi deseti, tak se jim to hůř píše. Nic méně se text s interpunkcí mnohem rychleji čte a mnohem rychleji chápe. Můžete se přít, můžete i nesouhlasit,...
Navíc se mohou zanést nejednoznačnosti, jednu takovou jsem tu určitě už psal, ale pro ty, kdo ji nechtějí hledat, zopakuji. Bylo to jakési fórum, tuším k HL2. Maníci si domlouvali nějaký match (skupiny). Vypadalo to asi takto
(nováčci): ahoj, tak jdeme na ten domluveny match --- tady je to ještě OK
(vyzvaní, lepší): OK
(nováčci): jsme zacatecnici, tak nas setrete.
(vyzvaní, lepší): setřeme...
|
| |
|
| | | | | Interpunkce a diakritika 29. 1. 2011 / 13:42 | |
| | Interpunkce jsou čárky, tečky, pomlčky atd ve větě. To co ty píšeš je diakritika.
Problémy bývají s obojím, ale text bez interpunkce je snad ještě méně srozumitelný než text bez diakritiky.
Dříve se diakritika nepoužívala v technických konferencích, důvody byly:
- rozdílné kódování mezi operačními systémy či zařízeními
- nečitelnost pro zahraniční uživatele bez české podpory
Oba důvody jsou myslím dnes eliminovány podporou Unicode v operačních systémech i zařízeních, přesto je stále poměrně dost zdrojů, kde diakritika není používána, není doporučena či je dokonce zakázána.
Absence interpunkce je jasnou chybou, nicméně občas ji vynechají i zkušení diskutéři |
| |
|
| | | | | | Interpunkce a diakritika 29. 1. 2011 / 13:43 | |
| | Například mám pocit, že:
To co ty píšeš je diakritika.
má býti:
To, co ty píšeš, je diakritika.
Takže asi tak |
| |
|
| | | | | | | Interpunkce a diakritika 29. 1. 2011 / 13:46 | |
| | | |
|
| | | | | | | Interpunkce a diakritika 30. 1. 2011 / 10:14 | |
| | Vsuvka jednoslovná se čárkou oddělovati nemá. |
| |
|
| | | | | | | | Interpunkce a diakritika 30. 1. 2011 / 10:20 | |
| | Nejsem češtinář, ale nejsou tohle "co ty píšeš" slova tři? |
| |
|
| | | | | | | | Interpunkce a diakritika 30. 1. 2011 / 13:27 | |
| | Myslíš jako, že v "Udělejte to, prosím, jinak." nemají být čárky, že? |
| |
|
| | | | | | Interpunkce a diakritika 30. 1. 2011 / 13:53 | |
| | Se dvěma důvody, které jsi napsal souhlasím a souhlasím i s tím, že je to spíš věc doby minulé. V současné době se naopak začíná objevovat důvod nový. Masivně přicházejí nové technologie a čím dál více lidí přistupuje ze zařízení, která nemají plnohodnotnou klávesnici. Jedná o psaní stylem mobilů na numerické klávesnici, mobilů s QWERTY, Iphone či jiné touchscreen klávesnice... Tam obvykle bývá sada s nabodeníčkama přístupná, leč uživatelsky velmi nepříjemná a zdržující. Proto si myslím, že tolerantnost absence diakritiky by stále měla existovat, jelikož nevíme, na jaké hrůze odesilatel text tvořil.
Dodržování interpunkce by mělo být automatické, o tom není sporu, s výjimkou některých SMS. Vzhledem k omezenému počtu znaků je myslím menší zlo odpustit si mezery za čárkou a tečkou, než kvůli třem znakům dělit SMS na dvě. |
| |
|
| | | | | Pedály směrového vybočení 29. 1. 2011 / 16:21 | |
| | Nepoznáš ironii nebo co? ;o) |
| |
|
| | | | | | Pedály směrového vybočení 29. 1. 2011 / 16:35 | |
| | | |
|
| | | Pedály směrového vybočení 29. 1. 2011 / 13:45 | |
| | S virtuálníma vrtulníkama teda nelítám nějak extrémě, ale dost a mám takový pocit, že tam snad ani něco jako nulová poloha neexistuje.
Vrtulník buď stojí nebo se točí nebo letí rovně nebo trochu bokem. To záleží nejen na tom jak jsou vyšlápnuté pedály, tedy jak moc tlačí/táhne vrtulka, ale taky jak moc zabírá vrtule, jak je vrtulník nakloněný a možná ještě něco.
Toť můj názor, ale třeba žiju v omylu. |
| |
|
| | | | Pedály směrového vybočení 29. 1. 2011 / 13:56 | |
| | No prostě, jak už jsem tu jednou psal, vrtulníky nelítají. Jsou je tak škaredý, že je země odpuzuje |
| |
|
| | | | | Pedály směrového vybočení 29. 1. 2011 / 14:08 | |
| | A nebo se naučily (helikoptéry) lítat podle stopařova průvodce po galaxii. Tzn: letět znamená praštit sebou o zem a netrefit se. |
| |
|
| | | | | | Pedály směrového vybočení 29. 1. 2011 / 14:19 | |
| | Tak už chápu příčinu trablí s helikopotvorami - já se vždycky trefím ! |
| |
|
| | | | | | | Pedály směrového vybočení 29. 1. 2011 / 15:05 | |
| | Když už diskuse u vrtulnícich,tak by mě zajímal názor někoho kdo má UH-1 od Nemeth Designs na kvality tohoto produktu,protože teď to samé vydal Aerosoft.
Osobně vlastním 206 FSX a neznám lépe zpracovaný vrtulník.
Zatím marně čekám na jejich UH-1H.
Rád bych věděl jestli se vyplatí počkat na ten třetí od DODOSIM.
|
| |
|
|